Wintervreugd voor de zomermoppers

10-12-2017 15:30 3015 berichten
De tijd van sneeuw en koude is aangebroken! :jump: Behaaglijke en fijne tijden dus voor ons zomerhaters. :cat: Maar ook tijdens warme, klamme en voor ons nare dagen kunnen we in dit topic klagen en elkaar een koel hart onder de riem steken.

Wees welkom!

Afbeelding

Klik hier voor het vorige topic
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 16:51
29.86% gewijzigd
:heart:
He jammer, kan door mijn nieuwe nick nog geen mooi winters plaatje in de OP plakken, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic en bedankt voor het openen RégineFilange :)
blue_lagoon schreef:
10-12-2017 15:17
Vooral nu mis ik het echt dat we geen auto meer hebben want vind sneeuw prachtig maar toch wel enigszins lijp, vooral als het glad is. Vriend is nu even naar de AH en heb hem echt op het hart gedrukt voorzichtig te zijn. Hoop dat hij snel weer terug is zonder valpartijen.

Met de auto is sneeuw ook niet alles :P Maar lopen of fietsen vind ik ook niks, nee. Ga maar gewoon zo min mogelijk naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee, blij met de sneeuw vandaag!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
10-12-2017 15:48
Met de auto is sneeuw ook niet alles :P Maar lopen of fietsen vind ik ook niks, nee. Ga maar gewoon zo min mogelijk naar buiten.
Nee dat weet ik maar met de auto voelt toch 'stabieler'
Ik ben niet zo'n held met gladheid ;-D
blue_lagoon schreef:
10-12-2017 15:51
Nee dat weet ik maar met de auto voelt toch 'stabieler'
Ik ben niet zo'n held met gladheid ;-D
Ik ook niet hoor, sinds ik een paar keer hard ben gevallen. Fietsen doe ik sowieso niet met sneeuw, maar ook lopen gaat als een pasgeboren hert.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
10-12-2017 15:54
Ik ook niet hoor, sinds ik een paar keer hard ben gevallen. Fietsen doe ik sowieso niet met sneeuw, maar ook lopen gaat als een pasgeboren hert.
Same here :$

Het is hier knus met verlichte kerstboom en lichtjes en kaarsen aan. Straks voetbal kijken! En stol eten :D
Ik ga me zo toch even buiten wagen voor boodschappen (gelukkig een supermarkt letterlijk op kruipafstand, dus dat gaat wel lukken ;-) ). Denk dat ik een winterse soep ga maken, weet nog niet welke.
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan allemaal ! ;)

Voor de volgende keer raad ik jullie aan om snowboots te kopen. Ik heb al 15 jaar een paar waar ik heerlijk op kan lopen als er sneeuw ligt of het anderszins glad is. Het is helemaal niet nodig om uit te glijden.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker de winterse soep!

Voor jou veel sterkte pamelacourson, dit zijn niet jouw seizoenen :hug: en dank je voor de tip, welke snowboots heb jij?
Alle reacties Link kopieren
blue_lagoon schreef:
10-12-2017 16:16
Klinkt lekker de winterse soep!

Voor jou veel sterkte pamelacourson, dit zijn niet jouw seizoenen :hug: en dank je voor de tip, welke snowboots heb jij?
Dank je :heart: Ik moet zeggen dat ik een dagje sneeuw nog wel leuk vind, ik ben voor het eerst in weken weer echt buiten geweest.

Ik heb simpele zwarte, volgens mij merkloos. Dus ik kan je niet helpen als je er op zoek naar bent.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je lekker buiten bent geweest, las het al in het andere topic :) Ik ga eens op zoek!
Ik ben er ook weer!
Wat een prachtig winter wonderland! Ik zit hier met kerstboom en winterthee.
Winters plaatje is gelukt :P
Alle reacties Link kopieren
Hopen op een kerst zoals vorig jaar....
Ja een echte witte kerst of ergens daaromheen zou ik top vinden.
Ben zo gek op de herfst/winter en zelfs de lente. Maar ben het meest gek op sneeuw en vrieskou.

Net even buiten geweest met de kinderen en jammer genoeg is de onderste laag erg papperig en nat. Maar toch was het wel even lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin winter steeds meer te waarderen. Een gezellige sfeer en frisse lucht. Niet om de haverklap zweten. Heerlijk.
Heanig an
Wat was het heerlijk vandaag! Vriend en ik hebben een lange wandeling gemaakt door de sneeuw, in het duin en bos. Wat zag de wereld er prachtig uit, alles bedekt onder een dikke, zachte laag kraakheldere sneeuw. Rode wangen en een koude neus :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke zondag gehad, lekker binnen, morgen word een ander verhaal.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Tvp :whut:
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht dit topic al :)
Vinden jullie ook dat Kerst altijd zo snel voorbij gaat? Het verplichte vind ik minder maar ik houd wel van de sfeer en de Kerstfilms, Kerstmarkten. Ik wordt er zelfs een beetje depri van dat het voorbij is.
Net als dat sommige mensen dus depri worden als de zomer voorbij is.
Ik ga vanmiddag ook gewoon heerlijk een Kerstfilm kijken :proud:

En veel mensen beginnen nu alweer uit te kijken naar de lente,... Moet er nog niet aan denken, de Winter is net begonnen,wil echt nog even lekker nestelen.

Dit jaar wil ik naar een sneeuw gebied rond Kerst :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu alweer uit naar de herfst en kerst. Erg he?!
Zie zo tegen t voorjaar en mn de zomer op.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook hoor Potterhead,... En voor veel mensen is dat niet te begrijpen, ik ben ook echt de enige in mijn omgeving. Vind het ook echt jammer dat de Kerst tijd voorbij is. Terwijl als het slecht weer is en mensen zeggen dat ze zin hebben in de zomer wordt het helemaal begrepen.

Ik vind de Herfst ook een heerlijk jaargetijde en de overgang naar de Winter, dan voel ik me gewoon het beste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven