Mode & Beauty alle pijlers

Online kleding shop?

06-12-2018 08:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn Filipijnse vrouw en komen binnenkort voor een korte vakantie naar NL. Het is de eerste keer dat ze hier in de winter is en daarom heeft ze winterkleding nodig. Nu dacht ik het is wel een goed idee om alvast wat kleding te bestellen, zodat ze al iets (warms) in NL heeft.

Er zijn echter zoveel online shops, dat ik niet weet wat een 'goede' is. Aangezien we niet lang blijven en (vermoedelijk) weinig in de winter in NL zullen zijn, zoek ik een goedkope winkel zodat we even wat hebben (voor haar; ik zelf heb nog genoeg warme kleding).
Liefst een winkel die (ook) Engelstalig is, al is dat minder belangrijk (we shoppen toch samen dus ik kan wel vertalen voor haar.)

Andere vraag wat mij niet helemaal duidelijk is: als je kleding besteld en je wil het toch niet, dan kan je het toch (kosteloos) terug sturen?

Edit nav een paar vragen/opmerkingen:
We verblijven bij mijn broer, de winkel kan kleding naar hem sturen.
We komen aan op een zaterdag middag, 'winkelen' hebben we dan geen tijd voor. De online bestelling is in wezen alleen bedoelt om even de zondag en maandag door te komen; maandag middag/dinsdag zijn we al van plan om naar 'de stad' te gaan voor meer kleding (ook voor mij).
anoniem_379807 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 10:24
18.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, als een artikel niet naar wens is kun je het retourneren. Het retourbeleid van een webshop staat op hun site vermeld.

Voor de rest zijn er heel veel winkelketens die tegenwoordig ook een webshop hebben. Ook een hoop webwinkels zonder fysieke winkels. Het is net wat je wilt. Ik denk dat je eerst een budget moet bedenken en welke ketens we in moeten denken. Zo is het lastig tips te geven.

Wellicht is de kringloop ook nog een idee? Of lenen van een bekende die wellicht nog een oude jas heeft. Normaal is een winterjas van bv 50 euro niet duur, maar als je vrouw maar een week of 2 over komt en de jas nauwelijks nodig heeft is het al snel prijzig.
Sweet Jewellery. Leuke site. Elke week 2x nieuwe items en gratis retourneren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan kijken op Bonprix. Niet te duur, groot assortiment. Of je kosteloos kunt terug sturen, weet ik niet, dat is niet in elke winkel hetzelfde. Even de voorwaarden lezen.
Zalando heeft wel gratis verzending en gratis retour. Ook een enorm assortiment, te selecteren op prijs. Dat zou ik dan wel doen, want Zalando heeft zo'n beetje elke prijsklasse, van spotgoedkoop tot peperduur.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon even bij H&M kijken, die zit overal ter wereld en is niet duur.
Zalando
Alle reacties Link kopieren
JoKa81 schreef:
06-12-2018 08:22
Andere vraag wat mij niet helemaal duidelijk is: als je kleding besteld en je wil het toch niet, dan kan je het toch (kosteloos) terug sturen?

Dat is niet altijd kosteloos. Lees daarom de voorwaarden.

Je kunt ook de eerste dag dat ze hier is gaan winkelen en 2 broeken en 2 truien kopen oid.

Een webshop die zowel in het Engels als in het Nederlands is, is Asos.com
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats een idee? Zonde om voor die 2 weken zo veel uit te geven. Het is natuurlijk niet alleen een jas maar truien, warme broek, winterschoenen... Iemand hier waar je idd wat van kunt lenen?
Alle reacties Link kopieren
ik snap er niets van, waar moet het bezorgd worden? Oftewel: zoek je een NL shop of ….?
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
06-12-2018 10:04
ik snap er niets van, waar moet het bezorgd worden? Oftewel: zoek je een NL shop of ….?
In NL; ik heb mijn bericht aangepast/verduidelijkt
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
06-12-2018 09:20
Ik zou gewoon even bij H&M kijken, die zit overal ter wereld en is niet duur.
Dit dus. Bovendien kun je het ook in de winkel retourneren (in elk geval bij ons filiaal, maar dat zal wel per filiaal verschillen).
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor de Wehkamp gaan. Daar hebben ze veel keus en het retourneren is heel makkelijk (En gratis). Je kunt wat je niet wil hebben bij postnl (zit op veel plekken) afgdven of ze komen het zelfs gratis ophalen (online afspraak maken).

Bonprix is een goedkope optie maar retourneren is daar niet gratis (je betaald altijd verzendkosten) en ik vind hun retourbeleid niet heel duidelijk.

Anders inderdaad H&M of C&A ofzo.

Maar ben je van plan echt een hele kledinguitzet aan te schaffen (incl. jas, schoenen, e.d.) of gaat het om een lamge broek en een trui?
Wehkamp gaat niet via postnl maar via dhl
Wat is er niet duidelijk aan het retourbeleid van bonprix
Alle reacties Link kopieren
ik zou dan voor Wehkamp gaan, betrouwbaarder , sneller en makkelijker krijg je het niet volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties, we kijken van het weekend even bij Wehkamp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven