28j op zoek naar vriendinnen omg Utrecht/ngein/ijstein/amers

20-09-2017 00:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijd ben ik terug verhuisd naar Utrecht en merk ik dat mijn vriendinnen (+/-28 jaar) in een andere fase zitten dan ik. Geweldige vriendinnen maar niet altijd makkelijk om mee af te spreken i.v.m. kinderen, wisseldiensten etc.
Ik zou graag mensen willen leren kennen die het leuk vinden om een drankje te gaan doen, uit eten te gaan of soms gewoon simpel thuis willen eten met een lekker wijntje erbij. Ik vind het leuk om te koken, series te kijken en gezellig te ouwehoeren.
Over het algemeen ben ik behoorlijk actief (fitness 5-6 dgn per week) maar het interesseert me geen reet als je niet vooruit te branden bent en niets met sporten hebt. Ik vind het wel leuk om rond te wandelen door de stad en het bos maar dat zijn geen mudmaster praktijken.
Ook speel ik graag spelletjes. Hotel, Monopoly of op mn nintendo64 Mario Kart.

Mocht je het leuk vinden om eens af te spreken, dan hoor ik graag van je.
:high5: Oehh mario kart! Je hebt mij overtuigd
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij supergezellig! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Heb je een berichtje gestuurd Cherrryj
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik weet niet of het nog actueel is, maar ik woon nu sinds een maand in Utrecht en ken nog niet veel mensen. Wel ben ik bij de Hockeyclub gegaan, maar daar is het nogal duidelijk dat niemand op zoek is naar nieuwe vriendinnen. Ik ben zelf sinds een half jaar weer single en merk nu hoe weinig echte vriendinnen ik heb. Iedereen zit toch echt in een andere levensfase. Dus ik begrijp je situatie. Als er meerderen zijn die een keer willen afspreken, zou ik graag aansluiten! :) :-D
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik sport zelf ook 5-6 x per week. Krachttraining. Verder gek op eten en gezelligheid. Lijkt me leuk eens te kletsen en te meeten :)

Groetjes Lisanne
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Leuk om wat meer meiden uit de omgeving te leren kennen😄
Alle reacties Link kopieren
Klinkt hartstikke goed, ik heb een privébericht gestuurd. Hopelijk dan, ik ben nieuw hier en weet niet zeker of het goed gegaan is...
anoniem_359297 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 22:27
3.27% gewijzigd
Er staan twee pinguïns op een ijsschots. Zegt de één tegen de ander: 'mag ik je er af duwen?' Zegt de ander: ‘nee’.
Hoi hoi, lijkt me leuk om wat leuke mensen ontmoeten, iig een opties erbij..
Pb graag als j t ook leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
Fitness!!!!! I like
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Het lijkt mij ook erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 28, single en woon in Utrecht. Ik heb ook geweldige vriendinnen, maar herken me in het lastig afspreken en andere fases. Borrelen, netflix, spelletjes, wandelen, sporten, ben ik allemaal voor in. Onlangs heb ik trouwens exploding kittens ontdekt, hilarisch spel ;)
Ik stuur ook even een PB!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! TS heeft niet gereageerd op mijn PB en van anno1748 hoorde ik dat die ook geen reactie kreeg. Het lijkt dus handig om zelf wat te regelen. Eline89 bedacht dat we een appgroep konden starten en dan een afspraak maken om wat te drinken of zo. Wie daar voor in is, kan een PB met mobiel nummer sturen. Ik hoop jullie snel te zien :lol:
Er staan twee pinguïns op een ijsschots. Zegt de één tegen de ander: 'mag ik je er af duwen?' Zegt de ander: ‘nee’.
Hai!

Ik doe graag mee :) Als dat mag!

28 jaar, niet Single maar ook niet klaar voor baby's enzo.

Ik heb een Nintendo switch met Mario Kart!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Op een of andere manier heb ik geen reacties gezien(ondanks meerdere keren inloggen) dus heb ik niet eerder gereageerd. Sorry daarvoor!
Het lijkt me leuk om eens een drankje te gaan gaan doen en jullie te leren kennen.

Mocht er een app groep zijn, dan zou ik graag toegevoegd willen worden.
Alle reacties Link kopieren
Als het kan wil ik ook graag in de app, 28 jaar, single (gescheiden) uit Amersfoort. En de levensfase herken ik helemaal. Daarom ook ik op zoek naar een paar leuke meiden. Sporten is zeker een belangrijk onderdeel in mijn leven. Ik sport ook 5x per week. Vind het leuk als er nog ruimte voor mij is in de app.
Alle reacties Link kopieren
De groepsapp is net aangemaakt, als je jouw mobiel nummer doorstuurt, zet ik je er ook in.
Er staan twee pinguïns op een ijsschots. Zegt de één tegen de ander: 'mag ik je er af duwen?' Zegt de ander: ‘nee’.
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben 24, en zou ook graag wat meer contacten willen in Utrecht. Ik mis een gezellige vriendinnengroep om leuke, spontane dingen mee te ondernemen. Ik weet niet hoeveel meiden er onderhand in de app groep zitten, maar hoor graag of ik er nog bij kan dan stuur ik je een prive bericht.
Alle reacties Link kopieren
Ja tuurlijk, stuur maar een bericht, dan zet ik je erbij.
Er staan twee pinguïns op een ijsschots. Zegt de één tegen de ander: 'mag ik je er af duwen?' Zegt de ander: ‘nee’.
Alle reacties Link kopieren
Hoi 🤗🤗
Zelf ben ik 23,aar heb dezelfde problemen 🤔 is er nog ruimte in de app groep? Zou ook graag wat meer contacten willen hebben in Utrecht 🤗
Ik ben eigenlijk overal wel voor in, ik game maar doe ook aan yoga, en ben gek op zwemmen 🤗

Groetjes 💪
#Nostress
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels een groepsapp en we zijn een paar keer uit eten geweest en hebben ook al thuis afgesproken voor een spelletjesavond. Alleen was het kletsen toen zo gezellig dat we niet aan spelletjes toegekomen zijn, maar dat staat zeker nog op de planning! Littledancer, ik heb je een privebericht gestuurd, zodat je je mobiele nummer kan laten weten en ik je in de app op kan nemen.
Er staan twee pinguïns op een ijsschots. Zegt de één tegen de ander: 'mag ik je er af duwen?' Zegt de ander: ‘nee’.
Alle reacties Link kopieren
Hoiii

ik heb je een privebericht gestuurd DribbelFlips!
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben 25, single en woon ook in Utrecht :)! Ook fannetiek met krachtraining. Maar eet wel een heel sushi restaurant leeg :). Is er nog plek in de groep?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon sinds kort in utrecht en zou het ook leuk vinden om mijn sociale contacten hier wat uit te kunnen breiden. Ik ben 24 jr. :)
Is deze 'groep' nog actief?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon redelijk dichtbij Utrecht.

25 jaar, single (gescheiden) en heb een gameboy en 3ds thuis waar ik ook graag mario kart op mag spelen

Ik houd erg van eten maar niet van sporten.

Graag hoor ik van je/jullie
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Meedoen kan nog steeds, maar ik check niet altijd de berichten hier. Als je je bij ons groepje aan wil sluiten, dan graag een privebericht met je mobiele nummer en je naam. Als we geen nieuwe mensen meer in de groep toelaten, zet ik hier wel een bericht om dat te laten weten.

Groetjes
Er staan twee pinguïns op een ijsschots. Zegt de één tegen de ander: 'mag ik je er af duwen?' Zegt de ander: ‘nee’.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven