Eenzaam gevoel

19-04-2018 22:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou daar gaan we weer

Ongeveer twee maanden geleden heb ik hier een topic op het forum gekwakt omdat mijn relatie net over was. Het is nogal lullig uitgegaan (niet mijn keus) en heb het er nog best vaak moeilijk mee. Lijk er ook niet echt uit te komen en moet eerlijk bekennen dat ik me doodongelukkig voel. Ben me ervan bewust dat je geluk in jezelf moet zoekeIk n en je zegeningen moet tellen (die ik echt een hoop heb) maar voel me zo vaak zo eenzaam.

Het is een gevoel wat echt aan me vreet en waarvoor ik hulp heb gezocht maar dit neemt niet weg dat het erg... lastig is. Ben ook vreselijk onzeker over de toekomst en weet soms gewoon even niet waar ik het zoeken moet... Gadver wat een rot gevoel. Heeft er iemand heel toevallig tips? Weet af en toe niet meer wat ik met mezelf aan moet.
anoniem_364469 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 22:06
Reden: Typfout
0.32% gewijzigd
Loslaten is de moed opgeven dat je het verleden beter kunt maken. :)
Volwassen worden.
Er is niet altijd iemand om je handje vast te houden en elke scheet mee te delen.
Thats life.
Wat een onzin dat je geluk alleen in jezelf kan vinden. Als je eenzaam bent zoek je leuk gezelschap op, klaar. Ik heb hier op het forum zoveel mensen enorm en blijvend op zien knappen zodra ze een leuke relatie kregen. Alleen als je 50 plus bent dan kun je geluk in jezelf gaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
19-04-2018 22:49
Volwassen worden.
Er is niet altijd iemand om je handje vast te houden en elke scheet mee te delen.
Thats life.
Geloof me, daar ben ik me wel van bewust. Wil hiermee ook niet zeggen dat ik altijd iemand nodig heb die er is om "elke scheet mee te delen".
Er zit maar één ding op, je optutten, leuk aankleden en eropuit! Terrasjes zijn hot op dit moment, duik anders een leuke kroeg in voor gezelschap, doe een cursus of workshop, zoek nieuwe contacten bij NMLK. Mogelijkheden te over om mensen om je heen te hebben en je niet eenzaam te voelen.

De reden dat je het nog steeds moeilijk hebt met het verbreken van die relatie is dat je maar alleen blijft zitten en aldus niets beters te doen hebt dan daarin te zwelgen.

Kom op, kop op! Komt goed, zodra je in beweging komt.
lsz schreef:
19-04-2018 23:03
Geloof me, daar ben ik me wel van bewust. Wil hiermee ook niet zeggen dat ik altijd iemand nodig heb die er is om "elke scheet mee te delen".
Nee maar alleen zijn is ook een martelgang voor je toch. Je wordt er gek van schrijf je. Ik lees verder niks over vrienden, familie, tellen die niet mee? Voel jij je enkel compleet als je een liefdesrelatie hebt?
Ik zeg niet dat daar wat mis mee is hoor maar je hebt er schijnbaar last van en dan is het toch goed om eens te kijken waar dat gevoel vandaan komt. Vaak is er een dieperliggende oorzaak. Een laag zelfbeeld, compensatiedrang, bang om alleen te zijn met jezelf door wat er allemaal in je hoofd omgaat, bang om alleen achter te blijven, een pestverleden waardoor je vastklampt aan mensen etc.
Alle reacties Link kopieren
De relatie is lullig uitgegaan en vreet aan je.
Ik weet uit ervaring dat dát gevoel ook overgaat.
De afsluiting kun je niet overdoen, ook niet in je hoofd, dus ga niet tegen de realiteit in.
Dan heb je veel minder pijn.

:hug:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Bblientje schreef:
19-04-2018 23:16
Vaak is er een dieperliggende oorzaak. Een laag zelfbeeld, compensatiedrang, bang om alleen te zijn met jezelf door wat er allemaal in je hoofd omgaat, bang om alleen achter te blijven, een pestverleden waardoor je vastklampt aan mensen etc.
Kijk eens aan, een hele waslijst. Volgens mij valt dit allemaal wel mee bij TO en is er niks mis met haar.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met jou?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven