Zeemeerminstaart

10-11-2018 22:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is hier iemand die er al eens een staart heeft gekocht?
dani1982 wijzigde dit bericht op 09-08-2020 03:47
Reden: privacy
68.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochters hebben een workshop gevolgd in het plaatselijke zwembad. Ze hebben toen gezwommen met een monovin en staart van www.zeemeerminnenfeest.nl en die staan nu ook op hun verlanglijst. Maten zijn heel duidelijk op deze site.
Veiligheid werd erg benadrukt in de workshop, nooit zonder toezicht van een volwassene en ze hebben een noodschop geoefend. Ze vonden het heel erg leuk.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 10-11-2018 22:32
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er is al een topic over geweest! Even Googlen.

Krijgt ze er ook zeemeermin-zwemles bij? Doodeng met bij elkaar gebonden benen te water.
Alle reacties Link kopieren
Zeemeermin les ken ik idd
dani1982 wijzigde dit bericht op 09-08-2020 03:48
Reden: privacy
81.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
java wijzigde dit bericht op 22-12-2018 04:34
99.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke bedankt Java 😊! Ik wilde er eerst eentje in China kopen, maar vind dat zo lastig met de maat. Ik ga gelijk even kijken op die website👍🏼! Heeft jouw dochter er al vaak mee gezwommen? Het is best zwaar he!!
Alle reacties Link kopieren
.
java wijzigde dit bericht op 22-12-2018 04:33
99.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter (7) is eraan verslaafd. Vindt het geweldig. Heb hem op amazon gekocht. Zal zo even kijken.
Alle reacties Link kopieren
Likeep heet hij. Was iets van 40 euro
Alle reacties Link kopieren
Ik had er eerst eentje van Aliexpress en die was echt niet goed. De staart was prima maar de vin bleef gewoon niet aan haar voeten zitten. Dus toen een monovin gekocht bij zeemeerminnenstaarten.nl. Die is supergoed! En ook mijn dochter mag er alleen onder toezicht mee zwemmen, ze gaat er als een speer mee!
Hier ook een van alie expres, wel met zwarte monofin waar de voeten helemaal ingaan. Zit bij dochter prima. Destijds was ze zeven en had ik een maat 10T was voor haar net goed maar achteraf gezien had ik beter een 12T kunnen bestellen. Nou is ze wel redelijk stevig, voor zusje bestel ik straks (als ze haar C heeft en bijna 7 is) ook weer een 10. En ook zij krijgt dan een mini cursus van 4 x 1 uur, met je voeten aan elkaar zwemt toch echt wel heel anders.

edit: zoiets wordt het dan denk ik
https://nl.aliexpress.com/item/HOT-Meis ... 3c00AVRS7q
Mijn oudste is een zwemmer, zit ook allerlei water/zwemsporten.
Die vond die van Ali helemaal niks, vooral de vin zelf, sneed in haar voeten. Bij enkel en tenen.

We hebben die doorverkocht op MP en een goede gekocht voor een paar 10tjes meer. Losse vin, eentje die van goed rubber was en de tenen wel fijn in zaten en de zeemeermin benen 'sleeve' los.
Of eentje inderdaad waar hele voet in gaat.. maar ja of dat dan lekker zit weet je niet bij Ali, moet je mazzel hebben.

Even zien of ik nog kan vinden waar.
Hier eentje gekocht op zeemeerminnenfeest.nl. voor 7-jarige dochter. Goede kwaliteit!
Alle reacties Link kopieren
matz schreef:
12-11-2018 06:58
Hier eentje gekocht op zeemeerminnenfeest.nl. voor 7-jarige dochter. Goede kwaliteit!
Welke maat heb jij gekocht bij welke lengte en schoen maat?
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongste en middelste dochter hebben een monovin met staart gekregen voor Sinterklaas en zondag hebben ze ermee gezwommen, ze vonden het heel leuk. Het zijn sowieso waterratjes, in januari mogen diplomazwemmen voor Zwemvaardigheid 1. Ik denk dat het een geslaagd cadeau is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven