(betaalbare) Samsung met goede camera

12-04-2018 15:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op zoek dus!

Ik ben een echte leek wat betreft smartphones, alsook geef ik hier echt niet graag veel geld aan uit.

Een smartphone met de nieuwste snufjes hoef ik niet, maar ik heb wel graag eentje met een goede camera. O.a. van mijn reizen heb ik graag mooie foto's ter herinnering.

Echter zie ik door de bomen het bos niet meer in het aanbod van smartphones. Misschien zijn hier mensen die tevreden zijn van hun smartphone en mij deze kunnen aanraden?

Het liefst een Samsung (daar kan ik het beste mee werken, vroeger nog Huwaei en Nokia gehad en daar was ik niet zo tevreden over), onder de 300 euro en met een goede camera. Al de rest is niet zo belangrijk, ik gebruik mijn smartphone enkel voor de standaardzaken zoals bellen, Messenger, Facebook en WhatsApp.
Sony Xperia!
Vind de foto's die daaruit komen regelmatig mooier dan die ik met mijn dslr maak.
Sony Xperia heeft inderdaad een goede camera.
Samsung S7 komt ook erg goed uit de bus (en S8 maar die is vast te duur). Maar ik weet niet wat de huidige prijzen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Toch zou ik nog eens huawei overwegen, de nieuwe p20 lite is bij t-mobile maar 288!
Een samsung voor onder de 300 euro krijg je echt mindere specificaties voor.. Nieuwe huawei software is veel beter dan een tijdje terug. De sony xa2 is ook leuk geprijsd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een samsung galaxy J7 2017. Heeft een best goede camera en kost ong. 250 euro. Je kunt ook de J5 2017 nemen. Die is wat kleiner en goedkoper, maar heeft een minder scherp scherm. De camera is hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Galaxy A5 (2017)!
Heb ik voor mijn werk en een prachtig apparaat voor onder de 300 euro!
Voelt stevig, voldoende geheugen, mooi scherm en batterij gaat heel lang mee. Foto's ook prima. Om heel eerlijk te zijn doet hij niet onder voor mijn iphone van 1000 euro. Bekijk de reviews maar eens: high-end toestel voor mid-end prijs.
Swiss schreef:
12-04-2018 18:31
Galaxy A5 (2017)!
Heb ik voor mijn werk en een prachtig apparaat voor onder de 300 euro!
Voelt stevig, voldoende geheugen, mooi scherm en batterij gaat heel lang mee. Foto's ook prima. Om heel eerlijk te zijn doet hij niet onder voor mijn iphone van 1000 euro. Bekijk de reviews maar eens: high-end toestel voor mid-end prijs.

Hier ook een Galaxy A5 2017 en idd een heel fijn apparaat.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de reacties!

Ik heb nu een Samsung J5, de camera is op de ene moment heel goed en op de andere moment niet. Ook vervelend dat hij zich constant scherp stelt bij de minste beweging, waardoor ik al heel veel wazige foto's heb genomen.

Voor de rest zweer ik toch bij Samsung, dus ik ga de Galaxy A5 zeker eens bekijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven