Merci crocant verdwenen?

07-02-2019 13:41 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik koop al jaren en jaren Merci crocant, maar hij lijkt nergens meer verkrijgbaar. Wie o wie heeft hem nog ergens zien liggen? De ah, jumbo, plus en spar bij mij in de buurt in ieder geval niet.

Bedankt alvast!
Bij de Albert Heijn ook niet meer online te bestellen. Zou het dan niet uit de handel gaan?
Volgens mij heb ik ze hier bij het Kruidvat gezien. Misschien ook even bij de Aldi proberen?
Misschien krijgt het een nieuw jasje, verschijnt het weer over een tijdje, was ook het geval met Zwitserse stinkstrooikaas, zat eerst in een kartonnen bekertje, sinds deze maand in een plastic busje. Niet echt een verbetering vanuit milieutechnisch oogpunt bezien.
Ik zoek ook al een hele tijd, maar heb ze nergens meer gezien :'(
Gek, het staat nog wel op de website van Merci. Meestal betekent dat dat het product gewoon nog in het assortiment zit.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij Turkse supermakten
De Xenos heeft vaak ook nog wel eens een voorraad van iets dat uit de handel is gegaan.

Anders Merci eens benaderen?
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat had ze iig niet, Merci een berichtje sturen klinkt wel als een plan.
Alle reacties Link kopieren
Bij onze supermarkt hebben ze hem nooit (ook niet bij onze Kruidvat) dus ik ga daarvoor naar een grote Kruidvat. Daar hebben ze hem wel. Zag gisteren dat ze het ook nog bij de Aldi hadden liggen, maar mogelijk is dat nog over van kerst haha.
Alle reacties Link kopieren
Nou, als ze hem nog ergens hebben liggen is het niet voor lang meer. Ik kreeg dit als mail terug:

Met ingang van september jl. zijn wij helaas gestopt met de productie dit product, dit zal als het nog ergens in de schappen ligt een uitlopend product zijn.

Heb ze zelf ook niet meer gevonden. Iemand in omgeving Utrecht nog tips?
:'(
Alle reacties Link kopieren
Bij de ikea hebben ze van eigen merk dat soort cholaatjes met stukjes harde caramel erin,Die vind ik er heel erg op lijken.Is een tip.
Afbeelding
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Die zijn ook erg lekker, maar toch niet helemaal het zelfde. Toch bedankt voor de tip :)
Alle reacties Link kopieren
Raar dat ze al sinds september niet meer zouden gemaakt worden. bij ons waren ze in de carrefour te koop in feestverpakking. ik kocht er een aantal in de maand januari met vervaldatum april 2019

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven