Wat eten we vandaag?

15-12-2018 14:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van alle eet topics en topics over eten, de hel van het kerstmenu. De simpele vraag: wat eten we vandaag?
Het is zaterdag. Maak jij iets gezelligs of juist makkelijk?

Ik heb stoofvlees (sukade) opstaan met kruiden, ui, knoflook, wortel, tomaat in winterbier van een lokale abdij. Ik ga er aardappels bij koken.

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk met dit weer, klinkt goed!

Ik ben alleen met de kinderen vandaag en ga straks lekker pizza met ze maken. Wel met tomatensaus uit een pakje, want die vind ik lekker. Deeg maak ik wel zelf en wat er precies allemaal op gaat ben ik nog over aan het nadenken. Ik heb een lekkere ham in huis, wat verschillende groenten, zwarte olijven, een van de kinderen wil er ook altijd een eitje op, we gaan het straks bedenken en dan lekker met de open haard aan op de bank voor de tv met een leuke film op oppeuzelen. Nu al zin in!
Alle reacties Link kopieren
Pizza maak ik ook weleens zelf vooral wanneer ik wat restjes groente en beleg heb.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Kaasfondue, eerste keer.
Alle reacties Link kopieren
Ook alleen thuis vanavond. Kinderen zijn bij ex en lief is weer naar huis. Ik heb nog een restantje bami of salade nicoise
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag voor Duitse biefstuk met mini-krieltjes (met kerrie) en stoofperen. Na een heerlijke chocomousse van de traiteur. (Ik eet bijna nooit toetjes, maar ik had er nu gewoon echt eens zin in).
Aardappelkroketjes een half lekkerbekje bloemkool en komkommer
Alle reacties Link kopieren
Ik had een grote pot paprika gevonden en had de bedoeling die in een wokschotel te gaan verwerken maar na opening bleek hij zuur van smaak te zijn, net zoals augurken. :) . Dus toen werd het erwtensoep uit de vriezer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oeps.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven