Skype opeens gekoppeld wachtwoord Microsoft Account/email

06-02-2019 22:56 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een lange tijd kon ik gewoon inloggen met mijn Skype naam en emailadress en mijn wachtwoord (speciaal voor Skype.)
Opeens deed dit wachtwoord het niet meer en was blijkbaar het wachtwoord voor mijn Microsoft account/email gelijk aan het skype wachtwoord. Gelukkig kwam ik hier vanzelf achter...
Voor mijn gevoel gebeurde dit plotseling.... Want mijn Skype wachtwoord deed het opeens niet meer...
Maar hoe kan het dat ik op Skype opeens niet meer kan inloggen met het skype wachtwoord?

Als ik in mijn email ging dan was daarin wel al Skype gekoppeld maar inloggen deed ik altijd via het Skype wachtwoord niet via het wachtwoord van de email dus wat nu wel opeens moet.

Het is al een langere tijd zo maar ik vraag me af hoe dat opeens kan.
Ook heb ik bepaalde wantrouwen naar mijn ex vandaar dat ik dit vraag.

Hoop iemand het weet.

Groeten,
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
06-02-2019 22:56
Ook heb ik bepaalde wantrouwen naar mijn ex vandaar dat ik dit vraag.

Vraag het je ex. En ik zou al je wachtwoorden maar veranderen, dit gebeurt namelijk niet zomaar.
Alle reacties Link kopieren
Skype is van Microsoft - ze willen dat je beide linkt. Heb je niet een keer een iets aangeklikt dat je akkoord ging dat de twee gekoppeld werden? Los daarvan, als je Googled zie je dat veel mensen soms uit het niets problemen ondervinden met hun Skype password.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft het met je ex niets te maken. De Skype-dienst valt bij mij namelijk al een paar maanden en misschien zelfs jaren onder mijn Microsoft-account, vandaar dat je Microsoft-inlog nu ook je inlog voor Skype is geworden. Heb je er geen mail of ander bericht van Microsoft over ontvangen?
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Komt door Microsoft, niks aan de hand. Je zal wel een keertje 'Ik ga akkoord' hebben aangevinkt bij een willekeurige update zonder te lezen wat er in de kleine lettertjes staat. Nu Skype van Microsoft is en Microsoft alles wil koppelen...voila.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de reacties heb weer een gerust hart .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven