Bewust kindvrij, deel 24.

24-01-2019 14:03 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier weer verder, deel 24 al weer (voorheen ook wel bekend als Vanaf oktober 2010 kindvrij).

Voor iedereen die er voor kiest om geen kinderen te krijgen.

En zoals we in het vorige topic geleerd hebben, zijn we goed bezig voor het milieu:
Elk kind dat niet wordt geboren scheelt jaarlijks 58,6 ton in CO2 uitstoot.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
roxy21 wijzigde dit bericht op 24-01-2019 14:31
23.35% gewijzigd
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Tvp en link naar het vorige topic!

kinderen/vanaf-oktober-2010-kindvrij-de ... ges/412883

En lang leve alle heerlijke dingen die we als kindvrije wél kunnen doen :cheers:
Afbeelding
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
Alle reacties Link kopieren
:yes:
En zoals we in het vorige topic geleerd hebben, zijn we goed bezig voor het milieu:
Elk kind dat niet wordt geboren scheelt jaarlijks 58,6 ton.


Misschien aangeven dat dit om co2 gaat en niet om euros? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
24-01-2019 14:17
En zoals we in het vorige topic geleerd hebben, zijn we goed bezig voor het milieu:
Elk kind dat niet wordt geboren scheelt jaarlijks 58,6 ton.


Misschien aangeven dat dit om co2 gaat en niet om euros? :biggrin:
In euro's kost een kind tot zijn 18e 'slechts' 1 ton. 17% van je netto inkomen O_O
Alle reacties Link kopieren
Alles aangepast! Happy new topic :cheer2:
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Wat een goede openingspost en titel Roxy.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Hebben jullie al bingo? :P
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
Alle reacties Link kopieren
Hier lekker kinderloos, en dat bevalt uitstekend. Moet er niet aan denken. Mijn broer heeft 2 kids, word er horendol van, zo druk. Nu kan ik wat kinderen betreft erg weinig hebben, wat voor kleur ze ook hebben. Of ze nu groen, blauw of paars zijn :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook lekker kinderloos! Alleen zitten er wel een paar hele vervelende verwende koters in de omgeving waar ik veel te vinden ben i.v.m. mijn hobby (geen kinderhobby overigens :P ) maar ze horen daar thuis dus dat drukt de stemming wel een beetje (erg) moet ik zeggen.
Ik had bijna Bingo :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Full_Moon schreef:
24-01-2019 15:09
Afbeelding

Hebben jullie al bingo? :P
Bingo :proud:

Happy new topic iedereen!
Pivot! PIVOT!!!
Bingo!
Alle reacties Link kopieren
Luistervink schreef:
24-01-2019 14:48
Afbeelding
:proud:

Ik moet mezelf altijd forceren om leuk te reageren als iemand een kind heeft gekregen.

Een stel hier in de buurt liep laatst met een kinderwagen en ik betrapte mezelf erop dat ik helemaal niks heb gezegd. Ik ken ze niet persoonlijk trouwens hoor, anders had ik ze natuurlijk wel gefeliciteerd, maar genoeg mensen die dan helemaal benieuwd zijn wat het is geworden en met hun hoofd in de kinderwagen gaan hangen. Het komt niet eens in me op.

Maar die lieve poes die hier altijd in de buurt loopt daarentegen :flirting:
Heb laatst echt een half uur op mijn hurken gezeten en tegen die kat zitten praten die in de bosjes zat.

Zal er trouwens best raar uit hebben gezien want van een afstand zag je die kat volgens mij helemaal niet :rolling:
yesss wijzigde dit bericht op 24-01-2019 16:14
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
24-01-2019 14:17
En zoals we in het vorige topic geleerd hebben, zijn we goed bezig voor het milieu:
Elk kind dat niet wordt geboren scheelt jaarlijks 58,6 ton.


Misschien aangeven dat dit om co2 gaat en niet om euros? :biggrin:
En dan ben ik ook nog veganist, dat schijnt ook ontzettend goed voor het milieu te zijn.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
24-01-2019 16:05
:proud:

Ik moet mezelf altijd forceren om leuk te reageren als iemand een kind heeft gekregen.

Een stel hier in de buurt liep laatst met een kinderwagen en ik betrapte mezelf erop dat ik helemaal niks heb gezegd. Ik ken ze niet persoonlijk trouwens hoor, anders had ik ze natuurlijk wel gefeliciteerd, maar genoeg mensen die dan helemaal benieuwd zijn wat het is geworden en met hun hoofd in de kinderwagen gaan hangen. Het komt niet eens in me op.

Maar die lieve poes die hier altijd in de buurt loopt daarentegen :flirting:
Heb laatst echt een half uur op mijn hurken gezeten en tegen die kat zitten praten die in de bosjes zat. 'Hallo knappert'
'Ja daar ben je weer hè' 'Nee ik heb niks voor jou, ik heb geen snoepjes'

Zal er trouwens best raar uit hebben gezien want van een afstand zag je die kat volgens mij helemaal niet :rolling:

Ik snap dat ook nooit, dat mensen dan altijd in die kinderwagen moeten kijken en altijd maar aan baby's moeten frunniken als ze de kans krijgen. Ik voel die behoefte echt niet en het is me altijd ontgaan wat er nou zo interessant/lief/schattig is aan baby's. Ik kan daarentegen geen puppy voorbij lopen zonder te aaien of er tegen te praten :flirting:
Alle reacties Link kopieren
V1k1ng schreef:
24-01-2019 16:13
En dan ben ik ook nog veganist, dat schijnt ook ontzettend goed voor het milieu te zijn.
Goed bezig! :lol:
Alle reacties Link kopieren
V1k1ng schreef:
24-01-2019 16:13
En dan ben ik ook nog veganist, dat schijnt ook ontzettend goed voor het milieu te zijn.

Als je vakanties dan ook nog eens niet met het vliegtuig zijn, dan verdien je een medaille!!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
:cat:
yesss schreef:
24-01-2019 16:05
:proud:

Ik moet mezelf altijd forceren om leuk te reageren als iemand een kind heeft gekregen.

Een stel hier in de buurt liep laatst met een kinderwagen en ik betrapte mezelf erop dat ik helemaal niks heb gezegd. Ik ken ze niet persoonlijk trouwens hoor, anders had ik ze natuurlijk wel gefeliciteerd, maar genoeg mensen die dan helemaal benieuwd zijn wat het is geworden en met hun hoofd in de kinderwagen gaan hangen. Het komt niet eens in me op.

Maar die lieve poes die hier altijd in de buurt loopt daarentegen :flirting:
Heb laatst echt een half uur op mijn hurken gezeten en tegen die kat zitten praten die in de bosjes zat.

Zal er trouwens best raar uit hebben gezien want van een afstand zag je die kat volgens mij helemaal niet :rolling:
Dit!

Ik heb ook dat omslagpunt gemist ergens tussen begin en eind 20 dat je bij een zwangerschap “Wat leuk! Gefeliciteerd!” moet zegen, ipv “Oh shit!”. Inmiddels lukt het wel hoor :proud: maar in mn hoofd blijft het “Oh shit!”.
Alle reacties Link kopieren
En meteen nieuwe aanwas met de nieuwe titel. :cheer:

Welkom!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Chrome11 schreef:
24-01-2019 16:18
Ik snap dat ook nooit, dat mensen dan altijd in die kinderwagen moeten kijken en altijd maar aan baby's moeten frunniken als ze de kans krijgen. Ik voel die behoefte echt niet en het is me altijd ontgaan wat er nou zo interessant/lief/schattig is aan baby's. Ik kan daarentegen geen puppy voorbij lopen zonder te aaien of er tegen te praten :flirting:
Hier net zo. Bij puppy's krijg ik vaak zo'n "oooooh gevoel". Niet bij alle rassen trouwens. Sommige vind ik echt lelijk. Maar bij baby's heb ik dat totaal niet. Op mijn 21e was ik met mijn ouders in Centerparcs. Een moeder met baby naast ons was haar spullen aan het inpakken. Ze vroeg of ik kind even wilde vasthouden. Ik keek mijn ouders vragend en dacht: Help! Red me hier uit. Maar ze zeiden: "Doe nou maar." Tja, daar zat ik dan. Duurde misschien 2 minuten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven