Borrelen omgeving Rotterdam/Delft/Den Haag

28-09-2018 18:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi girls!

Ik ben 30 en vind het leuk om af en toe eens op een vrijdag- of zaterdagavond de stad in te gaan om gezellig wat te eten en erna te borrelen. Dansen in clubs tot diep in de nacht is niks meer voor mij.


Ik ben op zoek naar meiden die zich in bovenstaand kunnen vinden en in ieder geval 28 of ouder zijn (voor een vergrote kans op een natuurlijke klik..). Verder geen eisen behalve dat je van gezelligheid houdt en sociaal bent :)


Ik kijk uit naar je reactie!
Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hey salsa,

Ik ben 33 en toevallig ook nog eens gezellig en sociaal ;).

Het lijkt mij leuk om mijn vriendenkring wat uit te breiden en wie weet lukt dat via deze weg.

Groetjes,

Sunshine
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Ik heb ook interesse! Ik ben (nog net) 29 en woon in Rotterdam. Lijkt me leuk van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Super! Ik heb jullie een privé berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij gezellig!
Misschien app groepje beginnen?
Ik ben recent verhuisd naar Rotterdam :)

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik ben Linda, 29 jaar en woon nu ongeveer 2 jaar in Rotterdam maar heb hier nog geen nieuwe meiden leren kennen. Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!
Liefss
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je eergister ook een pb gestuurd, Linda :)
Alle reacties Link kopieren
Ha all,

Ik zou ook graag aansluiten :) woon in de stad 34 lentes jong en veel mensen uit mijn omgeving hebben de stad ingeruild voor een rustig dorp verder van hier. Houd van gezelligheid!
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames,
Hoe gaat het? Hebben jullie inmiddels al afgesproken? Zoja, hoe was dat?
Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Dit klinkt tof...

Ik woon nu twee weken in Rotterdam. Het lijkt mij leuk om de stad wat beter te leren kennen & ook wat nieuwe mensen te ontmoeten. Ik houd van koken, bioscoop, lezen, salsadansen en reizen. Verder lijkt het mij leuk om het culinaire van Rotterdam wat beter te leren kenn.

Wel ben ik 26, maar om de een of andere reden functioneer ik altijd als een 28-jarige qua volwassenheid.. dus vandaar dit bericht :)

Hoor graag of er nog animo is dat ik eens mee mag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven