Vriendinnen gezocht Enschede

30-01-2017 19:41 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Recent ben ik (31) verhuisd naar Enschede en ben op zoek naar gezellige meiden ( rond de 30 jaar ) die er ook van houden om leuke dingen te doen zoals een terrasje pakken, koken, borrelen, bios en de stad te leren kennen!



In mijn vorige woonplaats kon ik snel even een theetje doen met een vriendin o.i.d. Het lijkt mij leuk dat in Enschede ook op te bouwen.

Ik ben benieuwd of er in Enschede meer meiden zijn die hier naar op zoek zijn!



Groetjes,

Channa
Alle reacties Link kopieren
Hoi Channa,



Ik zoek ook nieuwe vriendinnen in Enschede. Ik kom uit een dorpje hier uit de buurt en ben verhuisd hierheen.



Ik ben 28 jaar. Ik vind het leuk om een terrasje te pakken, winkelen of gewoon gezellig te kletsen.



Groetjes Pebbles
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Stuur maar even een privé berichtje.

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi channa,



Ik zoek ook nieuwe vriendinnen.. mijn laatste dicht bij zijnde vriendin die in de buurt van enschede woont is verhuist naar amsterdam.. doordat ik lang ziek ben geweest was ik al veel mensen verloren.. nu heb ik inmiddels helemaal geen vriendinnen meer..



Ik ben 25 jaar woon in de buurt van enschede maar reizen is voor mij geen probleem met 20 minuten kan ik al in enschede zijn



Verder hou ik erg van shoppen, bios, terrasje pakken of een drankje op zn tijd tijd met een leuke film of een gezeldschap spel.. mijn dieren heb ik lief en soms een beetje creatief aan de hobby, schaatsen wat seisoens gebonden is vind ik ook wel is leuk om te doen in de winter



Als iemand deze intresse aanspreekt mag mij een pb doen of mailen naar cherrykers91@gmail.com



Groetjes richelle
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
Alle reacties Link kopieren
Hoi Channa,



Veel van mijn vriendinnen zijn na de studie voor werk naar het westen van het land verhuist.

Mij lijkt het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik hou van Bakken, koken, gezellig een terrasje doen, theeleuten, uit eten gaan, bioscoopje doen, etc.

Als je het leuk vind mag je me een pb-tje sturen!



Groetjes Summergirl
Alle reacties Link kopieren
hee Summergirl,



Ik wilde je een berichtje sturen maar dat lukte niet maar misschien kan je mij wel een prive berichtje sturen.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een priveberichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Het lijkt mij ook leuk om nieuwe, gezellige mensen te leren kennen in (de buurt van) Enschede.

Ik woon zelf in Enschede.

Misschien leuk om een appgroepje op te richten?

Of hebben jullie al onderling contact?



Ik hoor het graag!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
hoi xdaantje,

Ik heb je geprobeerd een privé berichtje te sturen maar krijg iedere keer een foutmelding. Misschien lukt het jou om mij even een berichtje te sturen?

groetjes
Couscous28, ik heb je een PB gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Is het misschien leuk om een whatsapp groepje te maken. zo leer je elkaar kennen en kun je misschien met meerdere afspreken die hier op reageren?



Als dat niet van toepassing is is het ook niet erg hoor



ik zoek ook vriendinnen in Enschede, ik ben 24 jaar. als iemand mij wil leren kennen, stuur gerust een prive berichtje
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



ik sta open voor nieuwe vriendschappen.

Ben 27, wil het leven wat meer vieren, merk dat ik zelf een beetje een homogene vriendengroep heb overgehouden en sta open voor nieuwe mensen met nieuwe achtergronden/etniciteiten. Zodat het allemaal wat meer borrelt.



Woon zelf in twente (20/25 min van enschede af) en hou van bezig zijn, dagjes weg, cultuur/natuur, theejunkie, open geest, koken/bakken, filmpjes, boeken en gewoon ontspannen.



Je kan mij dus een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ben op dit forum gekomen voor contacten. Ben vanaf april woonachtig in omgeving Enschede en ken nog niemand. Ik kom uit omgeving Rotterdam en al mijn vrienden zijn daar natuurlijk en dat ligt niet om de hoek. Dus ik ben op zoek naar wat leuke contacten/vriendschappen. Ik ben 26 jaar en hou eigenlijk van ontzettend veel dingen. Een paar dingen zijn films kijken, terrasje pakken, boeken, goede/gezellige gesprekken voeren, de natuur én de stad, ik maak muziek en ben veel bezig op creatief gebied, winkelen of gewoon af en toe bij elkaar over de vloer komen met wat lekkers en een bak thee of wat anders. ;)



Er zijn meerdere die wat nieuwe contacten zoeken, dus wie weet... en een groepsgesprek lijkt mij ook geen verkeerd idee. Als dat er niet is of als niemand dit wil is dat ook prima. Dan is het gewoon een pb'tje.



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben 27 jaar en vanaf mei woonachtig in Enschede, ik ga er samenwonen met mijn vriend. Zelf kom ik uit het brabantse land, niet echt om de hoek dus;)

Ik ben op zoek naar sociale contacten in Enschede, hou erg van gezelligheid! Borreltje, hapje eten, theeleuten, bios, terrasje.. etc. Of gewoon kletsen/film kijken op de bank. Eigenlijk sta ik voor van alles wel open.

Ik zou het leuk vinden om me bij jullie aan te sluiten! Hoe gaat dit in z'n werk, hebben jullie een groepsgesprek oid? Of is het vooral individueel? Ik hoor het graag:)



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Lina91 schreef:
01-04-2017 10:46
Hoi allemaal,



Een paar dingen zijn films kijken, terrasje pakken, boeken, goede/gezellige gesprekken voeren, de natuur én de stad, ik maak muziek en ben veel bezig op creatief gebied, winkelen of gewoon af en toe bij elkaar over de vloer komen met wat lekkers en een bak thee of wat anders. ;)



Liefs!
Leuk! Zoek je nog een goed orkest? :) :whistle:
There are three ways to do it: the right way, the wrong way and the Janeway.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ik zou het ook leuk vinden om nieuwe meiden te leren kennen. Ben zelf 35 en hou van terrasje pakken, bios, wandelen, thee of koffieleuten.
Hebben jullie al contact onderling, lijkt me erg gezellig

Lieve groetjes Sharon
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben sinds kort naar Enschede verhuisd. Ken hier niemand op mijn man en schoonmoeder na. Wil graag nieuwe contacten leggen. Mis het om leuke dingen te doen zoals naar de film gaan,stad in gaan, sporten enz.

Hebben jullie een app groep?
Alle reacties Link kopieren
He ladies!

Same here! Ik ben pas van Brabant naar een dorpje in de buurt van Enschede verhuisd, voor de liefde. Ik ken verder niemand hier en het lijkt me heel leuk om meiden van mijn leeftijd te leren kennen om gezellige dingen mee te doen; filmpje pakken, samen de honden uitlaten, shoppen, naar de kapper etc.

Stuur me een berichtje als je wilt :)

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ook ik verhuis binnenkort naar Enschede voor de liefde (als ik hier een baan heb). Zou t ook leuk vinden om hier al contacten op te houden.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

ook ik ben pas verhuist naar Enschede, soms vraag ik me af, waarom toch? :D
Net als een aantal dames hiervoor, voor de liefde...
Wat ik leuk zou vinden, zijn leuke contacten voor een cappuccinootje of een kop thee, gezellig babbelen over vanalles en nog wat.
We zijn hier komen wonen met 3 pubers en een hond, ik werk onregelmatig in de zorg.

Groet'n!
Doe maar gewoon gewoon...
Alle reacties Link kopieren
Gewoonik1976 ik stuur je een privéberichtje
Alle reacties Link kopieren
Dat zou leuk zijn!
Doe maar gewoon gewoon...
Alle reacties Link kopieren
Anoniemdec1975 schreef:
06-03-2018 20:46
Gewoonik1976 ik stuur je een privéberichtje
Ik krijg geen bericht binnen, heb jou 2 berichten gestuurd, maar ze blijven in postvak uit staan...
Doe maar gewoon gewoon...
Hallo ladies,

Ik zie dat hier ook recente berichten tussen staan. Ik zou het ook ontzettend leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. Mijn sociale kring is momenteel erg klein en dat terwijl ik hartstikke sociaal ben! Woon al een hele tijd in Enschede maar te weinig moeite gedaan om nieuwe mensen te leren kennen. Hoop dat ik ook mag aansluiten bij jullie :cheer:

Groetjes,

Leonie
Alle reacties Link kopieren
Hoi Leonie,

ik heb je een priveberichtje gedaan een paar dagen geleden.... ;)

groet Natasja
Doe maar gewoon gewoon...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven