Mode & Beauty alle pijlers

ZARA webshop hoe laat wordt deze aangevuld/bijgevuld?

20-02-2019 19:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hey!🙂

Ik heb misschien een ongebruikelijke vraag. Sorry, daarvoor. Weet iemand misschien hoe laat de ZARA webshop ongeveer wordt bijgevuld? Ik heb al een beetje op het internet gekeken maar het word me helaas niet echt duidelijk. Nu hoor ik jullie vast denken wat maakt dat uit? 😉 Nou ik wil heel graag een kledingstuk bestellen via de website en dit kledingstuk is nu ook nog eens in de SALE. Maar elke keer als ik op de webshop kom is het item helaas al(weer) uitverkocht. Ja, nu weet ik wel dat het een SALE item is en dat het erg snel kan gaan.
Maar ik zou het toch heel fijn vinden als ik het item alsnog kon scoren!😁

Heeft iemand misschien enig idee dus wanneer de webshop wordt bijgevuld/aangevuld? Zodat ik niet als een obsessief iemand steeds maar ga kijken?😉

Alg héél erg bedankt voor het lezen van dit berichtje! Alle antwoorden zijn van harte welkom! Bedankt alvast! Iedereen een fijne avond toe gewenst!
Groetjes!😘
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dat SALE items helemaal niet meer bijgevuld worden? Op=op lijkt me?
Pergamon schreef:
20-02-2019 19:26
Het lijkt me dat SALE items helemaal niet meer bijgevuld worden? Op=op lijkt me?
Nee, soms zijn ze er ineens toch wel in een bepaalde maat, retouren of winkelvoorraad. Maar dat is niet op een vaste dag/tijd.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
20-02-2019 19:26
Het lijkt me dat SALE items helemaal niet meer bijgevuld worden? Op=op lijkt me?
Zou je inderdaad denken hè! Maar nee, wordt nog wel geregeld bijgevuld.
Toch bedankt voor je antwoord!🙂
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-02-2019 19:28
Nee, soms zijn ze er ineens toch wel in een bepaalde maat, retouren of winkelvoorraad. Maar dat is niet op een vaste dag/tijd.
Klopt! Helemaal!🙂
Toch bedankt voor je antwoord! (Zou weten mensen dat ook mochten ze er belang bij hebben. 😊
Je kan aanklikken dat je een mail wil als item op voorraad is.. maar vaak is het dan allang ook weer weg als ik dat zie en item in een mandje wil gooien.
Alle reacties Link kopieren
Dank Lucifer, wilde ik ook al aangeven :proud:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-02-2019 19:35
Je kan aanklikken dat je een mail wil als item op voorraad is.. maar vaak is het dan allang ook weer weg als ik dat zie en item in een mandje wil gooien.
Dankjewel voor je antwoord! Ik denk inderdaad niet dat dit zal gaan lukken met een SALE item. Maar waar kan je die optie vinden dan? Ik bestel namelijk wel vaker bij de ZARA maar die optie is me werkelijk waar nooit opgevallen! Hahahahaha of ben ik nu echt zo scheel? *Het kan maar zo hoor! Hahahahaha! Bij mij staat er als de maat beschikbaar is in het vet gedrukt zeg maar een is het item er niet dan is je maat zeg maar lichtgrijs. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Maar voor in de toekomst is het wel fijn dat ik weet dat die optie er is maar dan moet ik het wel eerst zien te vinden.
Alvast heel erg bedankt voor het antwoord!
Alle reacties Link kopieren
TO, hangt misschien ook van de webshop af of die optie inderdaad beschikbaar is. Bij veel webshops ondertussen wel. Meestal zie je dat als je op het item klikt, maat etc. Maar mogelijk biedt Zara die optie niet.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
20-02-2019 21:06
TO, hangt misschien ook van de webshop af of die optie inderdaad beschikbaar is. Bij veel webshops ondertussen wel. Meestal zie je dat als je op het item klikt, maat etc. Maar mogelijk biedt Zara die optie niet.

Jawel, want ik had het specifiek over de Zara.

Het is alleen niet bij elk item. Als ze verwachten dat er en nog wat retour komt of winkelvoorraad komt, staat er een envelopje naast de maat bij dat artikel. Met coming soon. Daar klik je op.

Maar is dus niet bij elk item en niet elke maat.

Hier staat er eentje bij grootste maat:

https://www.zara.com/nl/nl/basic-skinny ... v2=1186802
Alle reacties Link kopieren
Zodra iemand iets terugstuurt, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-02-2019 21:19
Jawel, want ik had het specifiek over de Zara.

Het is alleen niet bij elk item. Als ze verwachten dat er en nog wat retour komt of winkelvoorraad komt, staat er een envelopje naast de maat bij dat artikel. Met coming soon. Daar klik je op.

Maar is dus niet bij elk item en niet elke maat.

Hier staat er eentje bij grootste maat:

https://www.zara.com/nl/nl/basic-skinny ... v2=1186802

Helder, zo had ik je eerdere post niet opgevat. Meer algemeen aangezien meer/veel webshops op die manier ondertussen werken.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-02-2019 21:19
Jawel, want ik had het specifiek over de Zara.

Het is alleen niet bij elk item. Als ze verwachten dat er en nog wat retour komt of winkelvoorraad komt, staat er een envelopje naast de maat bij dat artikel. Met coming soon. Daar klik je op.

Maar is dus niet bij elk item en niet elke maat.

Hier staat er eentje bij grootste maat:

https://www.zara.com/nl/nl/basic-skinny ... v2=1186802
Dankjewel voor je antwoord! Weer wat geleerd! Het was/is me echt nog nooit opgevallen. Nogmaals bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven