Verwijderde email komt steeds terug

25-06-2018 19:54 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een irritant probleempje; ik heb een iPhone waarop ik mijn gmail gesynchroniseerd heb. Hierop krijg ik ook veel reclamemailtjes binnen, die ik meestal gelijk verwijder. Echter komen de mails na het verwijderen steeds terug. Soms moet ik het tot 3 keer toe verwijderen voordat ze definitief uit mijn inbox zijn verdwenen. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik heb al eens de gmail account verwijderd en weer opnieuw toegevoegd, echter dit heeft niet geholpen dus ik vermoed dat het aan de instellingen ligt. Met google kom ik ook niet verder. Echt irritant dat mijn inbox steeds zo volloopt.
Alle reacties Link kopieren
Oooh, ik heb dit ook wel eens, bloedirritant is het! Volgens mij ligt het er gewoon aan dat de server dan niet goed synchroniseert, waardoor ze blijven staan.
Ja ik heb dit ook! Alleen met mijn gmail account. Ik heb ook nog een iCloud emailadres en daarmee heb ik het niet. Super irritant.
Alle reacties Link kopieren
Ja echt irritant! Heb het ook alleen op mijn telefoon, als ik via mijn pc inlog en de mails verwijder blijven ze wel weg.
Ik heb dat ook met mijn hotmail account. Wat bij mij helpt is bij instellingen en dan accounts en wachtwoorden je gmail account je mail uitzetten. Dan je telefoon helemaal uitzetten en weer aan zetten. Daarna je gmail weer aanzetten. Bij mij zijn ze dan weg.
Oh dat is zo irritant, Heb dat ook op mijn outlook adres en alleen via de mobiel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven