Meest irritante eigenschap van echtgenoot of partner

22-09-2018 13:06 98 berichten
Wat vind jij de meest irritante eigenschap en of gewoonte van jou echtgenoot of partner.
Bij mij is dat toch echt wel dat mijn man onder t rijden met van alles bezig is.
Niet dat ie even de auto aan de kant zet , en dan zijn riem vast doet en de navigatie instelt.
Nee t moet allemaal onderweg.
Echt verder een topvent die mij op handen draagt.
Maar dit...
Oke er zijn ergere dingen...ik weet het.

Ben benieuwd naar jullie irritatie 's :)
Mijn man doet tijdens t boodschappen doen eerst de bosbessen in de boodschappentas, en daarna alle zware dingen erop. Honderd keer gevraagd of hij de besjes bovenop wil leggen maar neeee hoor.
Oh en hij zet de vaat altijd op het aanrecht ipv meteen in de vaatwasser.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij altijd gelijk heeft. Dat vind ik met name vervelend als ik gelijk heb (‘we moeten hier rechts’) en hij zo overtuigd is van zijn eigen gelijk dat we tóch naar links gaan. En daarna klagen dat de route / wat dan ook zo veel langer duurde :proud:
Als mijn man ‘zo’ zegt, dan duurt het nog weken voor het daadwerkelijk gebeurd
Als we op het punt staan om weg te gaan moet ie altijd nog z’n haar doen, naar de wc, z’n tanden poetsen of z’n bril schoonmaken. Als ik geluk heb doet ie ze alle 4

Verder is het de liefste en zorgzaamste man :love:
Alle kleren tegelijk uit. Boxer broek en sokken. Als ik dan de jeans wil wassen moet ik eerst de sokken eruit vissen.
Alle reacties Link kopieren
MissMystique schreef:
22-09-2018 13:10
Oh en hij zet de vaat altijd op het aanrecht ipv meteen in de vaatwasser.
Oh zo herkenbaar!! Maar als ze het er in zet is het ook niet goed. Dan staan de ovenschalen bovenin en is de vaatwasser al vol terwijl er zo veel meer in kan.

Verder het steeds willen uitknijpen van pukkeltes bij mij, ook als ik net slaap.

Met schoenen op de bank.

Andersom weet ik dat zij zich ergert aan het feit dat ik de schone was dagen opgevouwen in de mand laat zitten, dat mijn schoenen overal liggen (heb er wat meer dan haar) en dat ik mijn ring altijd overal en nergens af doe en dan weer kwijt ben ...
Alle reacties Link kopieren
Hij is totaal blind voor rotzooi. Ook al is de woonkamer ontploft en kan hij door het speelgoed amper de bank meer bereiken, dan nog kan hij op z’n dooie gemak een voetbalwedstrijd gaan zitten kijken en komt het niet in z’n hoofd op eerst wat op te ruimen. Hetzelfde geldt voor vuile was, vaat op het aanrecht, tassen/schoenen in de hal etc - kan hij uiterst effectief langsheen kijken.
Verder kon ik niks bedenken en is het een lieverd, maar dit is mijn pain in the ass.
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat ze niet bestaat.
Niet geschoten is altijd mis
Mijn vriend heeft enorm veel last van winderigheid, altijd en overal. Hij knalt ze er echt uit, tijdens het koken, tijdens het eten, tijdens visite, tijdens het lopen in de stad, halverwege de trap als ik achter hem loop.. Woest word ik ervan. :steam:
Alle reacties Link kopieren
Bij boodschappen doen moeten de tassen op zíjn manier ingepakt worden. Ik ben meer van ‘t lukraak inladen (nee, geen eieren onderop).
Alle reacties Link kopieren
Altijd op het laatste nippertje ergens arriveren. Vind ik zó irritant. Plan gewoon beter, geef jezelf een schop onder de kont en vertrek wat eerder, denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
22-09-2018 13:24
Mijn vriend heeft enorm veel last van winderigheid, altijd en overal. Hij knalt ze er echt uit, tijdens het koken, tijdens het eten, tijdens visite, tijdens het lopen in de stad, halverwege de trap als ik achter hem loop.. Woest word ik ervan. :steam:
Zou ik echt een afknapper vinden. Hoe lief ook, maar als een vent niet weet wanneer het ongepast is en zo'n vieze gewoonte de vrije loop laat, zou ik me daarna echt niet aangetrokken tot hem voelen, denk ik.
Dat hij graag in zijn boxer op de bank hangt. Nou hoeft hij ook echt niet in de zondagse pronk op de bank te zitten. Maar een joggingsbroek kan toch wel aan.
Alle reacties Link kopieren
friemelen en peuteren en snurken.. en uiteraard bezit hij de gemiddelde man eigen irritaties
Alle reacties Link kopieren
Hij ruimt de hele dag door op. De hele dag. Echt de hele dag. Continu. Steeds. De hele dag. Van het moment dat hij opstaat tot het moment dat hij gaat slapen. En als hij in de nacht toevallig wakker wordt rookt hij buiten een sigaretje en wiedt in de tussentijd het onkruid.

Als we een film kijken kan hij die op pauze zetten om de glazen die we hebben gebruikt in de vaatwasser te zetten, of het vest waar het op de bank te warm voor werd boven op te hangen.

Voordeel is wel dat het altijd netjes is hier. En hij klaagt niet over mijn (in mijn ogen) normale opruimfrequentie.
Alle reacties Link kopieren
Dat dat wat voor mij eruit ziet als een ontploffing in huis bij hem standaard de reactie geeft “ nou valt toch wel mee”.

Toevallig gisteren nog even over gehad met een naast familielid. Conclusie is dat dat toch echt aan mij en familielid ligt (want die ervaart hetzelfde) en onze opvoeding waarbij we allebei altijd in een smoezelig en rommelig huis opgegroeid zijn.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
22-09-2018 13:40
Hij ruimt de hele dag door op. De hele dag. Echt de hele dag. Continu. Steeds. De hele dag. Van het moment dat hij opstaat tot het moment dat hij gaat slapen. En als hij in de nacht toevallig wakker wordt rookt hij buiten een sigaretje en wiedt in de tussentijd het onkruid.

Als we een film kijken kan hij die op pauze zetten om de glazen die we hebben gebruikt in de vaatwasser te zetten, of het vest waar het op de bank te warm voor werd boven op te hangen.

Voordeel is wel dat het altijd netjes is hier. En hij klaagt niet over mijn (in mijn ogen) normale opruimfrequentie.
Oh echt, laat hem wat van dat gen aan die van mij geven! :lol:
Alle reacties Link kopieren
Snurken en zinnen boeren. Ja echt, dat ie bijvoorbeeld 'smakelijk eten' boert :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Dit is o.a. een van de redenen waarom ik alleen maar een lat-relatie wil. Tegen de tijd dat ik mij erger aan zijn onhebbelijke gewoonte(s) zeg ik: nu even een paar dagen niet. Heerlijk, ik wil niet anders leven.
Alle reacties Link kopieren
Verstrooid. Altijd dat ‘oh ja...volgens mij vergeet ik iets’. Hoe vaak hij wel niet is weggereden met een kop koffie bovenop de auto, kan het niet meer tellen op twee handen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Oleander20 schreef:
22-09-2018 13:48
Dit is o.a. een van de redenen waarom ik alleen maar een lat-relatie wil. Tegen de tijd dat ik mij erger aan zijn onhebbelijke gewoonte(s) zeg ik: nu even een paar dagen niet. Heerlijk, ik wil niet anders leven.
Naar mijn ervaring heeft een partner niks onhebbelijks of echt storend als je bij elkaar past. Mijn partners vervelendste eigenschap vind ik niet vervelend of ergerlijk en al helemaal niet irritant. Kwestie van de juiste treffen.

Ymmv
Alle reacties Link kopieren
Niets. Irritatie is een keuze en ik ga mijn relatie niet negatief beïnvloeden door irritatie
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
lemoos2 schreef:
22-09-2018 13:50
Verstrooid. Altijd dat ‘oh ja...volgens mij vergeet ik iets’. Hoe vaak hij wel niet is weggereden met een kop koffie bovenop de auto, kan het niet meer tellen op twee handen.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
22-09-2018 13:54
Naar mijn ervaring heeft een partner niks onhebbelijks of echt storend als je bij elkaar past. Mijn partners vervelendste eigenschap vind ik niet vervelend of ergerlijk en al helemaal niet irritant. Kwestie van de juiste treffen.

Ymmv

Wat een onzin..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven