Mode & Beauty alle pijlers

Love Beauty Planet shampoo & conditioner

16-08-2018 09:53 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

Deze week is het merk Love Beauty Planet in de aanbieding. Wie heeft de shampoo en conditioner van dit merk al eens geprobeerd? Is het wat? Ik kan geen duidelijk overzicht van de ingrediënten vinden want ik ben benieuwd of er sulfaten in zitten. Vind het (ook al is het in de aanbieding) nog steeds best prijzig dus hoop dat iemand hier het al een keer geprobeerd heeft.

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
"Of course, while the brand may not bill itself as natural, it does make a point of highlighting the fact that its products are vegan, cruelty-free, paraben- and sulfate-fre, and enriched with organic coconut oil in place of silicones". Het andere deel van je vraag kan ik helaas niet voor je beantwoorden, ik heb het nog nooit geprobeerd ;-)
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de conditioner met kokosnoot en ylang ylang nu een paar keer gebruikt. Vind het lekker ruiken en je hebt er niet veel van nodig. Het maakt mijn haar makkelijker doorkambaar. Het zijn grote flessen van 400 ml dus je doet er wel lang mee.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je Love Beauty And Planet? Deze shampoo bevat sulfaten (sodium laureth sulfate).
Alle reacties Link kopieren
Lielalie schreef:
16-08-2018 10:40
Bedoel je Love Beauty And Planet? Deze shampoo bevat sulfaten (sodium laureth sulfate).
Ja die bedoel ik, jammer! Dan laat ik hem denk ik staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven