Vriendinnen gezocht Amsterdam en omgeving

27-06-2018 10:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies,

Borrelen na het werk, een nieuwe hotspot ontdekken of gewoon alweer uren kletsen bij dat ene lekkere tapasrestaurantje; een festival pakken, wijntjes op de bank of brunchen op zondag; alles is leuker met gezellige vriendinnen om je heen!

Ik ben 31, woon en werk in Amsterdam en omgeving, en zoek gezellige meiden om leuke dingen mee te ondernemen en echte vriendschappen mee op te bouwen.

Jij ook? Laten we in contact komen!


Groetjes,
Saar
Alle reacties Link kopieren
Hoi saar,

Klinkt leuk!

Ik ben 31 en kom ook uit Amsterdam.

Lijkt me leuk met je in contact te komen.
Alle reacties Link kopieren
hi Saar, leuke oproep! Ik heb geprobeerd je een prive bericht te sturen maar volgens mij staat deze optie nog bij je uit (dit kun je zien bij je profiel, bij voorkeuren)?
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi saar,

Leuke oproep! Kan me er helemaal in vinden. Ik heb je een privé berichtje gestuurd. Hoop dat ie aan is gekomen.

Groet, brenda
Alle reacties Link kopieren
Hi! Het lukt mij niet om je een prive berichtje te sturen. Maar leuk berichtje en lijkt me leuk eens af te spreken! Ben 31 en single.
Alle reacties Link kopieren
Oei, ik voel me door dit forum toch echt veel meer digibeet dan ik dacht te zijn!
Maar wel heel leuk om jullie enthousiaste berichtjes te lezen :) Hopelijk lukt het uiteindelijk om met elkaar in contact te komen!

@Buttercups: volgens mij heb ik je inmiddels een berichtje terug gestuurd.
@Dance83: Brenda, mijn bericht blijft geloof ik hangen... Help?!
Alle reacties Link kopieren
Hee Saar,

Welkom bij de club! Ik woon/werk ook in Amsterdam. Best lastig he, nieuwe mensen ontmoeten in deze omgeving? Ik werk op de zuid as. Ben 26, single en bezig bijtje. Maar nieuwe mensen ontmoeten, daar maak ik graag tijd voor! Ik zit ook in een ander app groepje via de Viva voor mensen in de omgeving Amsterdam. Als je wilt kan ik je daar ook aan toevoegen?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m ontvangen en heb je er een teruggestuurd. Hoop dat t nu goed is gegaan. Zo niet, wil je dan je mailadres mailen? Stuur ik t daar wel naartoe.

Groetjes brenda
Hey allemaal, hebben jullie elkaar al ontmoet? Ik woon en werk ook in Amsterdam, ben 36 (single, geen kinderen) en lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten!
Alle reacties Link kopieren
Hey dame(s),

Nogal een tamelijk late reactie maar vroeg me af of je/ jullie nog steeds open staat voor nieuwe contacten?

Ik ben 34 jaar en woonachtig in A’dam.

Greetz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven