2 zoons, 2 PS4, 2 accounts, 1 game: drama

04-12-2018 20:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn 2 puberzoons hebben sinds kort elk een eigen PS4; we hoopten daar een hoop geruzie mee te voorkomen die je hebt met 1 PS4 en 2 zoons. Maar nee, wederom ruzie. De games zijn online gekocht en staan op 1 account. Nu wil de andere zoon vanaf zijn eigen account en PS4 deze aangekochte games ook kunnen spelen. Maar dat kan vanaf vandaag niet meer, ineens verscheen er een slotje op deze games op het 2e account. Help. Is het mogelijk om een online aangekochte game op een ander account in het zelfde gezin over te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Ojee dit wordt mijn toekomst vermoed ik......

Hier ook twee zoons.... Nu nog maar 7 & 8....
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Twee accounts voor 1 game bedoel je? Dat kan niet. Laat je zoon sparen voor een eigen account.
Met discs kan het wel, maar met online gekochte games niet.
De oplossing is om met 1 account te spelen.

Aldus zoon.
Wat een onzin dat ze dan elk een eigen PS4 moeten. Zeg gewoon dat ze moeten kappen met ruziemaken en anders helemaal geen PS4. Wat een verwende blagen tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
04-12-2018 20:17
Met discs kan het wel, maar met online gekochte games niet.
De oplossing is om met 1 account te spelen.

Aldus zoon.
Yes, ook het antwoord van puberzoon hier. Overigens zetten we hier timers of stopwatches (met 1 XBox voor 3 tieners / pubers). Werkt prima. (Ze doen het zelfs als wij er niet zijn: spreken ze onderling af om het uur te verdelen).
Alle reacties Link kopieren
Djoels schreef:
04-12-2018 20:13
Ojee dit wordt mijn toekomst vermoed ik......

Hier ook twee zoons.... Nu nog maar 7 & 8....
Hier een meute zoons, 1 PS4 van mij, en nooit gedoe. Simpel, omdat we een regel hebben en handhaven: gedoe = maand geen PS4
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Waarom probeer jij hun ruzies op te lossen? Laat ze het lekker zelf uitzoeken.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is het om de dag de één en dan de ander. Soms ruilen ze onderling.
2 dezelfde apparaten is toch onzin?
Verkoop er eentje, kun je heel wat spelletjes van kopen!
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan dat wel met twee Playstations. Google gamesharing ps4 f hoe dit werkt! Dacht dat je de console waar de game niet is aangekocht de account van de ps4 waar de game is aangekocht als primair account moet zetten. Maar als je op google kijkt vind je dit wel.

Succes
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet jouw probleem. Dit is het probleem van je zoons. Laten ze zelf maar met een oplossing komen. Of niet. Dan nog is het niet jouw probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven