Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Soprano Laser

19-03-2017 21:04 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!



Ik ben mij aan het orrienteren om mijn bikinilijn te laten laseren en de rest van m'n leven niet meer te hoeven scheren. Ik ben terecht gekomen bij een clinic waar ze de Soprano Laser gebruiken. Ik ben erg benieuwd of iemand ervaring heeft met deze laser en of het daadwerkelijk voor altijd weg blijft. Het is een behoorlijk bedrag en ik heb geen zin om over 2 jaar toch wer te moeten scheren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervaring, het werkte echt voor geen meter. Na 6 behandelingen was het wel minder, maar ik denk dat ik echt 20 behandelingen nodig gehad zou hebben voordat het goed was. Dus ik ben na die 6 gestopt, heb zelfs nog overwogen om die laatste behandeling überhaupt te laten zitten want het had toch geen zin. Nu een paar jaar later zijn de haartjes die wel weggingen allemaal terug. En het was nog pijnlijk ook! Oftewel, ik raad het echt af.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Bij mij idem, ik was blijkbaar een nonresponder, wel vreemd was het volgens hen, dat dit op sommige plekken niet zo was en op andere wel. Ik had gelukkig korting en ben na 8 gestopt. Ik heb wel al 3 jaar minder last van ingegroeide haartjes na scheren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goede ervaringen met IPL en de Palomar Vectus laser, 10 jaar geleden eerst mijn oksels laten doen met IPL en toen dat wegbleef ook bikinilijn laten doen. Omdat de huid bij mijn bikinilijn erg licht was (altijd bedekt met bikinibroekje) en mijn haar donker is ging het daar echt snel, had 5 behandelingen nodig geloof ik.



Na een jaar of twee nog eens teruggeweest voor wat laatste haartjes bij oksel en bikinilijn en toen was de salon overgestapt op de Palomar Vectus laser en dat werkte net zo goed. Heb nog iets later alles laten laseren (brazilian) en ben er nog steeds superblij mee, nooit meer scheren, nooit meer stoppels, irritatie en ingegroeide haartjes.



Dat is nu 3 jaar geleden en ik zou eventueel nog een keer een behandeling kunnen nemen om het laatste weg te laten halen, dat zijn voornamelijk lichte donshaartjes die na de laatste behandeling nog niet weg waren maar het stoort me niet echt.



Ik ben er dus heel tevreden over en vond het de investering dubbel en dwars waard, ik weet niet of ik gewoon geluk heb gehad of dat het type laser dat mijn salon gebruikt betere resultaten geeft (bij iedereen?).
Alle reacties Link kopieren
Mijn bikinilijn is nou vier keer behandeld met de soprano laser en het is zeker de helft minder! De vierde behandeling is pas 2 weken geleden. Ze hebben gezegt dat er gemiddeld zes behandelingen nodig zijn dus ik ben benieuwd. Maar ik ben tot nu toe erg tevreden.
vergeven en vergeten
Alle reacties Link kopieren
Het is dus heel verschillend qua persoon.. Ik twijfel alleen of het het waard is qua geld.. kom totaal voor schaamstreek op bijna 700 euro namelijk voor 8 behandelingen...



Wie weet nog een goede kliniek in de buurt van Amsterdam? Ga ik even verglijken!
Alle reacties Link kopieren
Zo dat is een smak geld. Ik heb een aanbieding en betaal €35 per behandeling. Normaal is het €50 per behandeling. Dit is alleen de bikinilijn niet de gehele schaamstreek. Ik ga in Nijmegen dat is een beetje uit de buurt..
vergeven en vergeten
Alle reacties Link kopieren
In Amsterdam zit change laserclinic. Daar heb ik heel goede ervaringen. Na 6x niet haarvrij maar het is echt veel en veel minder geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvaW schreef op 21 maart 2017 @ 08:55:

In Amsterdam zit change laserclinic. Daar heb ik heel goede ervaringen. Na 6x niet haarvrij maar het is echt veel en veel minder geworden.Klopt, dat is diegene die zo mega duur is!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze allemaal wel dezelfde prijzen hanteren als bij Change laser clinic. Mijn zus gaat naar Vinci laser clinic, deze zit ook in Amsterdam. Haar haargroei op het gelaserde gebied is nu minder maar niet weg. Ze heeft nu 5 behandelingen gehad.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
@Noogies, scheelt wel iets qua prijs. Bikini lijn - groot is bij Change 94 euro (afgeprijst) en bij Vinci 85 euro. Zie wel dat die laatste ook een Groupon actie heeft gehad. Heb altijd mijn twijfels daarbij... Maar je zus is dus wel tevreden? Hoeveel behandelingen moet ze ongeveer?
Ananasplant89 schreef:
26-03-2017 12:09
@Noogies, scheelt wel iets qua prijs. Bikini lijn - groot is bij Change 94 euro (afgeprijst) en bij Vinci 85 euro. Zie wel dat die laatste ook een Groupon actie heeft gehad. Heb altijd mijn twijfels daarbij... Maar je zus is dus wel tevreden? Hoeveel behandelingen moet ze ongeveer?
Ik zit zelf bij Change! En er is inderdaad veel prijsverschil. Lara’s beauty is bv wel heel veel goedkoper.
Ik weet niet of dat komt omdat Change marktleider is of omdat er echt verschillen zijn in kwaliteit/ervaring?

Hoe dan ook, omdat het bij laseren al snel gaat om “private” gebieden zou ik eerder kijken naar service en vriendelijkheid dan de prijs...
gioia82 schreef:
19-03-2017 21:53
Ik heb ervaring, het werkte echt voor geen meter. Na 6 behandelingen was het wel minder, maar ik denk dat ik echt 20 behandelingen nodig gehad zou hebben voordat het goed was. Dus ik ben na die 6 gestopt, heb zelfs nog overwogen om die laatste behandeling überhaupt te laten zitten want het had toch geen zin. Nu een paar jaar later zijn de haartjes die wel weggingen allemaal terug. En het was nog pijnlijk ook! Oftewel, ik raad het echt af.
Weet je zeker dat het geen IPL was ipv soprano? En dat jij tot die paar procent kan horen waar laseren niet werkt wordt van tevoren gezegd... (bij mij iig wel)
parachuutje schreef:
19-03-2017 22:21
Bij mij idem, ik was blijkbaar een nonresponder, wel vreemd was het volgens hen, dat dit op sommige plekken niet zo was en op andere wel. Ik had gelukkig korting en ben na 8 gestopt. Ik heb wel al 3 jaar minder last van ingegroeide haartjes na scheren.
Ik heb zelf een at home IPL en die werkt op sommige plekken wel en andere niet. Ik denk dat het afhangt van de haar- en huiddikte? Het is inderdaad wel raar om te zien als je het bij jezelf ziet haha.
Alle reacties Link kopieren
CactusIkea schreef:
18-06-2018 16:52
Weet je zeker dat het geen IPL was ipv soprano? En dat jij tot die paar procent kan horen waar laseren niet werkt wordt van tevoren gezegd... (bij mij iig wel)
Nee zeker weten Soprano. En het werkte wel hoor, op m'n benen werd het heel snel minder, bij mijn bikinilijn en oksels duurde het langer en werd het maar heel langzaam minder. Maar het kwam ook gewoon weer terug na een tijdje. Inmiddels hebben mijn benen wel echt minder haar dan voor de behandelingen (Ik moet wel weer scheren) maar mijn bikinilijn is gewoon zoals vanouds. Zonde van het geld!

Omdat het Soprano was zou het ook geen/nauwelijks pijn doen. Ik wil dan echt niet weten hoe ipl voelt want ik vond dit al echt pijnlijk!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
gioia82 schreef:
18-06-2018 18:24
Nee zeker weten Soprano. En het werkte wel hoor, op m'n benen werd het heel snel minder, bij mijn bikinilijn en oksels duurde het langer en werd het maar heel langzaam minder. Maar het kwam ook gewoon weer terug na een tijdje. Inmiddels hebben mijn benen wel echt minder haar dan voor de behandelingen (Ik moet wel weer scheren) maar mijn bikinilijn is gewoon zoals vanouds. Zonde van het geld!

Omdat het Soprano was zou het ook geen/nauwelijks pijn doen. Ik wil dan echt niet weten hoe ipl voelt want ik vond dit al echt pijnlijk!
Heel vaak stoppen mensen ermee voordat ze klaar zijn. Ik zoek nog een kliniek maar de pakketten van 6 behandelingen zijn echt niet de norm. Ik las dat je eerder uit kan gaan van 10-12 behandelingen met de Soprano. (Waarbij de opmerking dat je ook moet letten op welke golflengtes je nu nodig hebt. Want als de haren dunner worden werkt de gewone Soprano niet en moet je platinum (alex) of een andere laser met alexandrite golflengte. Als de kliniek de verkeerde golflengte gebruikt blijf je inderdaad maar bezig.)
gioia82 schreef:
18-06-2018 18:24
Nee zeker weten Soprano. En het werkte wel hoor, op m'n benen werd het heel snel minder, bij mijn bikinilijn en oksels duurde het langer en werd het maar heel langzaam minder. Maar het kwam ook gewoon weer terug na een tijdje. Inmiddels hebben mijn benen wel echt minder haar dan voor de behandelingen (Ik moet wel weer scheren) maar mijn bikinilijn is gewoon zoals vanouds. Zonde van het geld!

Omdat het Soprano was zou het ook geen/nauwelijks pijn doen. Ik wil dan echt niet weten hoe ipl voelt want ik vond dit al echt pijnlijk!
Ik heb dit weekend ergens een proefbehandeling gehad met de Soprano. De medewerkster gaf zelf aan dat het niet pijnlijk is, en dat ze vindt dat claims dat lasers geen pijn doen ook niet mogen worden gedaan, want dat klopt niet.
Als je niks van de laser voelt van warmte of prikjes (kortweg, wat pijn) is de laser waarschijnlijk verkeerd afgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Is er ook iemand die ervaring heeft met de soprano ice laser en blond/rood haar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven