Mode & Beauty alle pijlers

Waar snel een foute kersttrui vandaan halen?

18-12-2018 15:09 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man appt net dat al zijn collega's een foute kersttrui aan hebben, vanwege hun kerstdiner vanavond. Hijzelf 'gelukkig niet'.

Dat kan ik als liefhebbende echtgenote natuurlijk niet laten gebeuren :devil: . Maar waar haal ik tussen nu en half 6 nog een foute kersttrui vandaan? Ik heb hier in de buurt de Action, Dirk, Aldi, Kruidvat, Zeeman en de AH, en weinig tijd! Waar zouden ze nu nog kunnen liggen? :rolling:
Weet je zeker dat hij die trui daadwerkelijk gaat aan doen?
Dan gewoon even een rondje langs de genoemde winkels maken. Ik zou beginnen bij Action en Zeeman.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, zo sportief is hij wel :). Zeeman lijkt me ook kansrijk, die zit ook wel gelijk het verste weg.
Alle reacties Link kopieren
Primark sowieso.
Aldi en Kruidvat.
Alle reacties Link kopieren
Wat een domme meeloper.

Rot op met die kersttrui zou ik zeggen. Draag je misschien maar één keer.

Kleding behoort geen wegwerpartikel te zijn.
Net nog langs de zeeman gelopen, daar hingen er nog heel veel
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
18-12-2018 15:15
Wat een domme meeloper.

Rot op met die kersttrui zou ik zeggen. Draag je misschien maar één keer.

Kleding behoort geen wegwerpartikel te zijn.
Dankje Willem :) . Mijn man draagt zijn kleding gemiddeld 10 jaar, dus deze permitteer ik me even.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
18-12-2018 15:15
Wat een domme meeloper.

Rot op met die kersttrui zou ik zeggen. Draag je misschien maar één keer.

Kleding behoort geen wegwerpartikel te zijn.
Eens, Willem (dat dat me nog eens zou gebeuren ;-D )
nounou
Alle reacties Link kopieren
Volgend jaar en het jaar daarop en de jaren daarna kan man de trui toch ook weer dragen.
Alle reacties Link kopieren
kruidvat inderdaad, zag ik net nog in de folder.

stel de trui is geen succes maar de print is leuk dan knutsel je er een kussentje van... hoeft ie niet weggegooid te worden.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Echt stom, iedereen moet opeens zo'n trui. Jaren geleden zag je ze nog nergens en had mijn man er een, toen was het nog leuk. Maar nu zou ik er juist geen een aantrekken. Ik ben normaal echt wel van de casual kleding, maar met kerst is het toch leuk om eens een keer uit te pakken met mooie kerstkleding met veel glitter en glamour in plaats van die stomme truien met een spijkerbroek? Ik ben blij dat mijn collega's er wel aandacht aan besteden met mooie jurkjes en hoge hakken en de mannen ook netjes.
Alle reacties Link kopieren
En mocht je er toch een willen kopen, alle winkels barsten ervan. De kleine AH bij mij in het dorp had er ook genoeg liggen. En ook van die foute kerstpakken voor mannen die net een pyjama lijken.
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend heeft een kerst-pak, en niks pyama niks fout.

dit jaar hebben we afgesproken dat we allemaal in onze joggingbroek mogen, maar dan doe ik wel een leuke top aan en maak ik werk van mijn hoofd en haar, dan lijkt het boven tafel nog wat haha
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
18-12-2018 15:47
mijn vriend heeft een kerst-pak, en niks pyama niks fout.

dit jaar hebben we afgesproken dat we allemaal in onze joggingbroek mogen, maar dan doe ik wel een leuke top aan en maak ik werk van mijn hoofd en haar, dan lijkt het boven tafel nog wat haha
Als het gewoon een net pak is, vind ik het wel leuk. En je ziet ze ook niet overal, die truien wel.

In joggingbroek met nette bovenkleding, ik snap niet waarom je dat zou willen, maar goed. Misschien makkelijk voor degenen die hun broek niet op de vreethaak willen zetten.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
18-12-2018 15:47
mijn vriend heeft een kerst-pak, en niks pyama niks fout.

dit jaar hebben we afgesproken dat we allemaal in onze joggingbroek mogen, maar dan doe ik wel een leuke top aan en maak ik werk van mijn hoofd en haar, dan lijkt het boven tafel nog wat haha
Dit vind ik nou ideaal :idee:
Alle reacties Link kopieren
C&A
Alle reacties Link kopieren
Ga alsjeblieft bij de kringloop kijken. Die kersttruienhype is echt verspilling ten top.
Ik zou gewoon voor een rendiergewei of idiote kerstmuts gaan.
Onderscheid hij zich ook nog een beetje van de rest
willem1959 schreef:
18-12-2018 15:15
Wat een domme meeloper.

Rot op met die kersttrui zou ik zeggen. Draag je misschien maar één keer.

Kleding behoort geen wegwerpartikel te zijn.

Wat een onaardige reactie.
Alle reacties Link kopieren
AH heeft ze in de bonus volgens de app.

https://www.ah.nl/bonus/week/51/segment/244630
Alle reacties Link kopieren
En ik heb mijn kersttrui al vaker aan gehad dan mn meeste nette jurkjes.
AnAppleADay schreef:
18-12-2018 16:38
En ik heb mijn kersttrui al vaker aan gehad dan mn meeste nette jurkjes.

Precies, zo'n trui kun je enkele jaren achter elkaar dragen. Die draag je heus niet maar één keer.
Gewoon een trui van hemzelf nemen, daar veel kerstballen, glitterslingers en ledlampjessnoer aan vast naaien. Heel fout maar wel heel origineel. Zie hem shinen.
Hij is dan wel verplicht om vlakbij een stopcontact te zitten, of neem een extra lang snoer voor bewegingsvrijheid.
anoniem_349789 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 17:05
26.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nectarinepit schreef:
18-12-2018 16:46
Precies, zo'n trui kun je enkele jaren achter elkaar dragen. Die draag je heus niet maar één keer.
Jezelf er lekker makkelijk vanaf maken, jammer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven