Vriendschap gezocht Alkmaar 35+

22-04-2018 16:55 8 berichten
Import Alkmaarse met accent zoekt vriendschap. Ik ben 37 jaar en woon sinds vijf jaar in Alkmaar met man, dochter en hond. Ik ben op zoek naar een vriendin/vriendinnen waar het goed mee klikt en waar ik een fijne vriendschap mee kan opbouwen.

Ik hou enorm van koken en lekker eten. Uren kletsen maar ook met regelmaat netflixen. Het veelvuldige stappen heb ik achter me gelaten maar een keertje de kroeg in, een food of dancefestival of een leuk evenement bezoeken vind ik wel tof. Of lekker lunchen of een terrasje pakken in de stad.

Ik heb een gezin en een parttime baan. Ik heb na een burn out bewust een stapje terug gezet op een aantal vlakken. Soms ben ik alsnog best een beetje druk maar ik heb overall voldoende tijd voor leuke dingen.

Wat ik leuk vind om te doen: uit eten, borrelen, wandelen met de hond, koken, yoga, rommelmarkten bezoeken, shoppen, thee/koffie leuten, festival bezoeken...

Heb je zin in en tijd voor een nieuwe vriendschap dan hoor ik graag van je.

Zonnig groetje
Mevrouw Stippel
Up...
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Weet niet of het gelukt is met mijn privé bericht...
Sta je nog open Voor nieuwe contacten? Dan stuur ik je een berichtje namelijk .

Gr Ilse
Hoi Blondie

Ja zeker wel hoor. Ik heb geen PB van je in mijn inbox.

Laat je hier even weten wanneer je een berichtje verstuurd hebt? De berichtenfunctie op het forum werkt niet altijd geweldig.

Groetjes mevrouwstippel
Alle reacties Link kopieren
Hoi mevr stippel;-)

Leuk wat van je te horen!
Ik heb je net een privé bericht gestuurd hoor.

Gr Blondie
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Heb je mijn pb gehad?

GR Ilse
Hoi Ilse,

Ja ik heb je pb gehad. En ook een hele reactie getypt. Heb je die ontvangen?

Groetjes mevrouwstippel
Alle reacties Link kopieren
Hoi mevr stippel en Ilse

Ik weet niet of jullie inmiddels al' afgetrapt' hebben maar misschien kan ik nog aanhaken? Zo ja, dan stuur ik natuurlijk even een pb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven