Tip leverancier zonnescherm

19-02-2019 10:29 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Wij zijn op zoek naar een zonnescherm voor aan ons huis (6 meter breed, 3 meter lang). Gekeken bij GAMMA, circa € 1700 , met handbediening. Via internet bij bijvoorbeeld de zonweringstunter.nl betaal je ‘slechts’ € 900 (handbediening) - € 1200 (elektrisch). Iemand ervaring met deze of andere leveranciers? Alvast bedankt!
anoniem_148511 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 10:38
0.43% gewijzigd
Ik heb het aan de buren gevraagd die er al 30 jaar eentje hebben hangen en bij dat fysieke bedrijf een zonnescherm gekocht. Was niet eens veel duurder dan online, maar wel fijne service en rl het doek uit kunnen zoeken.
Alle reacties Link kopieren
@Moire weet je toevallig nog de naam? Ik vind een doek in rl uitzoeken ook een prettiger idee.
Ja, maar was gewoon een plaatselijk bedrijf, dus daar zal jij weinig aan hebben, tenzij je hier woont :)
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
19-02-2019 10:35
Ik heb het aan de buren gevraagd die er al 30 jaar eentje hebben hangen en bij dat fysieke bedrijf een zonnescherm gekocht. Was niet eens veel duurder dan online, maar wel fijne service en rl het doek uit kunnen zoeken.
DIt, en wij hebben zelf verschillende bedrijven in de buurt benaderd en offertes opgevraagd. Die waar we het beste gevoel bij hadden qua prijs en service hebben we gekozen. Er was ook1 die ons bijna niet wilde laten gaan toen we de winkel uitliepen met de woorden we denken er nog even over na. Die is het dus niet geworden.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
19-02-2019 10:40
Ja, maar was gewoon een plaatselijk bedrijf, dus daar zal jij weinig aan hebben, tenzij je hier woont :)
Oké :-) Toch bedankt.
Alle reacties Link kopieren
In welke provincie woon je?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon bij een plaatselijke zonneschermenboer. Online zou ik zoiets nooit kopen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onze zonwering bij zonweringstunter vandaan en is echt prima.
Er komt iemand inmeten en ook het plaatsen gaat gewoon professioneel.
Wel was er toen ik bestelde een wat langere wachttijd dan ik had gewild, maar het verschil in euro’s was het wachten wel waard vond ik.
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
ieneminnie schreef:
19-02-2019 10:48
In welke provincie woon je?
Gelderland
Alle reacties Link kopieren
Jolandje schreef:
19-02-2019 10:58
Wij hebben onze zonwering bij zonweringstunter vandaan en is echt prima.
Er komt iemand inmeten en ook het plaatsen gaat gewoon professioneel.
Wel was er toen ik bestelde een wat langere wachttijd dan ik had gewild, maar het verschil in euro’s was het wachten wel waard vond ik.
Goed om te horen!
Alle reacties Link kopieren
Bij de plaatselijke zonnenschermenwinkel, Dat is (denk ik) handiger voor als er iets mee aan de hand is, sneller in de buurt om even iets te fixen).
Ozo.
Hier koopt volgens mij de hele stad zonwering bij het lokale bedrijf :mrgreen: ik zie overal hetzelfde logo op de zonneschermen en iedereen die ik ken heeft hem ook daar vandaan. Wij hebben voor dit huis ook daar weer een scherm gekocht. In ons vorige huis ook. Ze lossen problemen ook netjes op en dat is me wel wat waard. Bovendien steun ik de lokale middenstand graag :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven