Oprechte vriendin omg. Breda 30-45

31-01-2018 21:15 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een echte oprechte vriendschap. Een vriendschap waarin je weet wat je aan elkaar hebt. Liefst binnen een uurtje rijden van Breda. Spreekt je dit aan? Lees dan vooral verder :)

Ik ben 32 jaar en woon samen met mijn vriend (nog geen kinderen), hou van lekker buiten zijn, wandelingen, shoppen, (rommel)markten, terrasje pakken, maar ook thuis dingen doen zoals, samen koken en eten 😍, film kijken, kletsen op de bank met een kopje thee (of koffie) erbij.

Spreekt de rest je ook aan, laat dan een berichtje achter en dan merken we vanzelf snel genoeg of er een klik is :) Tot horens!
Hier een Bredaase! Vind alles leuk wat je voorstelt alleen de koffie/thee op de bank mag vervangen worden voor een portje/wijntje/lekkere cocktail. Helaas ben ik 6 jaar ouder dan je max leeftijd :'(
Ik kan wel voorstellen of ik je in onze vriendinnen groeps app mag introduceren, daar zijn wel meiden bij rond jouw leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon sinds kort in Tilburg met mijn man en dochtertje. Ik ben in de 30 (meer eind als begin van de 30 😁) en ben dol op kringloopwinkeltjes en rommelmarkten afstruinen, gezellig ergens lunchen en kletsen, yoga, theater en musicals bezoeken, koken ( maar nog liever genieten nadat er gekookt is ) en leuke plaatsen bezoeken met mijn man en dochtertje.
Hierbij mijn berichtje, hoop dat er een reactie volgt.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-01-2018 22:45
Reden: verwijderd ivm hengelen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moonbird1980 schreef:
31-01-2018 21:57
Hoi, ik woon sinds kort in Tilburg met mijn man en dochtertje. Ik ben in de 30 (meer eind als begin van de 30 😁) en ben dol op kringloopwinkeltjes en rommelmarkten afstruinen, gezellig ergens lunchen en kletsen, yoga, theater en musicals bezoeken, koken ( maar nog liever genieten nadat er gekookt is ) en leuke plaatsen bezoeken met mijn man en dochtertje.
Hierbij mijn berichtje, hoop dat er een reactie volgt.
Ik woon ook sinds kort in Tilburg :)
Waar woon jij?
Alle reacties Link kopieren
Vlakbij NS station Reeshof. En jij?
Alle reacties Link kopieren
Moonbird1980 schreef:
31-01-2018 22:40
Vlakbij NS station Reeshof. En jij?
Vlakbij zwembad Stappegoor.
Alle reacties Link kopieren
Djesi1 schreef:
31-01-2018 22:02
-
:rofl: sorry hoor..
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
31-01-2018 22:44
Vlakbij zwembad Stappegoor.

Dat is best dichtbij. Ben je hier naartoe verhuisd vanwege werk?
Alle reacties Link kopieren
Moonbird1980 schreef:
31-01-2018 23:09
Dat is best dichtbij. Ben je hier naartoe verhuisd vanwege werk?
Ik stuur je even een pb :)
Alle reacties Link kopieren
Normandina en Moonbird1980 ik heb jullie een privéberichtje gestuurd 😊

@Minnimouse, super leuk! Wie weet houden jullie er ook een leuk contact aan over😍
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
31-01-2018 22:44
Vlakbij zwembad Stappegoor.
Leuk zwembad is dat 😍
Alle reacties Link kopieren
Nieuwevriendin85 schreef:
01-02-2018 01:25
Leuk zwembad is dat 😍
Ik ken het (nog) niet ;-)
Waar in Breda woon jij?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik ben 30 en begin januari naar Breda verhuisd. Genoeg familie en vrienden elders in NL (meer dan de helft inmiddels met kinderen; wij niet) maar zou graag ook wat mensen in Breda zelf leren kennen! Binnenkort een keertje koffie drinken?
Groetjes Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik ben 30 en begin januari vanuit Engeland naar Breda verhuisd. Genoeg familie en vrienden elders in NL (meer dan de helft inmiddels met kinderen; wij niet) maar zou graag ook wat mensen in Breda zelf leren kennen! Binnenkort een keertje koffie drinken?
Groetjes Sanne
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zowel naar minniemouse als naar nieuwevriendin85 privé berichtjes gestuurd maar weet niet of ze zijn aangekomen 😳
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik zag dit topic en dacht wie niet waagt wie niet wint. Ik woon en werk naast Tilburg met mijn man en zoontje...ben ook in de 30..ook wel in de tweede helft van dit getal. Vind het leuk om lekker te gaan eten,lunchen of een high tea of wine.koken is leuk maar niet m'n grootste hobby. Creatief,sportief,shoppen op zn tijd & gezelligheid.

Nog maar net lid hier..
Dus nog aan het ontdekken boe het werkt met oa berichtjes :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Nieuwevriendin85 schreef:
31-01-2018 21:15
Ik ben op zoek naar een echte oprechte vriendschap. Een vriendschap waarin je weet wat je aan elkaar hebt. Liefst binnen een uurtje rijden van Breda. Spreekt je dit aan? Lees dan vooral verder :)

Ik ben 32 jaar en woon samen met mijn vriend (nog geen kinderen), hou van lekker buiten zijn, wandelingen, shoppen, (rommel)markten, terrasje pakken, maar ook thuis dingen doen zoals, samen koken en eten 😍, film kijken, kletsen op de bank met een kopje thee (of koffie) erbij.

Spreekt de rest je ook aan, laat dan een berichtje achter en dan merken we vanzelf snel genoeg of er een klik is :) Tot horens!
Hoi..

Ik kom je bericht tegen en eigenlijk ben ik ook op zoek naar een echte vriendin waar we samen leuke dingen mee kunnen doen.Ik ben 42 jaar woon alleen met mijn hond in Tilburg en ik heb geen kinderen of relatie...De meeste vriendinnen van mij zijn al inmiddels getrouwd of samenwonend en hebben al kinderen en ik heb een fulltime baan in de horeca met onregelmatige tijden waardoor ik ook niet altijd tijd heb gehad om mijn sociale contacten te onderhouden en met de tijd is dat allemaal vervaagd of geen contact meer..wel jammer natuurlijk...mocht je interesse hebben mag je me altijd appen

Liefs Jul
anoniem_365069 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 21:09
Reden: Tel openbaar
0.72% gewijzigd
Heey!
Ik ben 31 en woon een half uurtje van Breda.

Heb 1 jaar in Breda gewoond vroeger dus het is al wel een beetje bekend. Zit ook niet aan mijn woonplaats vast en trek er graag op uit.
Heb wel ongeveer dezelfde hobby's als jij lees ik.
Mocht je interesse hebben kunnen we misschien een keer afspreken :)
Ouder topic zie ik maar super leuk.
Ik kom zelf uit Tilburg ook, 2 kids, honger en een man.
In de 30 en gezellig, beetje gek en lief.
Jullie ook gezellig bij elkaar nu al... wie weet tot lees !
Alle reacties Link kopieren
Ow, wat leuk!😊: Hier zijn ook vriendinnen uit Tilburg, maar dan in het Breda groepje :-D Inderdaad herkenbaar: Vriendinnen en familie genoeg, maar helaas niet in de omgeving.
Ik (38 jr) woon nu iets meer dan 6 maanden naast Tilburg en zou het erg leuk vinden om wat leuke vriendinnen te leren kennen om gezellige dingen mee te ondernemen!

Over mij: Geen kinderen, wel een hond en man, houd erg van koken, lange wandelen, shoppen, theater en lekker eten en borrelen.

Vriendinnen uit Breda ook overigens zeker geen bezwaar natuurlijk! 😊
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds op zoek naar gezelligheid 😁
Als er nog dames zijn die zin hebben om te mailen en daarna kopje koffie/thee/wijntje te gaan drinken om kennis te maken, stuur mij een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_372249 wijzigde dit bericht op 31-08-2019 07:15
99.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi mamavan2m,


Ik ben 37, getrouwd en we hebben een dochter van bijna 7.
Ik houd van gezellig uit eten gaan en kletsen, theater, winkelen, yoga en leuke uitjes ondernemen met mijn gezin.
Ik woon sinds 7 maanden in Tilburg en zou graag mijn vriendenkring willen uitbreiden in de omgeving van Tilburg.
Ik hoop op een reacties terug en wens je een leuke dag toe. Groetjes, Moonbird1980
Alle reacties Link kopieren
Hoi Moonbird,
Ik had je -dacht ik- een priveberichtje gestuurd, maar begin nu te twijfelen of deze is aangekomen :-D Wat doe ik fout hihi ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven