Vriendschap gezocht

22-02-2019 10:06 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhoi,

Als ik zelf vragen heb kijken ik altijd bij topic.. Wil nou zelf is een keer eentje openen!
Ik ben een vrouw van 22 jaar woon in Utrecht heb een Partner. We hebben zo 5 jaar een relatie.
Dat was het meer heb ik niet echt, ja geweldige schoonfamilie.. Maar niet echt eigen familie heb met niemand meer contact en die keuze heb ik natuurlijk zelf gemaakt.. Maar ik heb ook geen vrienden en dat vind ik zo jammer voel me best vaak eenzaam mijn vriend leeft gewoon ze leven maar ik niet... Ik heb 2 jaar geleden een diagnose gekregen van PTSS en depressief en angststoornis.. Daar heb ik het ook best wel moeilijk mee. Ik kom namelijk al 3 jaar de deur niet uit, denk dat ik in die 3 jaar 80 keer naar buiten ben geweest echt alleen voor noodgevallen.. Dat is natuurlijk ook wel een reden waarom ik geen vriendinnen Heb.. Ik leef niet echt een leven, mij leven word geleefd door de angst en depressiviteit .
Ik wil heel graag gewoon een leven leiden zo als 22 jarige dat doen.. School of gewoon werken vriendinnen. Ik wil heel graag van de angstoornis af maar dat is zo moeilijk, vooral in je eentje daarom hoop ik via deze weg.. Misschien meiden beetje mij leeftijd die ook in utrecht of omgeving wonen. Met angststoornis of zonder... Dat we er samen tegen aan kunnen
Misschien goeie band kunnen opbouwen en hopelijk snel leuke dingen kunnen doen !

Je mag me altijd een bericht sturen !

Heb jij ook een angststoornis die je leven kapot maakt

Totaal aantal stemmen: 6

Ja Geen stemmen
Nee (67%)
Beetje (33%)
Heb je nu wel hulp? Ik kan je exposuretherapie aanraden, dat heeft mij van mijn straatvrees afgeholpen.

Verder denk ik dat je meer reacties krijgt als je ook wat leuks over jezelf vertelt, bijvoorbeeld wat je hobby's zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven