Wanddecoratie Slaapkamer

18-08-2018 14:06 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een schilderij of poster voor in de slaapkamer, voor boven het bed. Nu kan ik me herinneren dat er enige tijd geleden een topic was met dezelfde vraag. Er werd toen een website genoemd met mooie schilderijen.

Wie o wie herinnert zich dit en weet welke website dit was? Of anders: wie heeft een leuke tip voor iets boven het bed? Ik heb echt nog geen idee waar ik naar op zoek ben. De kleuren in de slaapkamer zijn (diepzee)blauw en het bed en de kledingkast zijn houtkleurig, een beetje naar terra/oranje toe. Ik zoek iets wat niet snel gaat vervelen.

Bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Juniqe?
Ik heb een mooie IXXI van de amandelbloesem van Van Gogh erboven hangen. Je hebt die ook in canvas nu bij IKEA. Ik vind het erg mooi (obviously).
Alle reacties Link kopieren
CapeTown1 schreef:
18-08-2018 14:11
Juniqe?
Ik weet niet meer zeker of dit hem was, maar daar hebben ze wel leuke dingen zie ik!
Alle reacties Link kopieren
MiniMe3 schreef:
18-08-2018 14:29
Ik heb een mooie IXXI van de amandelbloesem van Van Gogh erboven hangen. Je hebt die ook in canvas nu bij IKEA. Ik vind het erg mooi (obviously).
Die vind ik ook erg mooi, maar ik zoek iets wat je iets minder vaak ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas een eigen foto op hout laten drukken (geen foto van onszelf ofzo maar een mooie vakantiefoto op een gaaf uitzichtpunt). Het was niet goedkoop maar echt heel mooi geworden.
Desenio!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding

Bij Allposters kun je laten inlijsten. Is veel keuze in.
Plaatjes even als voorbeeld.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Mooi Tickel!

Bedankt voor jullie reacties, ik zal er van de week even voor gaan zitten :-)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kost niks. Middagwandelingetje in het park bij de berkebomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Grappig gevonden retrostar!
Alle reacties Link kopieren
Dat is nog eens out of the box denken! Maar ik denk niet dat mijn man dat ziet zitten ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven