Digi
alle pijlers
Helse situatie
woensdag 13 februari 2019 20:30
Wat een ellende! Onze KPN Experia Box is stuk. De lampjes hebben alle kleuren behalve groen en volgens de helpdesk kunnen we er niets aan doen. Geen tv en WiFi dus. Het is doorgegeven aan de technische dienst die binnen drie werkdagen contact met me opneemt. Net nu ik mijn eerste kind- en manvrije weekend voor de boeg heb sinds een half jaar
Tja, en de kinderen balen ook, nu even.
Zijn ze een beetje vlot bij die technische dienst?
Tja, en de kinderen balen ook, nu even.
Zijn ze een beetje vlot bij die technische dienst?
woensdag 13 februari 2019 20:33
Euh... mijn ervaring is dat ze dit niet zijn en voor ons de reden geweest om over te stappen naar Ziggo. Maar er zijn net zoveel ervaringen die precies andersom hebben meegemaakt. Dus misschien ben jij binnen no-time een zeer tevreden klant van KPN.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 13 februari 2019 20:37
Dit zeker proberen. Mijn ervaring is dat ze meestal al in het (chat)gesprek een afspraak maken met de monteur. Kan altijd vlot.Zeilboot76 schreef: ↑13-02-2019 20:32Waarom ga je morgen niet even langs de KPN winkel. Misschien hebben zij wel een nieuwe box?
Helaas voor jou zit het weekend er tussen, dus zou idd even langs de winkel gaan met de kapotte onder je arm.
woensdag 13 februari 2019 20:52
Ik heb niet eens een dvd speler meer. Laat staan een film.
woensdag 13 februari 2019 20:54
Ik ben blij dat ik nog hele ladingen met series op dvd heb! Vorig jaar stak hier iemand de glasvezel af en het duurde maar liefst 3 weken voor dat KPN dat kwam repareren! En m'n mobiel internet werkt ook voor geen meter hier aan de grens, dus het was behelpen. Helemaal omdat ik toen net geopereerd was en verder ook geen kant uit kon.
woensdag 13 februari 2019 20:57
Ik heb echt prima internet. En anders een paar dagen zonder.redbulletje schreef: ↑13-02-2019 20:54Ik ben blij dat ik nog hele ladingen met series op dvd heb! Vorig jaar stak hier iemand de glasvezel af en het duurde maar liefst 3 weken voor dat KPN dat kwam repareren! En m'n mobiel internet werkt ook voor geen meter hier aan de grens, dus het was behelpen. Helemaal omdat ik toen net geopereerd was en verder ook geen kant uit kon.
woensdag 13 februari 2019 20:59
Een harde reset doen, er zit ergens iets wat je met een paperclip kan indrukken. Werkt vaak goed.
Heb je contact gehad met de technische dienst. Dus niet met de klantenservice. zij geven vaak goede adviezen.
Lukt dit allemaal niet, morgen naar een KPN winkel gaan en daar om advies vragen.
Wij zijn juist overgestapt van Ziggo naar de KPN, en ik vind de service van KPN echt veel beter dan die van de Ziggo.
Heb je contact gehad met de technische dienst. Dus niet met de klantenservice. zij geven vaak goede adviezen.
Lukt dit allemaal niet, morgen naar een KPN winkel gaan en daar om advies vragen.
Wij zijn juist overgestapt van Ziggo naar de KPN, en ik vind de service van KPN echt veel beter dan die van de Ziggo.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 13 februari 2019 21:05
Ik neem aan dat KPN dit allemaal met haar doorlopen heeft.hamerhaai schreef: ↑13-02-2019 20:59Een harde reset doen, er zit ergens iets wat je met een paperclip kan indrukken. Werkt vaak goed.
Heb je contact gehad met de technische dienst. Dus niet met de klantenservice. zij geven vaak goede adviezen.
Lukt dit allemaal niet, morgen naar een KPN winkel gaan en daar om advies vragen.
Wij zijn juist overgestapt van Ziggo naar de KPN, en ik vind de service van KPN echt veel beter dan die van de Ziggo.
En eens wat service betreft.
woensdag 13 februari 2019 21:06
Dat is het voordeel, ik woon zo dichtbevolkt dat er altijd wel internet is.redbulletje schreef: ↑13-02-2019 20:59Zonder internet en zonder tv zou ik tegen de muren omhoog vliegen. Blij met mijn verzameling dvd's dus!
woensdag 13 februari 2019 21:24
Of zijn kastje bij jou neerzetten.MinkeDeWit schreef: ↑13-02-2019 21:08Harde reset, stekkers eruit, alle kabeltjes aandrukken, allemaal al geprobeerd. Ik zal eens kijken of er ergens in de buurt een KPN winkel is. Sowieso ga ik morgen weer bellen. In het uiterste geval ga ik het weekend wel in het huis van mijn vriend zitten.
donderdag 14 februari 2019 07:19
MinkeDeWit schreef: ↑13-02-2019 21:08Harde reset, stekkers eruit, alle kabeltjes aandrukken, allemaal al geprobeerd. Ik zal eens kijken of er ergens in de buurt een KPN winkel is. Sowieso ga ik morgen weer bellen. In het uiterste geval ga ik het weekend wel in het huis van mijn vriend zitten.
Ben je zo verslaafd? Ik vind het ietwat overdreven.
Nou vind ik 3 dagen vrij lang duren. Mijn ervaringen zijn goed met KPN, maar wat je al van plan was: vandaag gewoon bellen en vragen om een snelle oplossing.