Ervaringen met NLEx voor TV en internet?

01-04-2017 10:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maak nu gebruik van ziggo voor TV en internet maar heb een aanbieding van NLEx waarmee ik een stuk goedkoper uit ben. Het scheelt minstens 35 euro per maand.

Nu is er niets zo vervelend als internet of wifi dat niet goed werkt dus wil ik graag weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met NLEx. Zijn er vaak storingen en als er storingen zijn worden die dan goed opgelost?
Alle reacties Link kopieren
Familielid heeft NLEx, geen klachten gehoord. Ik ben overgestapt en zal dus binnenkort ervaren of NLEx een goede provider is. Het scheelde mij in elk geval bijna 20 euro per maand en meer opties dan bij huidige provider.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben onlangs overgestapt naar Nle. Wat ik vervelend vind: ze hebben geen telefonische helpdesk, je moet appen of via hun forum. Ik had wat aanloopproblemen die telefonisch zo opgelost hadden kunnen zijn, nu moest ik steeds een dag op antwoord wachten en als ik een aanvullende vraag op hun antwoord had weer een dag.

Uiteindelijk ik het goedgekomen. Het scheelde mij minder dan ik had berekend omdat ik eerst de vaste telefoon gratis had (alleen een vast bedrag per maand, geen gesprekskosten). Ik bel heel weinig vast, dus dacht dat dat niet veel zou uitmaken, maar was de eerste maand gelijk tien euro extra voor een paar gesprekjes. Maar ja, dat had ik kunnen weten....



Tip: lees eens op hun eigen forum. Daar zie je dat er toch wel wat ontevreden klanten zijn. Maar ja, ik zat bij telfort en daar was ik ook niet supertevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, klinkt wel oke. Ik zal eens een kijkje op dat forum nemen, goede tip!

Ze bieden ook gratis monteur voor installatie aan, dan zou het allemaal toch moeten werken.
Alle reacties Link kopieren
Oud topic, maar benieuwd of er nog recente ervaringen zijn van forumleden?
Ik denk erover om over te gaan naar NLEX ipv KPN. Dat zou me namelijk best een flink bedrag op jaarbasis schelen. Maar ja... twijfel. Dus iemand ervaringen? Ik hoor het graag!
..and that's the way the cookie crumbles.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik, sinds een paar maanden. Ik ben er erg tevreden over. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden van de voorbereidingen. En eigenlijk altijd goed internet. Ik zat hiervoor bij een bedrijf, altijd storingen, slecht en langzaam internet. Ze zitten op het netwerk van KPN las ik
It's 5 o'clock somewhere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven