mp4 video van windows pc overzetten naar ipad

21-04-2018 14:09 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een aantal uur ben ik bezig met een mp4 video die ik op mijn windows laptop heb staan over te zetten naar mijn iPad.
Ik wil graag zonder internet die video tonen op mijn iPad. Het is maar een korte video, ruimte genoeg op mijn iPad. Maar het lukt me maar niet.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Heb je iTunes op je laptop?
Alle reacties Link kopieren
Ja daar ben ik nu mee bezig. Bij het synchroniseren zegt hij dat hij niet naar mijn iPad kan worden gekopieerd omdat hij niet op mijn iPad kan worden afgespeeld..
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
Het kan heel eenvoudig met VLC. Dus die app op je tablet zetten en dan het bestand daarnaar toe.
Reep-Chocolade schreef:
21-04-2018 14:16
Ja daar ben ik nu mee bezig. Bij het synchroniseren zegt hij dat hij niet naar mijn iPad kan worden gekopieerd omdat hij niet op mijn iPad kan worden afgespeeld..
Download Handbrake om je video te converteren naar een MP4 formaat dat je iPad wel aan kan. MP4 is er in vele maten en soorten, namelijk.

Handbrake heeft presets voor mp4 die geoptimaliseerd is voor iPad.
Alle reacties Link kopieren
Documents op je iPad installeren. Video naar jezelf mailen. Mail binnenhalen op je iPad en video opslaan in documents?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
21-04-2018 14:16
Het kan heel eenvoudig met VLC. Dus die app op je tablet zetten en dan het bestand daarnaar toe.

Hiervoor hoef je ook niet te converteren trouwens.
Alle reacties Link kopieren
En uploaden naar je iCloud? Dat kan gewoon via een browser.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
21-04-2018 14:21
Download Handbrake om je video te converteren naar een MP4 formaat dat je iPad wel aan kan. MP4 is er in vele maten en soorten, namelijk.

Handbrake heeft presets voor mp4 die geoptimaliseerd is voor iPad.
Dat zou het dan kunnen zijn. Ik heb Handbrake nu gedownload, maar begrijp er nog niet zo veel van.

Heb het bestand ook al als video in een PowerPoint gezet en dat op verschillende manieren naar mijn iPad gestuurd maar hij speelt dan nog steeds de video niet af..

Super frustrerend dit..
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
Het is me gelukt!! :cheer: :cheer2: :cheer2:

Hoe ik het heb gedaan weet ik nog niet precies. Maar wat maakt het ook uit. Het is gelukt!
Sinds 11.00 uur vanochtend hiermee bezig :$

Super bedankt! :cheer:
Chocolate is the answer, who cares what the question is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven