Mode & Beauty alle pijlers

Welke huidskleurige panty vinden jullie het mooist?

18-05-2014 14:50 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers,



Voor het werk moet ik helaas altijd een panty dragen. Zwarte panty's zijn prima en makkelijk te vinden, dus in de winter geen probleem. De panty's voor de zomer in huidskleur vind ik een stuk lastiger. Welk merk en kleur kunnen jullie aanraden voor de zomer? Dank!
Oroblu, ik geloof dat hij sunkissed heet.
Suntime bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Falke shelina 12 den.



Kleur hangt af van je huidskleur. Ik heb powder.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de powder van de HEMA, in dat vierkante pakje
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
In welke job kunnen ze je dat verplichten? Blote benen is aan absolute no-go? Ook niet als je hele mooie gebruinde benen hebt?
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is dat ook zo. De heren mogen niet in korte broek, dames dragen een panty



Suntime van Oroblu. Duur, maar ik heb er standaard 10 op voorraad.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
De laatste keer heb ik ze bij AH gekocht. Die van de Hema zijn ook prima. Je moet even bekijken welke het beste bij de kleur van je benen past. Ik doe wel een tintje donkerder, maar dat is omdat mijn benen inwit zijn. En altijd glanzend, want matte vind ik lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Suntime van Oroblu, verkrijgbaar bij o.a. V&D en Bijenkorf.
Die van de Hema en AH zijn echt lelijk.



Hier ook Oroblu. Het kost wat maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Waarom geen zwarte?
Panty's van de Hema vind ik echt niet mooi.

De kwaliteit is ook nog eens bagger.

Hema is een super winkel, maar niet daarvoor.



De Bijenkorf heeft mooie eigen merk.

De kleur weet ik niet.
quote:Suze02 schreef op 18 mei 2014 @ 16:04:

Die van de Hema en AH zijn echt lelijk.



Hier ook Oroblu. Het kost wat maar dan heb je ook wat.Nah, vind ik niet. Die allergoedkoopste wel, maar die van 7 euro zien er prima uit.
Alle reacties Link kopieren
Die van de hema zijn bij mij altijd na 1x dragen stuk. Zijn die van oroblu wat duurzamer?
quote:clementien schreef op 18 mei 2014 @ 15:05:

In welke job kunnen ze je dat verplichten? Blote benen is aan absolute no-go? Ook niet als je hele mooie gebruinde benen hebt?Vroeger tijdens bijbaan bij de V&D mocht je pas vanaf een graad of 25 blote benen. Zal best nog wel eens zo kunnen zijn.
Minimaal 20 den bij Hema: lelijk dus...

Zomerpanties moeten gewoon 12 of minder zijn.
quote:Suze02 schreef op 18 mei 2014 @ 16:30:

Minimaal 20 den bij Hema: lelijk dus...

Zomerpanties moeten gewoon 12 of minder zijn.En de kleuren zijn ook lelijk. Dan is huidskleur dus wél lelijk en oudewijverig.
Pcies. De kunst van een panty in de zomer is echt dat je hem amper ziet.
Ik vind ze er prima uitzien, en ga geen 15 euro betalen voor een duurdere panty die alsnog na drie keer dragen aan gort is.
8 euro extra om drie dagen niet voor schut te lopen: koopje!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee want ik ben ook op zoek naar een mooie panty.

Mijn dochter gaat trouwen en ik wil perse een panty aan, vind ik netjes maar weet niet goed welke kleur het beste bij me past.

Ik heb witte benen met hier en daar een rood plekje, ben geen 25 meer



Welke adviseren jullie?



Ik draag alleen zwarte panty`s van 50 denier in de winter, weet dus echt niet wat ik nu moet hebben...
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 18 mei 2014 @ 16:23:

Panty's van de Hema vind ik echt niet mooi.

De kwaliteit is ook nog eens bagger.

Hema is een super winkel, maar niet daarvoor.



De Bijenkorf heeft mooie eigen merk.

De kleur weet ik niet.Ja, en mooi dun, niet mat (ook niet die idiote superglans), en net één tintje donkerder dan je benen. Eigenlijk zodat het lijkt alsof je géén panty draagt (maar vlekkeloos mooi egaal gekleurde benen hebt).
Ik heb laatst een oily panty bij de primark gekocht, prachtig, heel zomers met een mooie glans.
Wolford vind ik echt de allermooiste. Ze zijn duur maar je doet er lang mee als je een beetje voorzichtig bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een glanspanty een no-go. Ik wil een onzichtbare huidskleurige panty. Ik las hierboven dat HEMA niet onder de 20 denier zou verkopen, maar mijn favoriet is gewoon 15.



Panty Hema



Ik heb overigens Oburulu/Oroblu/Orobulu (iets in die trant) ook weleens gehad. Eerlijk is eerlijk die voelt wel fijner aan, maar aan was hij (vind ik) niet mooier o.i.d. Duurzaam is geen een panty bij mij. Dus ook die van Oburulu was zo kapot. Al met al niet de ¤ 10 in prijsverschil waard.
I choose happy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven