Tips voor een eenzame kerst

09-12-2018 13:14 56 berichten
Ik heb besloten kerst alleen te vieren voor het eerst, ik was een oud topic hierover aan het lezen en krijg er helemaal zin in. Ik heb al een beetje gedecoreerd (vooral om mijn buren te irriteren die niet van knipperende lichtjes houden). Ik ga allemaal lekkere hapjes halen en wil een huispak :proud:

Als iemand nog tips heeft voor leuke eenzame kerstrituelen en vooral ook films en series dan hoor ik het graag.

Afbeelding
Mijn stomme plaatjes doen het niet :furious:
Alle reacties Link kopieren
Van de kinderboerderij een konijn lenen en die Flappie noemen. Dat geeft gelijk wel een leuke sfeer in huis, ook als je alleen bent.
Oooooo, heerlijk! Ik zou mijn zomervakantie uitzoeken en op funda alle huizen die meer dan een miljoen kosten gaan bekijken!
Possa schreef:
09-12-2018 13:17
Van de kinderboerderij een konijn lenen en die Flappie noemen. Dat geeft gelijk wel een leuke sfeer in huis, ook als je alleen bent.
Nee dan ben ik niet meer alleen en ga ik Flappie waarschijnlijk antropomorfiseren na een 🍷 tje of twee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vaak een kerstdag alleen. Gewoon, lekker voor mij. Ik kook dan ook, meestal een lievelingskostje. En gewoon rustig aan. Tijdens het koken zet ik vaak een luisterboek aan, en ik pak graag een Home Alone-film mee in de avond.
Theamuts schreef:
09-12-2018 13:19
Oooooo, heerlijk! Ik zou mijn zomervakantie uitzoeken en op funda alle huizen die meer dan een miljoen kosten gaan bekijken!
Ik wil misschien een maandje gaan rondreizen in de zomer dus dit is een hè goed idee!
Gelukkig zijn de supermarkten tegenwoordig gewoon open op de kerstdagen dus je kunt altijd lastminute nog wat lekkers inslaan.
Alle reacties Link kopieren
O, mijn kat is er uiteraard ook. Die krijgt ook haar lievelingseten. :cat:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou allemaal lekkere dingen halen en die voor de tv op eten. Veel kleine hapjes anders ben je ook zo snel klaar.
Ik vind Love Actually en Bridget Jones leuk maar bij kerst past voor mij ook Harry Potter( als je die allemaal gaat kijken ben je even zoet :P ) Charlie en de chocolate factory( de originele, niet die met Johnny Depp) en ook iets anders ouds als ET of Back to the future of zo.
En de top 2000.
dolfje schreef:
09-12-2018 13:26
Ik vind Love Actually en Bridget Jones leuk maar bij kerst past voor mij ook Harry Potter( als je die allemaal gaat kijken ben je even zoet :P ) Charlie en de chocolate factory( de originele, niet die met Johnny Depp) en ook iets anders ouds als ET of Back to the future of zo.
En de top 2000.
De Top 2000! Die was ik helemaal vergeten. Kun je dat online luisteren? Ik ben in het buitenland dus dat is extra leuk. En ik hou van al die films :heart:
Alle reacties Link kopieren
Uit de krant en tv gidsen de kerstpuzzels doen.

Kerstpakket topic lezen.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
09-12-2018 13:29
De Top 2000! Die was ik helemaal vergeten. Kun je dat online luisteren? Ik ben in het buitenland dus dat is extra leuk. En ik hou van al die films :heart:
Dat weet ik niet, moet je even kijken. Genoeg online radio sites te vinden volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Ja de top 2000 kun je online luisteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een kerstpuzzel van 1000 stukjes kopen en een luisterboek aanzetten of kerst muziek. Ondertussen allemaal lekkere hapjes en een fles goede wijn, heerlijk!
-bladora- wijzigde dit bericht op 09-12-2018 13:37
1.58% gewijzigd
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Murrmurr schreef:
09-12-2018 13:21
Nee dan ben ik niet meer alleen en ga ik Flappie waarschijnlijk antropomorfiseren na een 🍷 tje of twee.
:rofl:
Daar een vlog van maken en je verdient nog geld ook!
Murrmurr schreef:
09-12-2018 13:22
Ik wil misschien een maandje gaan rondreizen in de zomer dus dit is een hè goed idee!
En dan lekker reisverhalen gaan lezen op internet.
Of een reisverhalen-boek halen in de bieb.
hanke321 schreef:
09-12-2018 13:31
Kerstpakket topic lezen.
Waar?
:whut:
Het-groepje schreef:
09-12-2018 13:37
:rofl:
Daar een vlog van maken en je verdient nog geld ook!
"Mijn omstreden nieuwe relatie: het was verwarrend maar het voelde gewoon heel goed"
Alle reacties Link kopieren
Caitriona* schreef:
09-12-2018 13:40
Waar?
:whut:
Dat komt geheid. Elke jaar vaste prik. Deze is van vorig jaar.

werk-studie/kerstpakket-2017/list_messages/397690
Alle reacties Link kopieren
U vraagt, wij draaien: werk-studie/kerstpakket-2018/list_messa ... #p29333020
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Krant met kerstpuzzel kopen en deze oplossen met op de achtergrond de kerstboom en wat kaarsjes aan.
Alle reacties Link kopieren
Het buitenland waar je zit, is daar een kersttraditie?
Misschien toch even een Skype verbinding leggen met familie in NL?
AIVD kerstpuzzel.
Dr Denker puzzel.
Netflix romantische kerstfilms. The christmas prince deel 1 en 2 bijvoorbeeld.
Top 2000 luisteren.
Boek lezen bij de open haard op een berenvel.
Een goede fles wijn en een pizza of lekkere hapjes oid.

Hm, nu heb ik zin in een kerstdag in m'n eentje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven