Geen vriendinnen

14-10-2018 05:07 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal dit is de eerste keer dat ik op een forum schrijf omdat ik mij de laatste tijd nog al eenzaam voel qua sociaal leven. Ik heb een hele lieve vriend maar ik mis gewoon vriendinnen waarmee ik kan stappen en leuke dingen mee kan doen.. Vriendinnen waar je echt wat aan hebt in goede en slechte tijden. Ik heb wel een aantal 'vriendinnen' maar die zie ik erg weinig en die hebben ook hun eigen leven en die hebben meestal geen zin om te stappen of ze gaan al wat doen. Waardoor ik elk weekend thuis zit en afgelopen zomer niet naar festivals heb kunnen gaan. Terwijl ik dit erg graag zou willen. Ik hou veel van dansen zingen gezelligheid en vindt het echt jammer dat ik niemand heb waarmee ik kan gaan. Heeft iemand tips of ideeën? X x x
Alle reacties Link kopieren
Had je hiervoor wel vriendinnen met wie je naar die festivals ging? Misschien een idee om ver van de voren iets te plannen?

Van "over drie maanden is er een festival, zin om te gaan?" Of hebben ze helemaal geen zin om te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Wil je vriend ook niet mee naar festivals?

Je kan proberen nieuwe contacten op te doen op een hobby. Is een zangkoor iets voor je? Een vriendin van mij heeft daar een hele schare vrienden en vriendinnen aan overgehouden.
Such fun!1
Nieuwe mensen leren kennen punt nl
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de omgeving waar je woont vermelden, dat is gemakkelijker om wat vaker contact te hebben met mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven