Mobiel

17-03-2019 21:42 18 berichten
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om over te stappen naar Iphone. Ook deels omdat Iphone een ontzettend goeie camera heeft en ik daar graag mee fotografeer!

Iemand een idee welke Iphone goed is? Iphone 7(+) Iphone 8?

Ik neem er een abbonoment bij..
Auwauwauw mijn ogen O_O
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk neem je er ook autocorrect bij.

Ik ben enorme iPhone-fan, dus heb voor zowel werk als privé iPhones. De camera (eigenlijk camera's) op de SX is veel beter dan die van de 8 die ik nu beiden gebruik.

Maar als je geen 1500 euro voor een SX wil uitgeven, dan kun je ook bijv. de goedkopere alternatieven van andere merken die vaak qua hardware, zoals camera, vooruitlopen op Apple en een betere prijs/kwaliteitverhouding hebben.
SallySpectra* schreef:
17-03-2019 21:44
Auwauwauw mijn ogen O_O
??
Stampertje12 schreef:
17-03-2019 21:47
Hopelijk neem je er ook autocorrect bij.

Ik ben enorme iPhone-fan, dus heb voor zowel werk als privé iPhones. De camera (eigenlijk camera's) op de SX is veel beter dan die van de 8 die ik nu beiden gebruik.

Maar als je geen 1500 euro voor een SX wil uitgeven, dan kun je ook bijv. de goedkopere alternatieven van andere merken die vaak qua hardware, zoals camera, vooruitlopen op Apple en een betere prijs/kwaliteitverhouding hebben.
Bedankt! Er zijn zoveel soorten telefoons dat ik niet weet waar ik moet zoeken. Het gaat mij vooral om de camera en het geheugen.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem_18jaar schreef:
17-03-2019 21:50
??
abbonoment > abonnement
Iphone > iPhone
goeie > goede
.. > .
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft dit met de pijler actueel te maken? Of wordt nu indirect het vraagstuk behandeld over of de mens de baas is over de machine of dat de machine, met name de smartphone, de baas is over de mens?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Stampertje12 schreef:
17-03-2019 21:47
Hopelijk neem je er ook autocorrect bij.

Ik ben enorme iPhone-fan, dus heb voor zowel werk als privé iPhones. De camera (eigenlijk camera's) op de SX is veel beter dan die van de 8 die ik nu beiden gebruik.

Maar als je geen 1500 euro voor een SX wil uitgeven, dan kun je ook bijv. de goedkopere alternatieven van andere merken die vaak qua hardware, zoals camera, vooruitlopen op Apple en een betere prijs/kwaliteitverhouding hebben.

1500 voor een telefoon? :rofl:
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
https://www.frankwandelt.nl/reviews/com ... dit-moment
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
17-03-2019 22:00
1500 voor een telefoon? :rofl:
Ach, andere mensen geven 1500 euro per jaar uit aan sigaretten.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem_18jaar schreef:
17-03-2019 21:51
Bedankt! Er zijn zoveel soorten telefoons dat ik niet weet waar ik moet zoeken. Het gaat mij vooral om de camera en het geheugen.
Dat is dan al helemaal een reden om geen iPhone te nemen. Je betaalt daar veel te veel voor extra geheugen terwijl je bij veel andere merken gewoon goedkope SD-kaarten in je toestel kunt stoppen als je meer geheugen nodig hebt.
Als het je om de camera gaat (en de rest, for that matter), neem een Samsung.
Alle reacties Link kopieren
Beetje sjiek praten pas beter bij deze prijzige telefoon.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlz.nl/tech/artikel/450126 ... hte-iphone
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Anoniem_18jaar schreef:
17-03-2019 21:51
Bedankt! Er zijn zoveel soorten telefoons dat ik niet weet waar ik moet zoeken. Het gaat mij vooral om de camera en het geheugen.
Er zijn maar een paar varianten iPhone te koop, dus dat is niet echt ingewikkeld. En alle iPhones zijn goed, allemaal hebben een goede camera. Hoe nieuwer, hoe beter.

En inderdaad, als de camera het enige argument is, neem een samsung.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
18-03-2019 09:57
Er zijn maar een paar varianten iPhone te koop, dus dat is niet echt ingewikkeld. En alle iPhones zijn goed, allemaal hebben een goede camera. Hoe nieuwer, hoe beter.

En inderdaad, als de camera het enige argument is, neem een samsung.
Oei, met dat laatste ben ik het echt niet eens. Dan kun je nog beter een Huawei nemen. Maar de camera van een Samsung is zeker niet beter dan die van een iPhone.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
18-03-2019 11:28
Oei, met dat laatste ben ik het echt niet eens. Dan kun je nog beter een Huawei nemen. Maar de camera van een Samsung is zeker niet beter dan die van een iPhone.
Ik bedoelde ook meer: koop dan een goedkoop toestel :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
18-03-2019 11:30
Ik bedoelde ook meer: koop dan een goedkoop toestel :)
:proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven