Vriendschap gezocht. Maarssen, Zeist, Soesterberg, Utrecht

12-08-2018 13:36 7 berichten
Hallo allemaal,

Ik ben Marjolein en ben 31 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en hond in Maarssen. Over ongeveer 1 jaar zullen we gaan verhuizen naar Soesterberg.

Ik ben op zoek naar nieuwe vriendschappen in het leven en wil mijn netwerk graag vergroten. Afspreken met een groepje meiden lijkt me ook erg gezellig.

Ik vind het belangrijk dat een vriendschap over en weer is, dat je kan lachen en kan huilen samen, vertrouwen en eerlijkheid en samen leuke dingen kunnen ondernemen. Ik sta graag positief in het leven en ga ook graag om met mensen die positief zijn.

Mijn hobby's zijn: fotograferen, wandelen alleen of met de hond, bakken, paardrijden, terrasje of lekker genieten in de sauna.

Spreekt dit bericht je aan dan ontvang ik graag een prive berichtje.

Groetjes Marjolein
anoniem_63ea5e829597e wijzigde dit bericht op 03-11-2018 09:10
6.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marjolein,

Lijkt mij gezellig om met elkaar in contact te komen.
Ik ben Veronica, 35 jaar en woon in Utrecht. Ik heb zelf een kat.

Ik ga graag naar een muscial/theater toe. Maar een concert of festival vind ik ook leuk. Een terrasje pakken altijd goed. Sauna vind ik heerlijk. Ik boks 1 keer in de week. Heerlijk om lekker los te gaan.

Mijn emailadres is veronicadenhertog23@hotmail.com.

Hoop wat van je te horen.

Groetjes Veronica
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben Manon en ben ook opzoek naar nieuwe vriendschappen. Ik woon in Utrecht en ken daar niemand. Ik ben overal voor in en houd van gezelligheid, lekker koken en een drankje. Daarnaast sport ik graag, bezoek ik graag concerten enz.

Mijn mail is: manonrook@gmail.com

Groetjes


quote=marjo1987 post_id=28885795 time=1534073761 user_id=350749]
Hallo allemaal,

Ik ben Marjolein en ben 30 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en hond in Maarssen. Over ongeveer 1 jaar zullen we gaan verhuizen naar Soesterberg.

Ik ben op zoek naar nieuwe vriendschappen in het leven en wil mijn netwerk graag vergroten. Afspreken met een groepje meiden lijkt me ook erg gezellig.

Ik vind het belangrijk dat een vriendschap over en weer is, dat je kan lachen en kan huilen samen, vertrouwen en eerlijkheid en samen leuke dingen kunnen ondernemen. Ik sta graag positief in het leven en ga ook graag om met mensen die positief zijn.

Mijn hobby's zijn: fotograferen, wandelen alleen of met de hond, koken en bakken, sporten, musicals, terrasje of lekker genieten in de sauna.

Groetjes Marjolein
[/quote]
Hey Marjolein,

Ik kom uit Amersfoort. Voor mijn gevoel om de hoek van Soesterberg. Prachtige wandelomgeving !!
Keertje kijken of we een klik hebben?

Mijn interesses: wandelen, mountainbike, buiten zijn, goede koffie, lezen, schrijven, film, kanoën (niet dat ik dat nou zo vaak doe, maar vind het wel heel leuk), koken, in huis rommelen, mijn parkiet en veel meer. Ik heb veel gereisd.
Ik ben 37. Kinderloos (bewust)
Stuur je me een pb als je interesse hebt?
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Wat leuk! Ik woon zelf in Soesterberg en vind het heerlijk om in het bos of de omgeving te wandelen! Maar lekker het terras op in bijvoorbeeld Amersfoort met wijntje ook lekker 😊!
Ik ben zelf 32 jaar en woon nu ruim 9 jaar in Soesterberg. Werk in Veenendaal als Projectcontroller en doe aan kickboksen!

Stuur je een PB als het je leuk lijkt?
Groet, Larissa
LarissavV schreef:
15-10-2018 15:04
Hi!
Wat leuk! Ik woon zelf in Soesterberg en vind het heerlijk om in het bos of de omgeving te wandelen! Maar lekker het terras op in bijvoorbeeld Amersfoort met wijntje ook lekker 😊!
Ik ben zelf 32 jaar en woon nu ruim 9 jaar in Soesterberg. Werk in Veenendaal als Projectcontroller en doe aan kickboksen!

Stuur je een PB als het je leuk lijkt?
Groet, Larissa
Ik probeer je een prive bericht te sturen, mij hij blijft in postbus uit hangen. Zou je willen proberen mij een prive bericht te sturen?
mippie2 schreef:
08-10-2018 09:52
Hey Marjolein,

Ik kom uit Amersfoort. Voor mijn gevoel om de hoek van Soesterberg. Prachtige wandelomgeving !!
Keertje kijken of we een klik hebben?

Mijn interesses: wandelen, mountainbike, buiten zijn, goede koffie, lezen, schrijven, film, kanoën (niet dat ik dat nou zo vaak doe, maar vind het wel heel leuk), koken, in huis rommelen, mijn parkiet en veel meer. Ik heb veel gereisd.
Ik ben 37. Kinderloos (bewust)
Stuur je me een pb als je interesse hebt?
Groetjes
Ik probeer je een prive bericht te sturen maar hij blijft hangen in postbus uit. Zou je willen proberen mij een prive te sturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven