Mode & Beauty alle pijlers

Wintermode 2018/2019

19-08-2018 21:02 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Terug van zomervakantie, morgen weer aan het werk, nog wel een soort van warm maar geen zon gezien vandaag en de Linda Mode gelezen. Ik heb wel weer zin in winterkleding. Niet persé om het nu al aan te doen, wel om te bedenken wat ik wel zou willen hebben voor deze winter.

Voor nu op mijn verlanglijst: een off shoulder trui, een panterprint wikkeljurk en panterprint laarsjes. Oh ja en een mosgroene fluwelen kokerrok. Ben al driftig online aan het kijken, maar nog niet gevonden wat ik zoek.

En jullie? Wat zijn de wensen? Of ben ik veel te vroeg?
Alle reacties Link kopieren
wat mij betreft veel te vroeg, wil nog niet eens aan de winter denken.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Veel te vroeg ja.
Alle reacties Link kopieren
Net o.a. deze jas besteld:
https://www.ullapopken.nl/model/jas/717 ... r=71749374

Is mijn lievelingskleur, ben benieuwd
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 19-08-2018 21:11
4.25% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik wel! Lekkere warme stampers, fijne jeans met een goeie trui erop. Heerlijk!
Kan niet wachten tot het herfst is.

Sowieso vind ik alle kleding in de winter mooier en makkelijker om te vinden. Ik hou dan ook van donkere kleuren en het comfy gevoel. Zelfs de lingerie vind ik dan mooier en luxer.
Ja en?
snoopylynn schreef:
19-08-2018 21:09
Ik wel! Lekkere warme stampers, fijne jeans met een goeie trui erop. Heerlijk!
Kan niet wachten tot het herfst is.

Sowieso vind ik alle kleding in de winter mooier en makkelijker om te vinden. Ik hou dan ook van donkere kleuren en het comfy gevoel. Zelfs de lingerie vind ik dan mooier en luxer.
Dat vind ik ook. Ik kijk al weken uit naar de herfst. En nog meer naar de winter, maar dan een keer een echte winter. Ik draag altijd zomerkleding, nooit een jas, het is in Nederland helaas nooit lekker koud.
Alle reacties Link kopieren
Na die bloefhiyte die gewoon niet leuk meer was, nu eindelijk aangenaam zomerweer. Daar wil ik nog wel een poosje van genieten voor de winterkleten weer aan moeten.

Dus daar wil ik nog even niet over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel zin in de winter.
Heb een hele mooie donkerrode wollen jas gezien van Vila. Sowieso vind ik de collectie van hun leuk komende herfst/winter. Bij Sacha ook al mooie laarzen gezien.
Ik wacht nog even op glamourday, is geloof ik in september.
MevrouwJack schreef:
19-08-2018 21:08
Net o.a. deze jas besteld:
https://www.ullapopken.nl/model/jas/717 ... r=71749374

Is mijn lievelingskleur, ben benieuwd
Zo jammer dat je in NL eigenlijk nooit een jas nodig hebt. Vorig jaar was het een dag min tien en toen zei ik tegen man: als ik mijn jas nu niet aandoe, dan draag ik m nooit. Mijn vorige jas hing vijf jaar ongebruikt aan de kapstok :nut:
viavia2013 schreef:
19-08-2018 21:18
Zo jammer dat je in NL eigenlijk nooit een jas nodig hebt. Vorig jaar was het een dag min tien en toen zei ik tegen man: als ik mijn jas nu niet aandoe, dan draag ik m nooit. Mijn vorige jas hing vijf jaar ongebruikt aan de kapstok :nut:
Nou ik heb echt wel een winterjas aan hoor bij 5 graden wind en regen.

....wat zeg ik. Bij 10 graden gaat de winterjas echt wel al aan!
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
19-08-2018 21:18
Zo jammer dat je in NL eigenlijk nooit een jas nodig hebt. Vorig jaar was het een dag min tien en toen zei ik tegen man: als ik mijn jas nu niet aandoe, dan draag ik m nooit. Mijn vorige jas hing vijf jaar ongebruikt aan de kapstok :nut:
Ik heb afgelopen winter mijn winterjas ook niet aan gehad inderdaad. Ik heb het al-tijd warm. Deze ziet er niet zo warm uit, hopelijk is-ie dat ook niet.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
19-08-2018 21:13
Dat vind ik ook. Ik kijk al weken uit naar de herfst. En nog meer naar de winter, maar dan een keer een echte winter. Ik draag altijd zomerkleding, nooit een jas, het is in Nederland helaas nooit lekker koud.
Misschien wat vaker op de fiets gaan of wandelen in plaats van met de auto.

De afgelopen winter heeft echt wel koude dagen gehad.

Maar daar merk je weinig van als je van een verwarmd huis in je verwarmde auto naar een verwarmde werkplek gaat.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
19-08-2018 21:31
Misschien wat vaker op de fiets gaan of wandelen in plaats van met de auto.

De afgelopen winter heeft echt wel koude dagen gehad.

Maar daar merk je weinig van als je van een verwarmd huis in je verwarmde auto naar een verwarmde werkplek gaat.
Ik heb niet eens een auto, ik doe vrijwel alles op de fiets. Juist op de fiets of lopend heb ik het snel warm.
Tjezus, wat vals
viavia2013 schreef:
19-08-2018 21:18
Zo jammer dat je in NL eigenlijk nooit een jas nodig hebt. Vorig jaar was het een dag min tien en toen zei ik tegen man: als ik mijn jas nu niet aandoe, dan draag ik m nooit. Mijn vorige jas hing vijf jaar ongebruikt aan de kapstok :nut:
Hè? Nou ik zit of op de fiets of in het OV, ik heb zeker wel een jas nodig. Sterker nog, ik geef graag veel geld uit aan veel verschillende jassen, want die draag je altijd, dus ik houd ervan te variëren en niet elke dag dezelfde jas aan te moeten.

Laat maar komen die najaarscollecties! Ben er dol op, qua mode is het mijn lievelingsseizoen.

Ik wil graag een mooi geruite tweed trenchcoat, een mooie leren kokerrok en een wollen jurk met col. En nog zo veel meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel zin in een gevoerde jeansbroek.
En een nieuwe winterjas.
Heb mijn winterjas nooit eerder aan dan December trouwens.
Alle reacties Link kopieren
17 maart 2018 op n zaterdag was de koudste dag in Maart sinds jaren.
Was gruwelijk koud .en we hebben veel meer superkoude dagen gehad begin 2018.praat me dr niet van. ☃️⛄️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
19-08-2018 21:45
17 maart 2018 op n zaterdag was de koudste dag in Maart sinds jaren.
Was gruwelijk koud .en we hebben veel meer superkoude dagen gehad begin 2018.praat me dr niet van. ☃️⛄️
Gruwelijk koud? Het was rond het vriespunt als ik weeronline moet geloven. Koud voor maart ja, maar gruwelijk koud?

Maar goed, ik vind 25 graden gruwelijk warm, dus misschien hebben we een ander perspectief ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk nooit een specifiek idee van iets dat ik wil kopen, ik moet er een beetje tegenaan lopen. Behalve een petrolkleurige blazer, die wil ik al eeuwen graag hebben. Maar in een vrij specifiek model en plussize, dus lastig.

Maar ik lees net dat petrol weer in de mode is dus er hopelijk hangt er lekker veel van in de winkel.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel weer zin in de herfst en winter mode. Vorig jaar ben ik in december bevallen en niks past meer. Ben dus alweer aan het inslaan :-D
Winterjassen koop ik eigenlijk nooit. Ik heb tien jaar geleden een wollen jas in de sale gekocht bij de h&m en die gaat wonder boven wonder nog steeds mee! Even naar de stomerij en hij is weer prima.

Ik koop elk jaar goed aansluitende leren Chelsea boots en daarnaast nog een paar uggs voor op de fiets of als het echt heel erg koud is.

Dit jaar ben ik wel meer in voor de flared broeken en een skinny met een oversized trui heb ik ook altijd in de kast.
MevrouwJack schreef:
19-08-2018 21:47
Gruwelijk koud? Het was rond het vriespunt als ik weeronline moet geloven. Koud voor maart ja, maar gruwelijk koud?

Maar goed, ik vind 25 graden gruwelijk warm, dus misschien hebben we een ander perspectief ;-D
Ik draag bij (regenachtig) herfstweer ook een winterjas. En ik vond de hitte van de afgelopen tijd trouwens heerlijk, maar ben ook dol op winterweer. Maar met snijdende wind en zwiepende regen moet ik wel een jas aan.
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
19-08-2018 21:18
Zo jammer dat je in NL eigenlijk nooit een jas nodig hebt. Vorig jaar was het een dag min tien en toen zei ik tegen man: als ik mijn jas nu niet aandoe, dan draag ik m nooit. Mijn vorige jas hing vijf jaar ongebruikt aan de kapstok :nut:

huh, als het regent loop jij gewoon in je trui buiten?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een ongelofelijke koukleum en vond het pas té warm toen het buiten 40 graden was. Dus ik ben dol op de zomer als het gaat om de warmte maar heb dus een enorme hoeveelheid winterkleren nodig omdat ik het al snel koud heb.

Voor privé fijne jeans (afgelopen week gekocht) en ik zoek een oversized trui en voor het werk nette broeken, blouses/shirts en colbertjes in allerlei kleuren.
Fijn dat petrol in de mode komt, want met mijn zachtgrijze haar combineert dat supermooi.

De link van mevrouwJack heb ik al opgeslagen. Die jas vind ik echt het einde.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek nog wat winterdingen die geschikt zijn voor kantoor, dus ik lees hier even mee. Het kledingstuk waar ik voor nu mijn zinnen op gezet heb is een donkergroene leatherlook rok.

Ik draag trouwens ook zeker wel een winterjas vanaf ergens oktober. Ik heb het snel koud en fiets veel dus dat ik echt wel nodig. Voor eventueel een winterjas ga ik pas in de sale weer kijken want ik kan nog wel toe met was ik nog heb hangen.
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje: Misschien is deze wat?
https://www.costesfashion.com/nl-nl/ler ... oen-310201

Wel redelijk kort.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige jas, zo mooi die petrol kleur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven