Gezelligheid in Haarlem

01-04-2017 14:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mijn naam is Maike (28) en woon sinds kort in het mooie Haarlem. Het bevalt, alleen heb ik mijn vriendinnen vooral in andere steden wonen.. Dus ik dacht, ik heb eigenlijk wel zin om nieuwe contacten op te doen (leeftijd +/- 25-35) om lekker te dansen, mee te borrelen, terrasje pakken, koken, ect. Ik werk fulltime en heb een baan waar ik blij van word. Ik ben vrij relaxt en sociaal, hou van (speciaal) biertjes drinken, concerten en festivals, een dansje en yoga.. Kan daarnaast rustig een paar uur (of een hele dag...) kroeg hangen met koffie, spelletjes en fijne gesprekken.



Wie weet is dit een manier om een kookavondje/borrel te organiseren met een groepje en te kijken met wie het klikt? Liefst met mensen die ook echt in Haarlem wonen



Groetjes en wie weet tot spreeks!
Ha Maike, leuke post! Ik stuur je een privé berichtje. Groetjes!
Als je bij je instellingen van je profiel aangeeft dat je berichtjes wil ontvangen, stuur ik je er eentje!
Alle reacties Link kopieren
Wel zo handig dan he;), maar bij deze gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een privé bericht gestuurd!

Ik herken de situatie, ik woon ook sinds een paar maanden in Haarlem en mis hier nog een beetje een sociaal netwerk. Lijkt mij leuk om eens wat te doen met wat mensen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Heel herkenbare situatie! Vanwege werk enzo naar Haarlem verhuisd, maar ken eigenlijk vrijwel niemand hier... Lijkt me ook leuk om een met een groepje af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!
En hoe gaat het een jaar later?

Mocht je nog steeds openstaan voor gezelligheid met nieuwe mensen, dan meld ik me graag aan!
@HaarlemseLisa: ik heb je een berichtje gestuurd! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven