Mode & Beauty alle pijlers

Haar relaxen na mislukt permanent?

18-08-2018 11:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik heb drie weken geleden besloten mijn haar te permanenten. Toen was het niet goed gepakt en hebben zij het opnieuw gedaan. Echter heb ik mijn haar in lange laagjes waardoor de voorkant heel erg krult en de achterkant helemaal niet.

Ik ben al terug gegaan dat ik niet tevreden was en toen hebben zij het dus opnieuw gedaan. Ik heb zoveel spijt...

Nu heb ik gelezen dat je je haar kunt relaxen (ontkrullen) met spul wat je bij de Kruidvat kunt kopen.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Ik hoor het graag.

Ik zit letterlijk met mijn handen in mijn haar.

Alvast bedankt! X
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat dat nog gebeurde, haren permanenten. Ik zou beginnen met wat haarmaskers om het haar te hydrateren want het is vermoedelijk zwaar beschadigd. Een GOEDE kapper zou je daarin kunnen adviseren.

En doe er olie in.

Je kunt het glad maken met stijltang maar dat droogt het ook weer uit.
Alle reacties Link kopieren
Ga er nou alsjeblieft niet zelf mee klooien. Permanenten is beschadigend voor je haar, en ze hebben die behandeling nu al twee (drie?) keer gedaan! Er zelf nu nog meer beschadigende troep in smeren kan funest zijn voor je haar. Ga naar een goede kapper en laat je daar adviseren. Misschien kunnen zij het in een model knippen waar je krullen beter in uitkomen.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Relaxers zijn nogal heftig. Na de mislukte permanent zou ik het niet durven.... met een beetje pech breekt alles af.
Live long and prosper
Ik zou niet gaan relaxen to. Dat is heel erg heftig voor je haar. Laat het nu maar met rust je haar heeft genoeg geleden. Anders ga je naar een goede kapper en daar die vraag stellen.
Alle reacties Link kopieren
sanjunipero schreef:
18-08-2018 12:13
Ga er nou alsjeblieft niet zelf mee klooien. Permanenten is beschadigend voor je haar, en ze hebben die behandeling nu al twee (drie?) keer gedaan! Er zelf nu nog meer beschadigende troep in smeren kan funest zijn voor je haar. Ga naar een goede kapper en laat je daar adviseren. Misschien kunnen zij het in een model knippen waar je krullen beter in uitkomen.
Eens. Maar eigenlijk zou ik wederom terug gaan naar de betreffende kapper, daar je nog steeds niet tevreden bent. Echt niet zelf gaan klooien, laat die kapper maar met een oplossing komen. Heb je écht geen vertrouwen meer in die kapper, dan kun je naar een andere gaan. Maar in dat geval zou ik bij de 'oude' kapper wel mijn geld terug vragen, of in ieder geval een deel. Als deze dan andere oplossingen aanbiedt, kun je best eerlijk zijn en zeggen dat je er geen vertrouwen meer in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ga terug naar die/een kapper. Laat je goed adviseren, ga niet zelf lopen rotzooien. Voor je het weet heeft dat permanent en die relaxer een verkeerde werking op je haar, breekt het af, gaat het dood etc.
Het beste is nog om nu je haar even met rust te laten.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook eens gehad toen ik nog heel jong was.
Gepermanent haar laten relaxen.
Een bosje levensmoe stro hield ik eraan over.
Toen heel kort laten knippen.
Alle reacties Link kopieren
Terug naar de kapper en vragen of ze je krullen met permanentvloeistof willen minderen. Eigenlijk dus een omgekeerde permanent. Ze zetten de vloeistof er in en gaan kammen tot je haar nog een mooie slag heeft. Als je kiest voor relaxen heb je kans dat je in het gunstigste geval stijl peenhaar hebt en in het minst gunstige geval stekeltjes
Alle reacties Link kopieren
Straks breekt het af van alle ongein die je er mee uitspookt:

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Draag het anders in een staart of opgestoken en laat het verder met rust. Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven