Nieuwe mensen leren kennen in Amersfoort

31-12-2017 11:14 19 berichten
Hoi allemaal! Ik ben pas geleden verhuisd naar Amersfoort, vanwege mijn werk. Ik zou graag mijn sociale netwerk willen opbouwen. Vriendinnen die ik heb, wonen ver weg of zijn druk met hun relaties. Ik mis het spontane afspreken. Ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen in (de buurt van) Amersfoort te leren kennen, om leuke dingen mee te ondernemen. Naar de bios, samen koken, een terrasje pakken, gezellig borrelen, het kan van alles zijn. :)

Ik ben 27 jaar en single. Mijn favoriete bezigheden zijn koken & bakken, Netflixen, en sporten; hardlopen en skeeleren. Reizen is een andere grote passie. Ik zoek vriendinnen in de leeftijd van 23-33 ongeveer.

Als dit jou ook leuk lijkt, laat dan je reactie achter of stuur een berichtje.
Hopelijk tot snel!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maaike :)

Ik heb toevallig net een soortgelijk topic geopend: contact/vriendinnen-25-40-jaar-gezocht-in-amersfoort/

Ik ben ook lid van een Faceboekgroep die uit een oproepje op Viva is ontstaan. Je kunt zelf een activiteit opzetten of je aansluiten bij een activiteit. Het is geen groep die alles samen doet, maar juist een mengeling van meiden met verschillende interesses zodat er altijd iemand is om wat leuks mee te doen. Op dit moment zijn we een nieuwjaarsborrel aan het plannen. De groep is besloten, maar je kunt wel gewoon lid worden :) https://www.facebook.com/groups/382942575233552/
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik woon ook sinds kort in Amersfoort en heb via Google gezocht naar nieuwe mensen leren kennen Amersfoort. En wat blijkt, er is dus gewoon een site voor letterlijk nieuwe mensen leren kennen heet. Ik heb aankomend weekend mijn eerste event daar. Misschien ook iets voor jullie?
Ivonne1 schreef:
02-01-2018 16:35
Hoi meiden, ik woon ook sinds kort in Amersfoort en heb via Google gezocht naar nieuwe mensen leren kennen Amersfoort. En wat blijkt, er is dus gewoon een site voor letterlijk nieuwe mensen leren kennen heet. Ik heb aankomend weekend mijn eerste event daar. Misschien ook iets voor jullie?
Grappig dat je dat aanhaalt, NMLK is dat. Ik heb dat ook een tijdje gedaan, maar waren vooral oudere mensen. Kan toeval zijn.
En ik was toen ook nog erg jong ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maaike!

Inmiddels een tijdje later, maar ik kom jouw berichtje nu pas tegen. Herkende me in jouw berichtje! Woon sinds 4 maanden in Amersfoort, hierheen verhuisd ivm reisafstand naar werk. Lijkt me leuk om in contact te komen met meiden uit de buurt om spontaan leuke dingen te doen. Ben 25, en vind eigeblijk heel veel gezellige dingen leuk! Hou van netflixen, winkelen, borrelen, stappen en heb jaren gevoetbald.

Lijkt me leuk om met je in contact te komen om eens wat te kletsen!

Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Haai Maaike!

Ik heb precies hetzelfde! Ben in december naar Amersfoort verhuisd vanwege mijn opleiding. Maar nu mis ik de sociale contacten die in de buurt wonen om even spontaan mee af te spreken. Ik ben 20 jaar (iets jonger als 23). Ik hou van reizen, bakken, Netflixen, winkelen, sporten, borrelen, stappen en nog veel meer.

Het lijkt me leuk om een keer af te spreken en iets gezelligs te doen!

Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!
Ik heb zelf eerder al eens een berichtje op het forum gezet & zie nu dit bericht!
Ik ben 24 en woon nu 1,5 jaar in Amersfoort. Ik vind t leuk om te fitnessen, tennissen, netflixen, borrelen, shoppen en voetbal te kijken.
Het lukt mij vaak niet om iemand een privé bericht te sturen, maar lijkt mij erg leuk om in contact te komen met nieuwe meiden in Amersfoort!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik ben ook een paar maanden geleden in Amersfoort komen wonen en op zoek naar wat leuke meiden om iets mee te ondernemen. :-) Weet alleen niet hoe ik moet pb'en... :-$ Maar zou het heel leuk vinden wat nieuwe mensen te leren kennen!
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 10-05-2018 12:26
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik woon zelf in Nijkerk. Dichtbij Amersfoort;)

Ik wil in de toekomst verhuizen naar Amersfoort. Vind ik een leukere stad dan Nijkerk en mijn werk is in Amersfoort.

Ik ben als enige in mijn vriendengroep vrijgezel. Ook zo leuk. Not. Wat vaak betekend dat ik vrij veel 'alleen' ben. Uitgaan vinden ze leuk, maar buiten Nijkerk uitgaan komt nauwelijks voor haha. Ik heb eigenlijk geen idee hoe dit forum werkt. Ik dacht laat ik reageren, omdat ik ook nieuwe contacten zoek! :)
Ohja, ik ben 25 jaar.


Groetjes!
Je mag mij wel een berichtje doen!
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten we met z'n allen een keer een borrel gaan drinken? :)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij gezellig! Hebben jullie al een app groepje met elkaar ?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik had ook al een tijdje niet meer naar de reacties hier gekeken. Zal je mijn nr in een privé berichtje sturen! Kun je geloof ik bij je profiel zien. Laat even weten als het niet lukt :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb berichtje van Nina ontvangen!
Als meer het leuk vinden een keer wat te drinken, stuur mij maar een berichtje :-D
Alle reacties Link kopieren
@marianne
Ik zie dat je mij een berichtje hebt gestuurd, maar ik kan jou geen berichtje terug sturen!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit Zeist en heb mezelf net aangemeld bij de groep. Lijkt me leuk samen iets te ondernemen!
Alle reacties Link kopieren
@Marit, ik heb gereageerd! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Mijn naam is Malou, 21 jaar en in maart 2018 in Amersfoort komen wonen voor mijn werk. ik vind het leuk om een biertje te pakken op het terras of om te zwemmen of een wandeling te maken in de omgeving.

Net als jullie loop ik ertegen aan dat ik mensen en gezelligheid om mij heen mis en vaker wel zin heb om iets spontaan te gaan doen, maar ja in je eentje is dat nooit zo leuk dan met andere mensen samen

Het lijkt mij leuk om een aantal van jullie wel te ontmoeten met een lekker biertje of wijntje op het terras, wat vinden jullie van dit idee?

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven