Fitbit charge 2 synchroniseren

04-02-2019 19:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat iemand mij kan helpen. Ondanks Internet kom ik er niet goed uit.

Ik heb al een poosje een fitbit charge 2, en sinds kort mijn vriend ook.
Maar sinds mijn vriend hem heeft, synchroniseert die van mij niet meer.
Nou heb ik het zojuist voor elkaar gekregen dat die van mij weer synchroniseert, maar nu synchroniseert de fitbit van mijn vriend niet meer.

Waarschijnlijk zitten onze fitbits elkaar in de weg, maar hoe krijg ik het voor elkaar dat ze allebij goed functioneren.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Zit de Bluetooth jullie niet in de weg ? Soms als mijn dochter muziek wil luisteren met haar Bluetooth koptelefoon pakt hij automatisch mijn Spotify en terwijl ik niets aanzet.
Heb je al geprobeerd om je FitBit te synchroniseren buiten het bereik van die van je vriend ? Anders opnieuw de app installeren misschien dat dat helpt.
Alle reacties Link kopieren
Kameelperd schreef:
04-02-2019 19:59
Zit de Bluetooth jullie niet in de weg ? Soms als mijn dochter muziek wil luisteren met haar Bluetooth koptelefoon pakt hij automatisch mijn Spotify en terwijl ik niets aanzet.
Dat zou misschien kunnen, maar als ik op mijn werk ben, pakt hij hem ook niet. Nu geeft hij een foutmelding bij ons allebij. Hij zou de verbinding. Inderdaad vast door elkaar gooien. Maar hoe krijg ik het weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Kameelperd schreef:
04-02-2019 20:01
Heb je al geprobeerd om je FitBit te synchroniseren buiten het bereik van die van je vriend ? Anders opnieuw de app installeren misschien dat dat helpt.
Ik zal zo eens naar boven lopen, kijken wat het dan doet.
Ik denk dat je allebei je Bluetooth moet uitzetten en dan vergenoeg van elkaar vandaan apart je FitBit opnieuw aanmelden, dus verwijderen bij Bluetooth dat hij hem weer opnieuw moet zoeken zeg maar.
Mijn man en ik hebben geen problemen, we hebben er ook allebei 1.
Alle reacties Link kopieren
Kameelperd schreef:
04-02-2019 20:03
Ik denk dat je allebei je Bluetooth moet uitzetten en dan vergenoeg van elkaar vandaan apart je FitBit opnieuw aanmelden, dus verwijderen bij Bluetooth dat hij hem weer opnieuw moet zoeken zeg maar.
Mijn man en ik hebben geen problemen, we hebben er ook allebei 1.
Ik ben even weggelopen, en nu doet de fitbit van mijn vriend het wel weer, maar de mijne niet. Morgen op het werk nog maar eens proberen dan.
Wat een gedoe, anders even mailen naar FitBit misschien hebben die een simpele oplossing. Succes !
Oh, misschien overbodig maar staat je locatie aan want anders doet ie het niet :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Welke fitbit naam zie je bij je Bluetooth staan? Kan je de Bluetooth naam misschien aanpassen?
Ik heb ook vrij lang problemen gehad met syncen. Maar als je Fitbit via Twitter benaderd reageren ze vrij snel.
Alle reacties Link kopieren
Kameelperd schreef:
04-02-2019 20:18
Wat een gedoe, anders even mailen naar FitBit misschien hebben die een simpele oplossing. Succes !
Ik probeer het morgen nog even, en anders ga ik mailen. Bedankt in ieder geval 😊
Alle reacties Link kopieren
Gebruiken jullie 1 app waarin ze gekoppeld zijn? Of hebben jullie allebei de app op twee apparaten geïnstalleerd? Fitbit heeft trouwens ook een forum (Engels) waarin al heel veel vragen zijn gesteld en iedereen is daar erg behulpzaam. Dus daar zou ik ook even tussen kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven