Fototaart bestellen

12-04-2019 09:32 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Ik wil een fototaart bestellen, maar ik zie verschillende sites en ook winkels als Hema en zelfs Albert Heijn die dit doen. Wie weet waar ik dit het beste kan laten doen, zodat het ook nog eens een lekkere taart is (misschien keuze wat voor soort taart etc.)? Natuurlijk is betrouwbaarheid van de winkel/webshop ook belangrijk.

Uiteraard wil ik het ook graag weten als jullie een van de winkels juist helemaal niets vinden ;)
Ik hoor graag jullie ervaringen, alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dat kan bij ons, bij de plaatselijke bakker
Foto op USB mee/mailen
Ik vind Hemataarten niet te hachelen, maar een heleboel mensen vinden ze prima die fototaarten.

Je kan ook zelf een ouwel met een foto regelen en op een lekkere taarten plempen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Oh niet bij de Hema, is mijn schoonzus zo slecht bevallen......
Foto scheef, afwerking randen een drama!

Een kennis had 3 “verse” appeltaarten besteld bij de Hema.
Bij thuiskomst uit de tas gehaald, bleek dat ze nog bevroren waren 😳
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan je, wat lilalinda zegt, bij veel bakkers een foto mailen of aanleveren op een USB en dan maken zij hem.

Ik heb wel eens Hema taarten besteld maar nooit zelf gegeten, maar denk dat de meeste mensen die wel oké vinden (in tegenstelling tot ikzelf). Zagen er iig altijd goed uit qua foto.
ik bestel vaak bij de hema de taart die de kinderen willen (ze kiezen een thema, ik google wat plaatjes, plak ze op de taart en klaar)
Vind het ook niet zo boeiend dat het er niet zo netjes op zit. Het mes gaat er tenslotte toch in
De kinderen smullen van de zoete meuk op de taart en vinden het prima te eten.
ik niet, ik bak er naast nog iets wat lekker is of ik zoek een taart bij de bakker uit die wel te eten is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de fototaarten van de Hema best goed te eten! Zeker de Red Velvet cake.
Mocht je je volwassen gasten iets anders willen voorschotelen en de kinderen juist de fototaart kan je bij de Hema ook fotocakejes/ fototompouchen laten maken. Dan hebben de kinderen een lekker (klein) taartje/gebakje met op elke cake/tompouche een foto, en de volwassenen bijvoorbeeld een stuk appeltaart.
Maar ik weet natuurlijk niet of dit is wat je in gedachten had.
De bakker lijkt me. Daar zou ik heengaan en dan kijken welek soort taarten er versierd kunnen worden met een foto. Kan volgens mij bijna bij elke bakker.

Maar ik vind taart sowieso niet echt lekker en al helemaal geen slagroomtaart zoals die van de Hema.
Ik weet dat er ook sites zijn waar ze alleen de foto maken op ouwel. Kan je elke taart gebruiken en zelf bepalen hoe netjes die erop moet. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties tot zover. Ik wist het wel van de plaatselijke bakker, maar ik woon overal redelijk ver vandaan en weet van mezelf dat het er dan steeds niet van komt en ik dan te laat ben.

Ik zal ook wel eens wat reviews bekijken van die speciale taartensites en ook kijken voor alleen de foto.
De (foto)slagroomtaarten van Multivlaai zijn erg lekker! Hema vind ik ook minder..
Alle reacties Link kopieren
De Jumbo heeft ook fototaarten. Ik vond ze daar mooier dan bij de Ah. (de foto was erg blauw geworden)

De Jumbo heeft meer soorten afwerking.

Voordeel van de AH is dat de taart groter is en wordt thuisbezorgd.

Levertijd en smaak van de taart was bij beide vergelijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Goede ervaring met de HEMA. Al jaren bestellen wij een grote foto taart met Kerst / Oud & Nieuw voor een bepaalde groep mensen. Nooit problemen met de foto gehad en de taart is best te hebben. Prijs kwaliteit is prima.

De taart bij de locale bakker is waarschijnlijk lekkerder, maar ook weer een stuk duurder.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een fototaart van de Hema.
Ik lust geen slagroomtaart maar ik bestelde altijd de slagroomtaartversie voor mijn zoon met een foto erop die hij zelf had gekozen.
Ik heb er nooit iemand over horen klagen en je kunt er iets anders bij kopen voor mensen die geen slagroomtaart lusten of iets verfijnders willen eten.
De foto stond er ook altijd mooi op.
Maar goed mijn zoon is nu 17, de laatste heb ik 6 of 7 jaar geleden besteld.
Ik zou daar zeker geen bakker voor betalen, fototaart is een soort gimmick.
Alle reacties Link kopieren
Hier al jaren bij de plaatselijke banketbakker besteld.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dan nog een lokale banketbakker ?
Waar ik woon zijn 2 Duitse filiaalbakkerijen gevestigd ( grensplaats ) en alle lokale bakkerijen, inclusief banketbakkers zijn gesloten, die beschikten sowieso niet over de mogelijkheden dat soort taarten te maken, daar kon je traditionele pattisserie kopen.
Ik mis die winkels wel trouwens, de filiaalbakkers maken gebak dat er mooi uitziet maar op een paar uitzonderingen na, qua smaak en ingrediënten teleurstelt, zoals pudding ipv banketbakkersroom.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het de Multivlaai wordt. De jarige houdt niet van slagroomtaart (was van plan om er dan iets anders bij te kopen) en hier hebben ze aardbeienbavaroisvlaai waar je ook een foto op kan laten zetten.
Bedankt voor de tip, BaronTrump! En de anderen natuurlijk ook bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven