Mode & Beauty alle pijlers

Huissokken

10-12-2018 20:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk in de winter: op de bank, bij de haard, dekentje en huissokken! Ik heb ze voor het eerst gekocht en wat heerlijk warm! En lekkerder dan sloffen!

Het zijn extra dikke en lange sokken, dus warme voeten gegarandeerd.

En nu mijn domme vraag: doe je ze nou over je ‘normale’ sokken of gewoon met blote voeten? Bij blote voeten heb ik de neiging ze elke dag te wassen (doe je ook bij normale sokken tenslotte), maar over mn andere sokken vind ik het zo dubbelop. ;-)

Wie weet hoe het hoort? :idee:
Alle reacties Link kopieren
nou eh, wat jij wil? je kunt 7 paar kopen als je ze iedere dag wil wassen. of lekker over je gewone sokken alsof het sloffen zijn....
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik doe ze over mijn normale sokken. Maar ik heb inmiddels zo'n 6 paar, na een paar dagen dragen gaan ze in de was.
Over je dunne sokken heen.
Over je dunne sokken heen.
Ik doe ze ook over mijn normale sokken
Blote voeten anders wordt het zo warm. En regelmatig wassen (ik draag ze alleen ‘s avonds met een huispak).
Alle reacties Link kopieren
Toen ik huissokken droeg was het gewoon wat mij op dat moment het beste uitkwam.
Als ik al sokken aan had gingen ze er gewoon overheen en zo niet, dan ging ik er met blote voeten in.

Heb het een paar weken geprobeerd maar ben als het maar even afkoelt niet uit mijn pantoffels te slaan.
Alle reacties Link kopieren
Lekker dragen zoals jij het fijn vind. Ik draag ze over mijn 'normale' sokken heen. Ik heb er een stuk of vier, draag ze ook graag in de auto, als we lang onderweg zijn en man rijdt. Regelmatig even wassen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Zeeman-versie van 2 paar voor 1,99 maar misschien waren heel lange beter geweest.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik loop er zowat het hele jaar op binnenshuis.

Trek ze over andere sokken, behalve 's nachts bij koude voeten.

Na 2 à 3 dagen was ik ze.

Ik heb overigens minstens een paar of 10 :-D. In minstens 7 verschillende kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor huissokken hebben we het over? Van die gevoerde met witte 'wol' aan de binnenkant? of van die goedkope die je bij de blokker voor een euro kan kopen?
Die goedkope draag ik met een dunne sok er onder, die met wol met blote voeten.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat mensen ze daadwerkelijk over andere sokken droegen.. ik doe het gewoon om mijn blote voeten net als alle andere sok.
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor de reacties! Ik denk dat ik er nog gewoon een paar ga aanschaffen!
Firedragon schreef:
10-12-2018 22:00
Wat voor huissokken hebben we het over? Van die gevoerde met witte 'wol' aan de binnenkant? of van die goedkope die je bij de blokker voor een euro kan kopen?
Die goedkope draag ik met een dunne sok er onder, die met wol met blote voeten.
Hier liggen vooral Zeeman-oversokken in de kast op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ze ook over gewone sokken heen. Ze zijn ook handig om mee te nemen op vakantie (bv. wintersport), want nemen veel minder ruimte in dan sloffen in de tas.
Ik draag thuis nooit sokken; als ik thuiskom van mijn werk gooi ik ze onmiddellijk in de wasmand.
Zeker om te slapen verdraag ik geen sokken, bwah!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, huissokken :)
Ik draag ze over mijn normale sokken. Tenzij ik op dat moment geen sokken aan heb, na het douchen bijvoorbeeld.
Moemoe64... draag je dan pantoffels? Of vaak blote voeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven