Ultieme cheat maaltijd

04-05-2019 20:56 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen tijd heb ik zo gezond gegeten, veel gesport, goed voor mezelf gezorgd. Morgen ga ik het er echt van nemen en iets heerlijk ongezonds klaarmaken/bestellen. Maar ik weet nog niet wat! Pizza, patatjes met een frikandel, broodje hamburger, enchiladas met nacho’s, zoveel keus :)

Wat is jullie ultieme cheat maaltijd?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Een valsspeelmaaltijd? het meerendeel van de wereld lijdt aan ondervoeding maar de foodies hongeren zich vrijwillig uit om vervolgens ‘vals te spelen’
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 05-06-2019 13:17
Reden: privacy
98.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
04-05-2019 20:59
Een valsspeelmaaltijd? het meerendeel van de wereld lijdt aan ondervoeding maar de foodies hongeren zich vrijwillig uit om vervolgens ‘vals te spelen’
Precies dit, ja. De verdeeldheid in de wereld is wreed. Allemaal maar helemaal niet meer genieten van eten dan?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
mcsteamy schreef:
04-05-2019 21:03
Precies dit, ja. De verdeeldheid in de wereld is wreed. Allemaal maar helemaal niet meer genieten van eten dan?
je geniet niet van eten want in je op klaag je dat je zo gezond hebt gegeten dat je morgen iets ongezonds verdient
S-Meds schreef:
04-05-2019 20:59
Een valsspeelmaaltijd? het meerendeel van de wereld lijdt aan ondervoeding maar de foodies hongeren zich vrijwillig uit om vervolgens ‘vals te spelen’
Hè, gezellig.

Ik zou voor iets met veel kaas gaan, of patat.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
04-05-2019 20:59
Een valsspeelmaaltijd? het meerendeel van de wereld lijdt aan ondervoeding maar de foodies hongeren zich vrijwillig uit om vervolgens ‘vals te spelen’
chagrijn. Neem een kroket.
Tessaa schreef:
04-05-2019 21:00
Sowieso pizza 4 kazen met champignons. Ultiem. Liefst niet van een keten maar van een goed lokale Turkse pizzabakker!
Een ITALIAANSE pizzabakker geniet mijn voorkeur. Daar een Calzone met -pittige spaghetti en veel kaas- vulling. Vooraf warme broodjes met kruidenboter. Als toet huisgemaakte tiramisu.
Ik cheat niet, maar wat ik echt erg lekker vind en maar zelden eet: capucijners met uitgebakken (magere, dat wel) spekblokjes en stroop. Veel stroop.
Voor mij geen maaltijd, maar net achter de kiezen. Heel veel bonbonblok.
Alle reacties Link kopieren
En zo doe je al je harde werk weer teniet. Zonde. En ook gewoon dom.
Zoek je beloning in iets anders dan eten.
.
Lekker! Macro's, patat, pizza. Lamachun met veel saus, loempia's, Chinees. Krijg er trek van, denk dat ik een voorschot neem en wat bestel :lol: :yes:
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
04-05-2019 21:03
je geniet niet van eten want in je op klaag je dat je zo gezond hebt gegeten dat je morgen iets ongezonds verdient
Klagen? Ik geniet ontzettend van mijn gezonde maaltijden. Dus morgen ga ik genieten van iets heerlijk ongezonds. Nu al zin in.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het niet echt als een cheatmaaltijd, maar mijn favoriet is brood (liefst stokbrood dat net uit de oven komt) met lekkere dingen erbij: salades, gerookte zalm, kruidenboter of zeezoutboter, kleine snackjes, dat soort dingen.

Kaasfondue ben ik ook gek op.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Pizza cuatro formaggio, sushi met een fles cava of nacho's met kaas, verse koriander en nachosaus uit de oven en dan met guacamole.
De eerste en laatste ook met wijn natuurlijk.

Maar eigenlijk is uit gaan eten nog beter.
Alle reacties Link kopieren
Neem waar je echt trek in hebt, niet omdat het ongezond is, maar omdat je dat echt super super superlekker vindt. Als je dan niet 1 ding kunt noemen, eet dan gewoon wat je altijd eet.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Patat met minisnackjes erbij vind ik ook lekker.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
04-05-2019 21:08
Een ITALIAANSE pizzabakker geniet mijn voorkeur. Daar een Calzone met -pittige spaghetti en veel kaas- vulling. Vooraf warme broodjes met kruidenboter. Als toet huisgemaakte tiramisu.
Zijn die er? In alle pizzeria's die ik ken staan prima turkse pizzabakkers te werken. De pizzeria heet dan natuurlijk wel iets italiaans-achtigs.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
04-05-2019 21:06
chagrijn. Neem een kroket.
Oeh, kroket. Ook een goed idee!
Ttroeteltje schreef:
04-05-2019 21:08
Een ITALIAANSE pizzabakker geniet mijn voorkeur. Daar een Calzone met -pittige spaghetti en veel kaas- vulling. Vooraf warme broodjes met kruidenboter. Als toet huisgemaakte tiramisu.
Ja, hier ook de voorkeur voor Italiaans. Maar dan met pepperoni, ananas en jalapeñopepers. En chocoladeijs toe :heart:
Anoniem262821034 schreef:
04-05-2019 21:09
En zo doe je al je harde werk weer teniet. Zonde. En ook gewoon dom.
Zoek je beloning in iets anders dan eten.
Al mijn harde werk? Met één maaltijd? Haha, wat een onzin.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Pizza salami voor mij. Kan ik zoooo van genieten!
Ik doe niet aan "cheatmaaltijden". De ene dag kip met salade, de andere dag pizza, of pasta, vlees/vis/groente, .... Ik zal niet snel iets eten wat ik niet lekker vind en ik zal mezelf ook niet uithongeren om me de volgende dag vol te vreten.
Oh ja, kaasfondue!

Of toastjes met Franse stinkkaasjes, tonijn- of eiersalade en knoflookolijven.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
04-05-2019 21:12
Neem waar je echt trek in hebt, niet omdat het ongezond is, maar omdat je dat echt super super superlekker vindt. Als je dan niet 1 ding kunt noemen, eet dan gewoon wat je altijd eet.
Alles in de OP vind ik super super super lekker. Dus dat komt wel goed :) Doe wel weer nieuwe inspiratie op, dus blijf maar doorkomen met dat lekkere eten!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
En ultieme comfortfood op dit moment, gebakken noedels met garnaal en kip.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
mcsteamy schreef:
04-05-2019 21:14
Ja, hier ook de voorkeur voor Italiaans. Maar dan met pepperoni, ananas en jalapeñopepers. En chocoladeijs toe :heart:
Sorry, maar pizza met ananas zou verboden moeten worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven