Krijg advertentie in plaats van externe link

15-02-2013 20:58 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van me heeft sinds kort op zijn laptop het volgende probleem:

als hij op een forum met zijn muis op een externe link gaat staan, dan komen er in datzelfde scherm een advertentie te staan in een extra venstertje. Als hij echt op de link klikt dan krijgt hij niet datgene wat onder de link zou moeten staan (wat ik wel op mijn laptop zie) maar een website waar de advertentie ook over ging.



Ik kende dit nog niet, heb ernaar geprobeerd te zoeken op google maar weet niet goed op welke naam ik zoeken moet. Hoe heet het en wat kunnen we eraan doen om het te verwijderen? (AVG antivirus is op de laptop geinstalleerd)



Alvast bedankt voor jullie hulp!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde opeens. Echt heel irritant.
Heb ik ook gehad, gebruiken jullie Firefox? Zo ja dan heb je een add on geïnstalleerd die iets van sbfree heet als ik me niet vergis (ik forum mobiel dus kan t niet nakijken). Als je die in de lijst van geïnstalleerde add ons (te vinden bij instellingen) ziet staan moet je die verwijderen en dan is het probleem opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie die addon nergens staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar dagen precies hetzelfde probleem. Erg irritant.



Heb al flink gegoogled en overal staat dat je een "text enhancer" add on uit moet schakelen (in FF). Maar ik zie dat hele ding nergens staan en kan 'm dus ook niet uitschakelen.



Ook de sbfree add on zie ik niet
Ik heb even terug gekeken, de naam was niet sbfree maar SaveNow Deal Finder, sorry voor de verwarring.

Die gaf bij mij iedere keer advertenties aan als ik ergens op wilde klikken en heb ik kunnen verwijderen bij de addon van firefox. Zien jullie die wel staan? Of ook niet, zo niet dan kan ik helaas niet verder helpen vrees ik
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-05-2018 14:39
Reden: spam
98.91% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven