Mode & Beauty alle pijlers

Hoevaak shoppen jullie?

12-04-2018 18:24 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Wat geven jullie ongeveer per maand uit aan shoppen? ben een beetje nieuwschierig wat jullie uitgeven. Ik geef denk rond de 80 euro per maand uit. kan soms meer of minder zijn als ik schoenen etc aanschaf, shop graag bij de h&m vero moda primark zara

Liefs
anoniem_367825 wijzigde dit bericht op 12-04-2018 18:48
15.12% gewijzigd
80 per maand vind ik best veel eigenlijk😉
Sommige maanden voor 100+ euro.
Andere maanden 0 euro.

Hangt er maar vanaf of ik iets nodig heb.
Ik shop niet "om te shoppen".
Ik shop heel weinig. Ik koop bij voorkeur veel online en eigenlijk altijd in de sale. Meestal koop ik wel merken, omdat ik liever weinig van goede kwaliteit heb. Veel kledingstukken zijn wat duurder in aanschaf, maar gaan ontzettend lang mee.

Ik vind €80,00 best veel eigenlijk.. Dat is €960,00 per jaar. Daar kom ik nooit aan.
anoniem_63c0e42656561 wijzigde dit bericht op 12-04-2018 18:33
Reden: De zin liep niet lekker
14.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
suusssss1983 schreef:
12-04-2018 18:29
80 per maand vind ik best veel eigenlijk😉
Kan ook minder zijn hoor :-D
80 is best veel idd ☺️
Alle reacties Link kopieren
Veel te veel.... gemiddeld rond de 300 per maand en dan moet ik me nog inhouden. Heb helemaal niets nodig meer. Ook niet voor de rest van mijn leven, maar het is mijn grote hobby.... helaas.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
12-04-2018 18:33
Veel te veel.... gemiddeld rond de 300 per maand en dan moet ik me nog inhouden. Heb helemaal niets nodig meer. Ook niet voor de rest van mijn leven, maar het is mijn grote hobby.... helaas.
Jaa ik heb gister mn kleding kast uitgezocht ben wel een paar kilo bijgekomen( vindt ik niet erg) maar heb nu wel nieuwe kleding nodig.
Zolang je het kan doen lekker doen ☺️
Alle reacties Link kopieren
Kan zijn dat ik maanden niets uitgeef. Dan weer wel.
Toevallig vandaag voor 150 kleren gekocht. (1 vest, 1 sjaaltje, 1 rok, 1 shirt, 4 hemdjes)

Wil binnenkort alleen nog in ieder geval een paar witte sneakers, en misschien nog een zomers shirtje.

Elke maand 80 euro sowieso niet!
Alle reacties Link kopieren
Kleding? Als het persé moet, maar ik ben al blij als ik ergens onverwachts zie hangen als ik boodschappen aan het doen ben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Maar decoratieartikelen voor mijn huis des te meer. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
12-04-2018 18:42
Kan zijn dat ik maanden niets uitgeef. Dan weer wel.
Toevallig vandaag voor 150 kleren gekocht. (1 vest, 1 sjaaltje, 1 rok, 1 shirt, 4 hemdjes)

Wil binnenkort alleen nog in ieder geval een paar witte sneakers, en misschien nog een zomers shirtje.

Elke maand 80 euro sowieso niet!

Heb mn bericht eventjes aangepast het is niet dat ik elke maand 80'euro uit geef ☺️
Heb pas ook 2 paar sneakers gekocht Zwarte vans en roze puma bij de nelson met 25% korting ben gelijk klaar voor de zomer😃
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
12-04-2018 18:50
Maar decoratieartikelen voor mijn huis des te meer. :proud:
Ja dat heb ik ook een tijdje gehad had allemaal dingetjes van Riviera maison op mn lijstjes staan die ik moest hebben 😂 Dus toen shopte ik ook niet zoveel kleding
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak ik shop? Zo min mogelijk. ik heb er een gruwelijke hekel aan. Dus alleen als het nodig is. Ik denk dat misschien 1x per 1 tot 3 maanden, misschien wel minder, de stad in ga om te shoppen. En dan ga ik wel voor een doel, niet zomaar.

Meestal gee f ik dan wel meer geld uit. Zit de broek goed? Dan koop ik er direct een aantal in verschillende kleuren.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Als ik mooi aangekleed ben dan voel ik me opgeprikt en wil het zodra ik thuis ben weer zo gauw mogelijk uittrekken, maar een mooie tv, kast of lamp, daar blijf ik naar kijken en van genieten. Dat verandert de sfeer en de ruimte om je heen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dingen voor in huis koop ik dan weer bijna niet!
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1912 schreef:
12-04-2018 18:52
Ja dat heb ik ook een tijdje gehad had allemaal dingetjes van Riviera maison op mn lijstjes staan die ik moest hebben 😂 Dus toen shopte ik ook niet zoveel kleding
Decoratieartikelen ruim genomen. Die van RM vind ik wel overprijsd. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bloedhekel aan shoppen! Maar ik shop dan wel weer online. Ongeveer 75 euro per maand, ene maand iets minder andere maand iets meer.
''Geen woorden maar daden''
retrostar schreef:
12-04-2018 18:57
Decoratieartikelen ruim genomen. Die van RM vind ik wel overprijsd. :)
Als er iets is waar ik werkelijk geen cent aan kan / wil uitgeven is het wel deco-materiaal.

Overbodige rommel die ik totaal onnodig vind.
(Behalve dat het in de weg staat stof te vangen of op zolder staat te vergaan.)


Ik hou het 95 % van de tijd overigens bij window-shopping.
Ik vind toch zelden iets naar mijn zin qua kleren of schoenen.
(Lees: De perfect passende kleding versus mijn maat versus het geld dat ik eraan wil uitgeven.)
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 12-04-2018 19:01
23.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk rond de 100 euro per maand. Vind t wel meevallen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Meer dan 80 euro per maand..... Met de huidige prijzen heb je daar niet zo heel veel meer voor als je meer dan H&M kwaliteit wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik shop 2 a 3 keer per jaar. Koop iets duurdere spullen. En ben minsten 500 euro kwijt als man mee gaat en kom vaak met lege handen thuis als ik alleen op pad ben geweest. Man vindt dat ik mezelf te weinig 'gun' en rekent vaak al stukken af als ik me nog aan het aankleden ben. (Geld ligt op 1 hoop, dus niet dat ik het van hem 'krijg'). En meestal heeft hij gelijk. Zelden een miskoop als hij meebepaald heeft.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Bijna elke week kom ik wel in de stad. Geef gemiddeld voor ons samen€ 150-200 per maand uit denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
12-04-2018 19:00
Als er iets is waar ik werkelijk geen cent aan kan / wil uitgeven is het wel deco-materiaal.

Overbodige rommel die ik totaal onnodig vind.
(Behalve dat het in de weg staat stof te vangen of op zolder staat te vergaan.)
Jah, ik weet wel wat je bedoelt. Maar ik word nu eenmaal gefascineerd door het licht wat om de contouren van een mooie vaas speelt of een apart windlichtje met een mooi effect. Het duurt alleen niet lang. Dan verander ik iets essentieels in huis en dan moet alles weer aangepast worden. Maar dat vind ik dan ook weer leuk.

Daarentegen heb ik geen 20+ pumps en tassen in de kast. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar jaar een hekel aan winkelen. Ik zie het gewoon niet, kan zelf geen combi’s maken, dingen die op een hanger prachtig zijn, staan mij voor geen meter. Inmiddels heb ik een paar vaste adresjes waar ik heel goed geholpen word. De twee of drie keer per jaar dat ik dan ga winkelen, besteed ik zo een paar honderd euro in één keer. Het is wel duurdere kleding, ik ben niet van de laatste mode en heb liever enkele stukken die ik echt mooi vind, dan heel veel kleding die ik net niet vind.
Ik ga het maar niet uitrekenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven