Nieuw jaar, nieuw topic. Op naar 2019!

04-01-2018 16:44 2292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna precies een jaar geleden opende ik hier mijn eerste topic.
In augustus 2016 ging ik naar de huisarts ivm een rare harde plek net onder mijn ribben. Nog geen 5 uur later kreeg ik te horen dat ik uitgezaaide kanker had en ben ik de medische molen ingegaan. Binnen een week was duidelijk dat ik darmkanker had, met een uitzaaiing van 30 cm op mijn lever en dat, als ik direct aan de chemo had, ik een kans had van minder dan 10% dat het nog te behandelen was en ik dit zou overleven. Op de dag van die uitslag brak ik en opende ik hier een topic. Met een best bizarre titel voor iemand die in het echte leven niets van knuffels (en vooral niet van vreemden) moet hebben :$
Voor iedereen die dat niet gelezen heeft: nee, het wonder heeft niet plaatsgevonden. Wel een kleiner wonder: ik ben er nog steeds en naar omstandigheden in redelijke goede gezondheid.
Het afgelopen jaar heb ik hier uitgehuild, gekankerd op de situatie en na elke nieuwe scan opgelucht verteld hoe ontzettend goed ik blijk te zijn in kanker hebben. En jullie als uitlaadklep gebruikt voor de frustraties die het oplevert als je de ene dag nog een gewone vrouw van 35 bent, moeder van 2 kinderen, een leuke baan met de ambitie nog flink hoger te komen, net een huis gekocht (de oplevering had nog niet eens plaatsgevonden) en de volgende dag een patient bent met een levensverwachting van 'misschien 2 jaar'. Wat er dan door je heen gaat is eigenlijk niet te beschrijven, dus dat ga ik hier ook niet doen.

Anyway, ik ben zo goed in kanker hebben dat het vorige topic volgeschreven is! Hier zal ik dus vrolijk en soms minder vrolijk, verder gaan. Doel is om ook 2019 te halen!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Go Anna! Lijkt me een prachtig doel! Ik leef/lees/schrijf graag weer een nieuw jaar met je mee. :cheer:
Ik las mee in je vorige topic en moedig je hier graag verder aan om op zijn minst 2019 te halen! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Yay Anna! Go go go! :cheer2:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook regelmatig mee en ik vind je echt een supersterke vrouw! Ga zo door :lips:
The only difference between me and a madman is that I’m not mad
Gelukkig nieuw topic AnnA! En misschien ten overvloede voor iedereen die meeleest: als je rechts bovenin beeld op het sterretje klikt komt het topic bij je favorieten, en kun je 'm altijd snel terugvinden. Zo hoeft niet iedereen een TVP te plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig dat jullie weer meelezen!

En een tvp mag wel hoor. Zo weet deze controlfreak ten minste ook een beetje wie er allemaal mee leest (naast al de miljoenen anderen natuurlijk) :P
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Succes met het topic en dat je zo goed blijft gaan in kanker hebben.🙏
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Anna, ik ‘ken’ je alleen van het spelletjestopic, lees dit nu pas! :hug: (ook al hou je er niet van en ben ik een vreemde :P )

Dat je nog maar heel veel blijft spelen, generaties lang! :cheer2:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
AnnA_C schreef:
04-01-2018 18:14
Gezellig dat jullie weer meelezen!

En een tvp mag wel hoor. Zo weet deze controlfreak ten minste ook een beetje wie er allemaal mee leest (naast al de miljoenen anderen natuurlijk) :P
Hahaha, je zou eigenlijk moeten kunnen zien hoeveel views je topic heeft, zodat je ook een deel van de advertentieinkomsten van Sanoma kunt claimen. Hoeveel zou zo'n goedlopend topic nou opleveren? :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Ook een meelezers en hoop ook dat je nog lang goed mag zijn in kanker hebben.

En dat klinkt dan weer best raar zo.....Maar je begrijpt vast wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
hier ook een meestal meelezer (en iemand die ook heel graag vogeltjes vouwt. Zou dat dan toch helpen?)
Alle reacties Link kopieren
Een tot nu toe stille meelezer hier AnnA. Ik vind je een toffe, sterke en nuchtere vrouw en hoop keihard dat je 2019 op je sloffen haalt🌹🌞 alvast op naar je volgende topic!
stille meelezer hier. ik vind je top :hello:
Yes, wat goed een tweede topic gehaald!!! Ik kom af en toe in je topic kijken en wil je zeker niet uit het oog verliezen :) En toch maar een knuffel ;-D :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een stille meelezer vanaf het begin. Vaak ontroerd, maar ook vol bewondering hoe je je humor hebt weten te behouden. Ik wens je nog vele 'volgekankerde' topics toe. :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Yes Anna! Een nieuw jaar om mooie herinneringen te maken. Op naar 2019!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
04-01-2018 18:14
Gezellig dat jullie weer meelezen!

En een tvp mag wel hoor. Zo weet deze controlfreak ten minste ook een beetje wie er allemaal mee leest (naast al de miljoenen anderen natuurlijk) :P
Ik lees (weer) mee, eerder heb ik niet durven meeschrijven omdat ik nooit goed wist wat ik moest zeggen en naarmate het topic vorderde het idee had dat ik dan zou "inbreken".
Maar nu durf ik het wel en ik hoop dat je in 2018 nog veel meer van die kleine wondertjes krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een meelezer met enorm veel respect voor jou! Op naar 2019!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Meelezer meldt zich!

Heel veel respect voor jou, en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

You go girl! :cheer:
Als je de vogels hoort fluiten is het een goede nacht geweest
Blijf je ook hier volgen!! Denderend richting 2019 :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik lees je ook nog steeds AnnA!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees/leef ook weer mee, lieve Anna!-
Dat je in 2018 ook maar weer heel goed in kanker hebben bent!
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe meelezen hier. Wat een verhaal Anna, ik wens je 2019 van harte toe!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een meelezeres, die een enkele keer gereageerd heeft.
Omdat ik niet weet wat ik moet schrijven, er zijn zulke mooie woorden geschreven dat ik denk dat die van mij er niet veel aan toevoegen.
Ik lees je graag AnnaC en ik hoop je nog heel lang te lezen.
En ik vind je ook ongelofelijk goed in kanker hebben.
Om in stijl van je vorige topic te blijven: :hug: :hug: :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven