Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe zomerkleren nodig! Tips gezocht

20-04-2018 19:32 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!
Ik heb zelf uiteraard al gezocht maar het lukt me niet echt om iets te vinden.
Misschien kunnen jullie meedenken.
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe zomergarderobe, en met name een (of meerdere) leuke zomerse jurk. En goede sandalen en/of slippers

Mijn eisen:
niet te duur
jurk tot op de knie ongeveer. korter voel ik me niet prettig in, langer staat me niet
flaterend (of iig niet dikker makend) voor grote maat (44-46).
Vrolijke kleur, of leuke print.
Liefst niet strakm maar A-lijn achtig

Voor het schoeisel:
Stevig, maar niet lompt/ouwelijk. Ik draag normaak steunzolen, maar die kunnen niet in de meeste slippers en sandalen. Dus ik zoek iets dat optimaal is voor ondersteuning en loopcomfort maar wat er dan weer niet uitziet als een oma schoen ;)

Ik hoor graag specifieke tips, maar ook tips voor (web) winkels waar ik zelf nog niet aan gedacht heb.

Voorbeeld van een jurk die ik leuk vind:

https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... duct_image

alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb leuke sandaaltjes van de scapino die heerlijk lopen! Normaal Altijd blaren enzo nu niet
Er staan bij die jurk, eronder, meer kooptips. Dezelfde of soortgelijke jurken. Als je slim bent bestel je ze allemaal. Ze zijn leuk.

Kijk ook eens bij webshop als Bonprix en Zalando. Daar staan lengtes bij in cm. Kun je veel info inlezen.

Schoenen van Rieker lopen volgens een collega goed. Geen blaren of drukplekken etc.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 20:58
57.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Scapino heb ik dan weer mindere ervaring mee. Zelf ben ik voor alle schoenen fan van Wolky. In veel schoenen zelfs de mogelijkheid om alsnog je steunzolen te gebruiken.

Qua kleding vind ik ook nog wel eens wat bij Bader, you look for less, Witt. Dit zijn allemaal online Shops. Wel opletten op de prijs, want bij Bader en Witt zijn grotere maten vaak duurder.
Klopt. Wolky ook loopcomfort.
Afbeelding
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 20:52
62.69% gewijzigd
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ecco sandalen die vrouwelijk zijn.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 20:55
86.79% gewijzigd
Afbeelding

Anna Field jurk, 24,95 euro. Tal van kleuren. (Zalando).
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 20:45
9.93% gewijzigd
Afbeelding

Anna Field, 39,95 euro. (Zalando).
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 20:45
4.35% gewijzigd
Bonprix, Bodyflirt, 28,95 euro. Diverse kleuren.

Afbeelding
Bonprix, Bodyflirt, 32,99 euro.

Afbeelding
Bonprix, Bodyflirt, 24,99 euro, diverse kleuren.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
20-04-2018 20:45
Bonprix, Bodyflirt, 28,95 euro. Diverse kleuren.

Afbeelding
Deze heb ik ook, en volgens jouw omschrijving ongeveer zelfde figuur. Ik ben er helemaal blij mee! :-D
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal!!
@Troeteltje, die jurken zijn idd leuk :D
Ik heb nu ook sandalen van scapino, ze lopen nog lekker maar ik vind de zool wat dun voor langere afstanden.
De wolky schoenen zien er leuk uit! aan dat merk had ik nog niet gedacht.
@Wilma36. Ik ga eens bij die winkels kijken, die kende ik nog niet
Winkelketen Paprika heeft leuke kleding in grotere maat.

Overigens verkoopt het type jurk dat jij zoekt best goed, want het staat veel vrouwen goed vanwege model. Je zou dus ook de winkels eens kunnen binnenlopen op bonnefooi.

Ik zie dat de Ecco-schoenen plaatjes het niet doen. Google eens op Ecco sandalen of Ecco zomerschoenen. Dan krijg je een indruk. Niet oudbollig.

Veel shopplezier!
Paprika, huidige collectie, zie site.
En ze verkopen meer in dat model.
Is wel ietsje duurder. Jurk 35 tot 75 euro, al naar gelang welke jurk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens naar jurken met een tunneltje, zodat je het een beetje kunt blousen, kleedt fijn af.

Deze bijvoorbeeld van het merk Enjoy:
https://dikkenbergmode.nl/dames/dames-j ... off-white/

Zelfde model is er ook in blauw/wit of zwart/witte streep streep:
https://www.schijvensmode.nl/kleding/ju ... 48609.html
Nu maar voor 20,= !

Dit model zit heerlijk, fijne stof. Valt groot dus een XL moet je passen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Mamaonbekend: Bedankt voor de tip! die laatste met streepjes vind ik erg leuk.

Troetelje: Ik ga ook eens bij paprika kijken.

Ik heb online al veel leuks gezien, meeste jurken zijn van C&A dus ik loop daar binnenkort eens binnen, kan ik het meteen passen
Niet te lang wachten met winkelbezoek. Ik zag dat deel van de collectie al uitverkocht was. Gaat snel hoor.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Troeteltje post_id=28408500 time=1524249914 user_id=277599]
Bonprix, Bodyflirt, 28,95 euro. Diverse kleuren.

Alle reacties Link kopieren
Lavenderblue schreef:
21-04-2018 13:10
O daar ging iets mis. Die Bodyflirt jurk van Bonprix (zwart met stippen), valt die boven, op of onder de knie? Ik vind 'm namelijk leuk, maar wil ook per se een jurk tot over de knie.
Lavendelblauw, check even op de site. Er staat precies bij wat de lengte van de jurk is in een bepaalde maat. Bij beschrijving. En veel resenties van kopers over kwaliteit en pasvorm van de diverse kledingstukken.

Ik heb zelf die rood met witte stippen. In diverse kleuren. Erg tevreden mee. Ben heel lang en wil ook knielengte.

Bij de andere sites staan de lengtes van de modellen omschreven waardoor je kunt zien hoe lang jurk bij die lichaamslengte valt.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 19:17
0.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ik heb deze eergisteren gekocht, van Timberland. Heel fijn voetbed en zachte nubuck bandjes. Niet dé aller elegantste maar wat zitten ze heerlijk! Ik heb lastige voeten, breed en heel snel pijn en blaren maar hier loop ik zo op weg. Wel 1 maat groter dan mijn normale maat, maar dat was meer voor de breedte voor mij.
hangmat wijzigde dit bericht op 21-04-2018 18:36
0.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verder draag ik dezelfde maat kleding en slaag vaak aardig bij een grote C&A , Bonprix en ,jawel, miss Etam of MS mode , daar tref ik soms net aan wat ik zoek.
Alle reacties Link kopieren
Hangmat die sandalen vind ik erg leuk!
daar ga ik ook eens naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel van deze jurkjes. Zitten heerlijk.

https://www.heuveltex.nl/index.php?rout ... &order=ASC

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven