Mode & Beauty alle pijlers

Welke bh onder off shoulder

19-05-2018 07:25 9 berichten
Voor de zomer vind ik de off shoulder jurken en tops leuk. Maar ik kom echt niet meer weg zonder bh. En bh bandjes vind ik niet mooi. Welke bh geeft strapless nog echt voldoende steun?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had je BH's met doorzichtige bandjes daar smokkelde we als dansers altijd mee. Afbeelding.

Van dichtbij zie je het wel. Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een goede van de lingerie winkel, maar lang geleden weet het merk niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Een strapless bh een optie?
Die zijn er echt genoeg, ga naar een goede speciaalzaak en pas daar wat verschillende bh's
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Een mooie :). Vind onder een off shoulder (zeg maar aan 1 kant afzakkend model) een dun bh bandje mooier dan een plastic bandje, zeker als het qua kleur een beetje goed staat.
Alle reacties Link kopieren
Oei, zo lelijk die transparante bandjes. Die worden bijna altijd geel op den duur.
Strapless bh.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Strapless of mooie dunne bandjes in goede kleur.
Geen lelijke plastic snijbandjes kopen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bij die off-shoulder modellen een zichtbaar bh-bandje wel mooi. Dat doorbreekt de grote hoeveelheid huid een beetje. Maar dan wel een mooi bandje. Dus ik zou zelf een mooie normale bh dragen met mooie bandjes in een vrolijke kleur, zonder kantjes en tierelantijntjes.
Maar goed, ik heb dan ook de pest aan strapless bh's.
Alle reacties Link kopieren
De strapless bh van het merk Fantasie is een hele fijne. Zelfs cup F ondersteund deze bh nog prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven