Appjes naar 1 persoon komen niet aan

15-03-2019 20:29 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net voor mijn vader Whatsapp geinstalleerd.
Alles lijkt te werken, behalve het appen naar mijn moeder. Ik zie op zijn app geen profielfoto van mijn moeder en de appjes komen ook niet aan. Het telefoonnummer is goed ingevoerd.

Overigens kan ik vanaf mijn telefoon wel appen naar mijn moeder en die appjes komen ook aan.

Weet iemand wat dit kan zijn?
minnimouse wijzigde dit bericht op 15-03-2019 20:30
15.16% gewijzigd
ze heeft hem geblokkeerd natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
hij heeft haar geblokkeerd :idee:
lekker rustig dacht hij nog, kom jij het weer verzieken... :-D
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-03-2019 20:29
ze heeft hem geblokkeerd natuurlijk
Leuk antwoord, hopelijk komen er ook nog bruikbare antwoorden ;-)
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-03-2019 20:29
ze heeft hem geblokkeerd natuurlijk
:cheers:
Zie je een klokje of 1 vinkje? (of geen van beiden?)
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
15-03-2019 20:32
Zie je een klokje of 1 vinkje? (of geen van beiden?)
1 vinkje.
Alle reacties Link kopieren
Soms duurt het even. Wat is 'net'? Half uurtje geleden of vanmorgen?
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
15-03-2019 20:30
Leuk antwoord, hopelijk komen er ook nog bruikbare antwoorden ;-)
Tja, als de rest van de appjes die hij verstuurt wel gewoon aankomen dan is dit best een logische redenering. Kijk eens in de telefoon van je moeder of ze hem niet per ongeluk geblokkeerd heeft. Want geen profielfoto en appjes die niet aankomen klinkt toch echt als geblokkeerd ;-) . Of misschien moet je even de app bij je moeder opnieuw downloaden.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
15-03-2019 20:33
Soms duurt het even. Wat is 'net'? Half uurtje geleden of vanmorgen?
Gisteren.
Appjes naar anderen vanaf zijn telefoon komen wel aan (en kunnen ook ontvangen worden).
minnimouse schreef:
15-03-2019 20:29
Ik heb net voor mijn vader Whatsapp geinstalleerd.
...
Overigens kan ik vanaf mijn telefoon wel appen naar mijn moeder en die appjes komen ook aan.
En kan jij wel appen naar je vader en terug?
Je hebt op zijn telefoon iets geinstalleerd. Lijkt me dat het eerder daar ergens fout gaat dan bij je moeder.


Rest komt wel aan lees ik net hierboven.
anoniem_240865 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 20:35
6.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
15-03-2019 20:34
Tja, als de rest van de appjes die hij verstuurt wel gewoon aankomen dan is dit best een logische redenering. Kijk eens in de telefoon van je moeder of ze hem niet per ongeluk geblokkeerd heeft. Want geen profielfoto en appjes die niet aankomen klinkt toch echt als geblokkeerd ;-) . Of misschien moet je even de app bij je moeder opnieuw downloaden.
Ze hebben allebei een nieuwe telefoon en die van mijn moeder heb ik van de week ook geinstalleerd ;-)
Maar je hebt gelijk, zal het eens nakijken.
Alle reacties Link kopieren
ShaunTheSheep schreef:
15-03-2019 20:34
En kan jij wel appen naar je vader en terug?
Je hebt op zijn telefoon iets geinstalleerd. Lijkt me dat het eerder daar ergens fout gaat dan bij je moeder.
Ja, heb een paar mensen geappt en die appen ook terug.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt toch echt alsof ze hem geblokkeerd heeft hoor...
Geblokkeerd.
Alle reacties Link kopieren
1 vinkje betekend dat het niet op je moeder haar telefoon is aangekomen. Dat kan voorkomen als iemand geen bereik heeft, de telefoon uit staat of bijvoorbeeld als je geblokkeerd bent
ikkeh19 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 20:43
11.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Idd blokkade zal het waarschijnlijk zijn, beetje onmogelijk dat het iets anders is.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij heb ik mijn app zo ingesteld dat mensen die niet in mijn contactpersonenlijst staan ook niet mijn profielfoto kunnen zien, wanneer ik een app krijg, staat er altijd bij of ik hem wil ontvangen of de onbekende persoon wil blokkeren. Zolang ik geen keus heb gemaakt en niet reageer op het appje zal het voor de verzender eruit zien alsof ik geen app heb ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Je moeder heeft een minnaar en probeert zo te voorkomen dat ze per ongeluk sexting met je vader doet?
Alle reacties Link kopieren
Louise70 schreef:
15-03-2019 20:50
Je moeder heeft een minnaar en probeert zo te voorkomen dat ze per ongeluk sexting met je vader doet?
:nut:
Grappig.
Alle reacties Link kopieren
Jwow schreef:
15-03-2019 20:47
Bij mij heb ik mijn app zo ingesteld dat mensen die niet in mijn contactpersonenlijst staan ook niet mijn profielfoto kunnen zien, wanneer ik een app krijg, staat er altijd bij of ik hem wil ontvangen of de onbekende persoon wil blokkeren. Zolang ik geen keus heb gemaakt en niet reageer op het appje zal het voor de verzender eruit zien alsof ik geen app heb ontvangen.
Ah wist niet dat die instelling bestond.
Ik ga zometeen effe kijken.
Dankjewel.
Jwow schreef:
15-03-2019 20:47
Bij mij heb ik mijn app zo ingesteld dat mensen die niet in mijn contactpersonenlijst staan ook niet mijn profielfoto kunnen zien, wanneer ik een app krijg, staat er altijd bij of ik hem wil ontvangen of de onbekende persoon wil blokkeren. Zolang ik geen keus heb gemaakt en niet reageer op het appje zal het voor de verzender eruit zien alsof ik geen app heb ontvangen.
Oh? Wist ook niet dat je het zo in kon stellen. Goed dat ik het nu weet haha. Thanx!
Alle reacties Link kopieren
En wat gebeurt er als je moeder een appje naar hem stuurt?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
15-03-2019 21:05
En wat gebeurt er als je moeder een appje naar hem stuurt?
Weer ik niet.
Moeder is hier nu niet, nog aan het werk. Heb haar wel gevraagd dat te doen ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven