Mode & Beauty alle pijlers

Anti cellulitis creme, werkt het?

30-03-2019 13:05 30 berichten
Nav een ander topic heeft dit me aan het denken gezet. Zijn er forummers die hier ervaring mee hebben.

Ik geloof zelf niet dat het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Nee, het werkt niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zeg ja. Om verwarring te zaaien.
alleen als je het inzwachteld met aluminiumfolie en je daarna in je blootje op hoge hakken door de straat jogt
S-Meds schreef:
30-03-2019 13:17
alleen als je het inzwachteld met aluminiumfolie en je daarna in je blootje op hoge hakken door de straat jogt
De hoge hakken worden vaak vergeten.
Vesper- schreef:
30-03-2019 13:18
De hoge hakken worden vaak vergeten.
ja of men doet toch ondergoed aan. vervolgens krijgt de creme de schuld: zie hij werkt niet
Nee!!! Je hebt de instructies niet goed uitgevoerd
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is altijd grappig met dit soort dingen, ook afslank crèmes bijvoorbeeld. Er staat altijd in de gebruiksaanwijzing dat het product vooral goed werkt als je er gezond en licht bij eet, veel beweegt en geen alcohol drinkt. En dat is ook echt waar.
In het geval van een anti cellulite crème zou ik zeggen, ja dat werkt heel goed, als je het twee keer per dag met een stevige bindweefsel massage in masseert, minstens een half uur lang.
S-Meds schreef:
30-03-2019 13:20
ja of men doet toch ondergoed aan. vervolgens krijgt de creme de schuld: zie hij werkt niet
Nee!!! Je hebt de instructies niet goed uitgevoerd
Inderdaad. Zo suf.
Iedereen en zijn kanarie weet ondertussen wel dat het niet lukt zonder folie en hakken.
slekire schreef:
30-03-2019 13:21
Nou dat is altijd grappig met dit soort dingen, ook afslank crèmes bijvoorbeeld. Er staat altijd in de gebruiksaanwijzing dat het product vooral goed werkt als je er gezond en licht bij eet, veel beweegt en geen alcohol drinkt. En dat is ook echt waar.
In het geval van een anti cellulite crème zou ik zeggen, ja dat werkt heel goed, als je het twee keer per dag met een stevige bindweefsel massage in masseert, minstens een half uur lang.
zo’n bindweefsel massage kan helpen ja, maar als je dat niet twee keer per dag doet komt het terug
en in een nog veel ergere vorm, meestal
Dacht ik al, daarom zelf nooit aan begonnen.
Abundance-of-Freedom schreef:
30-03-2019 13:23
Dacht ik al, daarom zelf nooit aan begonnen.
Goed zo. Je kunt een hoop andere leuke dingen doen met je bespaarde geld.
Nee.
Ik heb een pot Brazilian Bum Bum cream. Geen idee of het werkt, maar ik ben dol op body butters en deze ruikt echt heerlijk! Ik gebruik het gewoon zoals ik ook al mijn andere bodylotions, crèmes en butters gebruik. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk niet.
Life is short. Eat dessert first.
Hier een frappant verhaal van een vrouw die eerst behoorlijke cellulite had en nu totaal niet meer. Vooral een kwestie van voeding. Maar ze is ook wel afgevallen.

https://www.youtube.com/watch?v=gotXm7-xQmg
Cazandra schreef:
30-03-2019 14:51
Hier een frappant verhaal van een vrouw die eerst behoorlijke cellulite had en nu totaal niet meer. Vooral een kwestie van voeding. Maar ze is ook wel afgevallen.

https://www.youtube.com/watch?v=gotXm7-xQmg
Geloof ik geen bal van. Cellulitus is een soort beschadiging van de huid en die krijg je nooit meer weg.
Net zoals striemen na een bevalling. Zijn ook vrouwen die bij hoog en bij laag beweren dat ze 'die van hun' hebben weggekregen. Die vrouwen geloven hun eigen leugens.


De cosmetische industrie is hoofdzakelijk gebaseerd op illusie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens een test voorbij zien komen op tv en diverse vrouwen mochten dan live iets testen, het resultaat werd door een deskundige beoordeeld en tot ieders verwondering bleek borstelen het beste te werken. Wat voor soort borstel weet ik niet meer. Ik denk iets wat stevig is en toch geen pijn doet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
mammezel schreef:
30-03-2019 15:10
Geloof ik geen bal van. Cellulitus is een soort beschadiging van de huid en die krijg je nooit meer weg.
Net zoals striemen na een bevalling. Zijn ook vrouwen die bij hoog en bij laag beweren dat ze 'die van hun' hebben weggekregen. Die vrouwen geloven hun eigen leugens.


De cosmetische industrie is hoofdzakelijk gebaseerd op illusie.
liposuctie kan helpen
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf vind dat bruin worden het beste werkt; een licht tintje maakt dat de heuvels en dalen minder opvallen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
mammezel schreef:
30-03-2019 15:10
Geloof ik geen bal van. Cellulitus is een soort beschadiging van de huid en die krijg je nooit meer weg.
Net zoals striemen na een bevalling. Zijn ook vrouwen die bij hoog en bij laag beweren dat ze 'die van hun' hebben weggekregen. Die vrouwen geloven hun eigen leugens.


De cosmetische industrie is hoofdzakelijk gebaseerd op illusie.
Je kunt zeker wel van cellulitis afkomen, maar waarschijnlijk niet met een crème. Wel door bindweefselmassage. Daar heb ik bij vriendinnen wel echt resultaten gezien. Wel een vrij pijnlijk gebeuren trouwens.
Alle reacties Link kopieren
ik denk het hollen naar de drogist voor wondermiddelen best kan helpen, wel dagelijks herhalen en zoek er eentje die niet op de hoek zit voor het beste resultaat
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
30-03-2019 19:18
Ikzelf vind dat bruin worden het beste werkt; een licht tintje maakt dat de heuvels en dalen minder opvallen.
eens!!
turquasi schreef:
01-04-2019 11:29
ik denk het hollen naar de drogist voor wondermiddelen best kan helpen, wel dagelijks herhalen en zoek er eentje die niet op de hoek zit voor het beste resultaat
Alhoewel ik deze post goed gevonden vind, denk ik toch niet dat het helemaal waar is. Natuurlijk is sporten al-tijd goed, maar ook om cellulitis weg te krijgen? I doubt. Ik heb hier dames zien schrijven over bepaalde massages, daar zou heel misschien nog iets kunnen inzitten. Als er genoeg wordt gemasseerd en de huid wat wordt weggeschraapt. Maar denken jullie echt dat cellulitus nog weg te krijgen is?

Misschien of misschien niet!
Nee, het gaat niet om huid schrapen, het gaat er om het vet los te masseren. Cellulitis zit niet óp de huid, het zit in de huid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven