Fijne en mooie loungestoelen tuin?

19-08-2018 20:22 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek mooie stoelen voor in de ruin, twee stuks die heerlijk zitten, in de winter buiten kunnen blijven staan en er mooi uitzien ook nog eens? Tv wonen stijl...
IemNd de ultieme tip.?
Tuincentrum
Alle reacties Link kopieren
No time.. dus vandaar hier de vraag om online tips!
Google eens op tuinstoelen winter buiten. Kan je meteen Googelen voor een kleed voor op de bank...
Waarom doe je dat eigenlijk zelf niet? Ik vraag me echt af waarom anderen voor jou iets heel normaals en makkelijk te vinden spullen moeten zoeken.

Als het iets was geweest waarvan je denkt: waar zou je dat in godesnaam kunnen kopen snap ik het wel, maar tuinstoelen en een kleedje voor op de bank... really??
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor! Ik vraag naar ervaringen... die kan ik enkel hier vinden...
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
19-08-2018 20:38
Google eens op tuinstoelen winter buiten. Kan je meteen Googelen voor een kleed voor op de bank...
Waarom doe je dat eigenlijk zelf niet? Ik vraag me echt af waarom anderen voor jou iets heel normaals en makkelijk te vinden spullen moeten zoeken.

Als het iets was geweest waarvan je denkt: waar zou je dat in godesnaam kunnen kopen snap ik het wel, maar tuinstoelen en een kleedje voor op de bank... really??
Met het "nieuwe" forum kun je het niet meer zien als je op de naam klikt.
Bij het "oude" forum kwam dan een lijst met zeker 50 van dit soort vragen tevoorschijn van TO.
Best geinig om te zien
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Die vd sissyboy.. die houten,.... wel zwaar en vooral mij te duur 299,00
Tickel schreef:
19-08-2018 20:49
Met het "nieuwe" forum kun je het niet meer zien als je op de naam klikt.
Bij het "oude" forum kwam dan een lijst met zeker 50 van dit soort vragen tevoorschijn van TO.
Best geinig om te zien
:mrgreen:
Ja even loepen is vaak heel verhelderend! Dat kan nog steeds zie ik :D

TO: ik heb pas nog een programma van Ronald Goedemondt gezien: je zou voor de lol even zijn naam in moeten tikken op YouTube en dan 'Sissy Boy' erachteraan. Dat ga je leuk vinden: vooral de prijzen van de spulletjes m.n. de geurkaarsen vondt hij aan de hoge kant.

O wacht... daar heb je natuurlijk geen tijd voor. Jammer, een aanrader voor wie er wel een paar minuten overheeft. ;)
keuteltje schreef:
19-08-2018 20:52
Die vd sissyboy.. die houten,.... wel zwaar en vooral mij te duur 299,00
Op naar MP dan maar? Zet een 'gevraagd' adv. dat kost nauwelijks tijd en de kleden en tuinstoelen zullen om je oren vliegen voor het max. bedrag wat je noemt.

Bv: gevr. houten zware tuinstoelen van Sissyboy max prijs: ....,.. (op de puntjes invullen wat je aanvaardbaar vindt qua prijs)
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt tenslotte. Succes!!
Alle reacties Link kopieren
keuteltje schreef:
19-08-2018 20:41
Sorry hoor! Ik vraag naar ervaringen... die kan ik enkel hier vinden...
Wat ik lekker vind zitten hoef jij niet prettig te vinden. Ik heb een loungeset van de Ikea die ik over de winter buiten laat staan. Al een jaartje of 5. Mijn ouders hebben een bankje met tafeltje ertussen van de leenbakker ofzo. Staat ook altijd buiten en ook al jaren. Maar ik weet niet of jij die fijn vind. Bovendien zullen ze dat specifieke model nu wel niet meer hebben.
Alle reacties Link kopieren
keuteltje schreef:
19-08-2018 20:41
Sorry hoor! Ik vraag naar ervaringen... die kan ik enkel hier vinden...
Je vraagt niet om ervaringen, anders had je wel het soort stoel erbij gezet welke je op het oog hebt.
Je hebt alleen niets op het oog, je wil gewoon dat andere voor jou gaan zoeken. Net zoals bij de tientallen andere topics van je met dit soort vragen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven