Digitale camera Silvercrest bij Lidl, de moeite waard?

20-05-2019 18:28 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik fotograaf erg graag en zie deze week bij Lidl de Silvercrest digitale camera in de aanbieding staan https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?articleId=18190&ar=5. Heeft iemand ervaring met deze camera of dit merk, is het het geld waard?
Ik hoor het graag :)
Kijk eens of er reviews op het net staan. De camera is nog maar net in de aanbieding, dus ik denk dat je hier niet veel antwoorden zult krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor de tip, had ik net al geprobeerd maar kon helaas nog niets vinden.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij krijg je hem een poos op zicht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Goedkoop is meestal duurkoop. Spaar gelijk door voor een goed merk, anders heb je straks eerst geld uitgegeven aan dit prul en wil je alsnog die duurdere hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het zit met garantie, of ze lastig gaan doen.
Zelf heb ik pas deze gekocht. https://www.canon.nl/for_home/product_f ... ation.html

Ligt een beetje rond de prijs van Lidl maar is een stuk kleiner.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je hem binnen een maand bij Lidl kon terugbrengen, net als alle non-food.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
redbulletje schreef:
20-05-2019 18:38
Goedkoop is meestal duurkoop. Spaar gelijk door voor een goed merk, anders heb je straks eerst geld uitgegeven aan dit prul en wil je alsnog die duurdere hebben.
Dat is niet altijd waar ik heb veel plezier gehad van de medion producten.
Tickel schreef:
20-05-2019 18:38
Ik weet niet hoe het zit met garantie, of ze lastig gaan doen.
Zelf heb ik pas deze gekocht. https://www.canon.nl/for_home/product_f ... ation.html

Ligt een beetje rond de prijs van Lidl maar is een stuk kleiner.
Dat is een totaal ander type toestel.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
20-05-2019 18:46
Dat is een totaal ander type toestel.
Kijk maar even bij de specificaties
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas mij vooral over de enorme groothoeklens.... 4,5mm, dat kan bijna niet.... Lijkt mij dat dat 45mm moet zijn?
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
20-05-2019 19:20
Ik verbaas mij vooral over de enorme groothoeklens.... 4,5mm, dat kan bijna niet.... Lijkt mij dat dat 45mm moet zijn?
Oh, ik zie het al.... ze rekenen met een equivalent.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem bekeken en hij lijkt erg op de camera die ik had voor ik een dslr kocht. Het is een prima camera volgens mij als je niet teveel zelf wil instellen.
Ik zou hem kopen en een week flink uitproberen. Dan weet je ook of het iets voor je is. Het is alleen geen klein dingetje die je even in je zak stopt.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik zou wat anders kopen voor dat geld.
Alle reacties Link kopieren
Deze camera is ook te koop bij Amazon.de onder de naam Praktica Luxmedia Z35 voor € 111,72 en oonder de naam Rollei Powerflex 350, maar deze heeft ook wifi en kost € 169,99.
Alle reacties Link kopieren
In de handleiding op de website staat dat hij geproduceerd is door Fujifilm en daar heb ik enigszins toch wel een hoge verwachting van. Ik heb verschillende camera’s van Fuji en ben tot nu toe over alles tevreden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven